dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022/2/GP-DZI
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Gemerská Poloma
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00328227
Námestie SNP 211, 04922 Gemerská Poloma

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Gemerská Poloma
Telefón: +421 903437450
Email: slavkozilincik@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.gemerskapoloma.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446152
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2022/2/GP-DZI
Hlavný kód CPV
45233120-6
Druh zákazky
Stručný opis
Stavba je rozdelená na 8 stavebných objektov: SO 01 Rekonštrukcia cesty na ul. Dobšinská SO 02 Rekonštrukcia cesty, chodníka a odstavných plôch Námestie SNP SO 03 Rekonštrukcia chodníkov na Hlavnej ceste (I/67) SO 04 Rekonštrukcia cesty na ul. Hviezdoslavová SO 05 Rekonštrukcia cesty na ul. Madáčová SO 06 Rekonštrukcia cesty a chodníka na ul. Fraňa Kráľa SO 07 Rekonštrukcia cesty a chodníka na ul. 9. mája SO 08 Rekonštrukcia cesty na ul. Letná Prehľad rekonštruovaných plôch: SO 01 Rekonštrukcia cesty na ul. Dobšinská - 3 119,00 m2 SO 02_01 Rekonštrukcia cesty, Námestie SNP - 1 050,00 m2 SO 02_02 Rekonštrukcia chodníka Námestie SNP - 249,00 m2 SO 03 Rekonštrukcia chodníkov na Hlavnej ceste (I/67) - 2 550,00 m2 SO 04 Rekonštrukcia cesty na ul. Hviezdoslavová - 4 485,00 m2 SO 05 Rekonštrukcia cesty na ul. Madáčová - 563,00 m2 SO 06_01 Rekonštrukcia cesty na ul. Fraňa Kráľa - 1 143,00 m2 SO 06_02 Rekonštrukcia chodníka na ul. Fraňa Kráľa - 276,00 m2 SO 07_02 Rekonštrukcia chodníka na ul. 9. mája - 491,00 m2 SO 07_01 Rekonštrukcia cesty na ul. 9. mája - 3 356,00 m2 SO 08 Rekonštrukcia cesty na ul. Letná - 946,00 m2
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 204 473,21
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle § 112 ods.5 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO) verejný obstarávateľ vyžaduje splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia splnenie podmienok podľa §32 ods.1 písm. e) a f) ZVO. Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje: - písm. e): doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazku. - písm. f): čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač predloží požadovaný doklad ako scan originálneho vyhotovenia alebo úradne osvedčenej kópie. Uchádzači pri predkladaní dokladov môžu postupovať v zmysle §32 ods.3 ZVO. Hospodársky subjekt môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia v zmysle §152 ods.1 zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo hospodársky subjekt môže v zmysle §114 ods. 1 predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa §39 ZVO (Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť len: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti.) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa ustanovenia §37 ods. 3 ZVO. Uvedeným spôsobom môžu podmienky účasti preukazovať aj subdodávatelia. Uchádzač, ktorý nemá sídlo na území Slovenskej republiky požadované doklady je povinný predložiť v ponuke.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle §112 ods.5 písm. b) v nadväznosti na § 33 ods.1 písm. d) ZVO verejný obstarávateľ na preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia vyžaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ určil túto podmienku v zmysle §112 ods.5 písm. b) v nadväznosti na §33 ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov je potrebná a primeraná najmä vo vzťahu k predpísaným zmluvným platobným podmienkam počas plnenia predmetu zákazky a to bez prerušenia stavebných prác. V prípade, že uchádzač nemá verejne dostupné účtovné závierky za posledné tri hospodárske roky na adrese: www.registeruz.sk, predloží ako dôkazný prostriedok úradne overené kópie výkazov ziskov a strát za posledné tri hospodárske roky, resp. výkazov o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky alebo iné relevantné dokumenty preukazujúce výšky obratu za posledné tri hospodárske roky. Uchádzač môže preukázať finančné a ekonomické postavenie využitím finančných zdrojov inej osoby v zmysle § 33 ods.2 ZVO Hospodársky subjekt môže v zmysle §114 ods. 1 predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa §39 ZVO (Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť len: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ v zmysle §112 ods.6 v nadväznosti na §38 ods. 8 ZoVO požaduje preukázanie výšku obratu súhrnne za určené obdobie minimálne 4 000 000,00 eur alebo ekvivalent v inej mene prepočítaný kurzom ECB (Európska centrálna banka) k 31.12.2021
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle § 112 ods.5 písm. b) ZVO verejný obstarávateľ na preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti vyžaduje v nadväznosti: - na § 34 ods.1 písm. b) ZVO predloženie zoznamu stavebných prác (rovnakých alebo porovnateľných ako predmet zákazky) uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, pričom zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) bod 1 a 2 ZVO. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov vedené v Evidencii referencií ÚVO, v zmysle §12 ZVO (ak takáto referencia v evidencii existuje). - na § 34 ods.1 písm. j) ZVO predložením údajov o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby: 1./ Uchádzač uvedie údaje o výrobných zariadeniach navrhovaných a dostupných výhradne pre realizáciu predmetu zákazky - výrobňa(e) asfaltového betónu, ktoré budú použité pri realizácii zákazky, pričom údaje budú obsahovať nasledujúce informácie: opis (typ, značka, model, sídlo a korešpondenčná adresa), výkon/kapacita, vek zariadenia v rokoch, vlastníctvo resp. prenájom). Výrobné zariadenia musia spĺňať TKP 6 Ministerstva dopravy a výstavby SR. Prenájom výrobného zariadenia je potrebné zdokumentovať predložením dokladom o prenájme. Doklad o prenájme výrobného zariadenia možno nahradiť písomným vyhlásením vlastníka výrobného zariadenia, v ktorom sa vlastník zaviaže, že pre uchádzača v čase realizácie zákazky zabezpečí výrobu požadovaných asfaltobetónových zmesí v množstve potrebnom pre realizáciu predmetnej zákazky. 2./ Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii vlastné alebo prenajaté akreditované skúšobné laboratórium. Prenájom akreditovaného skúšobného laboratória je potrebné zdokumentovať predložením dokladom o prenájme. Doklad o prenájme akreditovaného skúšobného laboratória možno nahradiť písomným vyhlásením vlastníka akreditovaného skúšobného laboratória, v ktorom sa vlastník zaviaže, že pre uchádzača v čase realizácie zákazky zabezpečí všetky požadované skúšky v čase a množstve potrebnom pre realizáciu predmetnej zákazky. Verejný obstarávateľ určil tieto podmienky v zmysle §112 ods.5 písm. b) v nadväznosti na §34 ZVO. Podmienky účasti sú potrebné a primerané, pretože musí byť preukázané, že uchádzač má praktické schopnosti a skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo obdobných stavebných prác. Uchádzač môže preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť využitím technických alebo odborných kapacít tretej osoby v zmysle §34 ods. 3 ZVO Hospodársky subjekt môže v zmysle §114 ods.1 predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa §39 ZVO (Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť len: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti.) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ v zmysle §112 ods.6 v nadväznosti na §38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní požaduje preukázanie minimálnu požadovanú úroveň štandardov pri predkladaní zoznamu stavebných prác (rovnakých alebo porovnateľných ako predmet zákazky - cestné komunikácie a chodníky) uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, a v závislosti od vzniku spoločnosti: Súčasťou zoznamu stavebných prác musia byť zákazky vo finančnom náklade kumulatívne minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
V zmysle súťažných podkladov a ich príloh
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-31T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Vzhľadom na predmet zákazky sa nejedná o zelené verejné obstarávanie. 2. V rámci zadávania zákazky sa uplatňuje podmienka podľa §40 ods.6 písm.g) ZVO 3. Nakoľko formulár neumožňuje presné podmienky lehoty na uskutočnenie stavebných prác, upresňuje sa táto skutočnosť v súťažných podkladoch a to v časti zmluvných podmienok ako: 8 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska, pričom uchádzač môže ponúknuť kratšiu lehotu uskutočnenia stavebných prác. 4. Komunikácia a výmena informácia sa v tomto verejnom obstarávaní bude vykonávať elektronicky prostredníctvom elektronickej platformy, prostredníctvom ktorej sa verejné obstarávanie realizuje (komunikačné rozhranie systému JOSEPHINE). JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com . 5. V predmetnom verejnom obstarávaní nebol použitý postup podľa §25 Zákona ("Prípravné trhové konzultácie a ...") 6. Verejný obstarávateľ požaduje v zmysle §112 ods.14 ZVO zloženie zábezpeky vo výške: 30 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 15. 7. Verejný obstarávateľ nevyužije možnosť vyhodnocovať podmienky účasti podľa §112 ods. 7 ZVO reverzným spôsobom. 8. Verejný obstarávateľ uplatňuje sociálny aspekt - podmienky uplatnenia sú uvedené v prílohe súťažných podkladov: ZoD časť "C". 9. Ponuka sa predkladá v súlade s podmienkami súťažných podkladov formou vyplnených predpísaných formulárov zmluvy o dielo, ktoré sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Požadované prílohy k ponuke, ktoré sú vyhotovené treťou stranou, je možne predložiť aj v českom jazyku.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA