dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 0031202201
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Martinská 49, 82105 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Telefón: +421 917201411
Email: svp@process-management.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 0031202201
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je: - v rámci samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky - Údržba a podpora informačného systému TIS - 2022 - Časť 1 - Údržba a podpora TIS - poskytovanie paušálnych služieb, účelom ktorých je zabezpečovanie bežnej servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, nepretržitej a bezpečnej prevádzky Technického informačného systému, SLOVENSKÉHO VODOHOSPODÁRSKEHO PODNIKU, štátneho podniku (ďalej len TIS SVP) v súlade s aktuálnymi platnými funkčnými a nefunkčnými požiadavkami, vrátanie riešenia incidentov a poskytovanie služieb, pri ktorých ide o úpravy TIS SVP funkčného a prevádzkového charakteru, rozširujúce možnosti využitia TIS SVP, vyplývajúce z legislatívnych zmien alebo z novo vzniknutých potrieb verejného obstarávateľa, pričom služby zmenovej podpory TIS SVP zahŕňajú aj veľké zmeny funkčnosti, konfigurácie a nastavení TIS SVP, ktoré sú síce vynútené zmenami prevádzkového prostredia verejného obstarávateľa, avšak ich rozsah neumožňuje, aby boli vykonané v rámci iných služieb; - v rámci samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky - Údržba a podpora informačného systému TIS - 2022 - Časť 2 - Zabezpečenie licencií softvérových produktov - zabezpečenie zriadenia právnej možnosti používania produktov spoločnosti ESRI, Inc., vrátane zabezpečenia právnej možnosti používania aktualizovaných a nových verzií uvedených produktov, poskytovanie odborných služieb zameraných na poskytovanie technickej a servisnej podpory produktov ESRI, Inc., poskytovanie odborných služieb zameraných na licenčnú a vzdelávaciu podporu pre produkty ESRI, Inc. a poskytovanie školení zameraných na zvýšenie zručnosti a informačnej gramotnosti individuálnych používateľov týchto produktov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Údržba a podpora informačného systému TIS - 2022 - Časť 1 - Údržba a podpora TIS
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72250000-2

72267100-0

38221000-0

48326000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
poskytovanie služieb bude úspešný uchádzač zabezpečovať najmä v sídle verejného obstarávateľa a jeho organizačných jednotiek, alebo vzdialeným prístupom
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je v rámci samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky - Údržba a podpora informačného systému TIS - 2022 - Časť 1 - Údržba a podpora TIS - poskytovanie paušálnych služieb, účelom ktorých je zabezpečovanie bežnej servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, nepretržitej a bezpečnej prevádzky Technického informačného systému, SLOVENSKÉHO VODOHOSPODÁRSKEHO PODNIKU, štátneho podniku (ďalej len TIS SVP) v súlade s aktuálnymi platnými funkčnými a nefunkčnými požiadavkami, vrátanie riešenia incidentov a poskytovanie služieb, pri ktorých ide o úpravy TIS SVP funkčného a prevádzkového charakteru, rozširujúce možnosti využitia TIS SVP, vyplývajúce z legislatívnych zmien alebo z novo vzniknutých potrieb verejného obstarávateľa, pričom služby zmenovej podpory TIS SVP zahŕňajú aj veľké zmeny funkčnosti, konfigurácie a nastavení TIS SVP, ktoré sú síce vynútené zmenami prevádzkového prostredia verejného obstarávateľa, avšak ich rozsah neumožňuje, aby boli vykonané v rámci iných služieb. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Údržba a podpora informačného systému TIS - 2022 - Časť 2 - Zabezpečenie licencií softvérových produktov
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
38221000-0

48326000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
S ohľadom na obmedzený počet znakov uvedené v odd. II.2.14) Doplňujúce informácie nižšie.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je v rámci samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky - Údržba a podpora informačného systému TIS - 2022 - Časť 2 - Zabezpečenie licencií softvérových produktov - zabezpečenie zriadenia právnej možnosti používania produktov spoločnosti ESRI, Inc., vrátane zabezpečenia právnej možnosti používania aktualizovaných a nových verzií uvedených produktov, poskytovanie odborných služieb zameraných na poskytovanie technickej a servisnej podpory produktov ESRI, Inc., poskytovanie odborných služieb zameraných na licenčnú a vzdelávaciu podporu pre produkty ESRI, Inc. a poskytovanie školení zameraných na zvýšenie zručnosti a informačnej gramotnosti individuálnych používateľov týchto produktov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
II.2.3) Miesto vykonania; Hlavné miesto dodania alebo plnenia: zabezpečenie právnej možnosti používania produktov spoločnosti ESRI, Inc. úspešný uchádzač zrealizuje ich sprístupnením na webovej stránke výrobcu softvéru, spoločnosti ESRI, Inc.. Poskytovanie odborných služieb zameraných na poskytovanie technickej a servisnej podpory produktov ESRI, Inc. a poskytovanie odborných služieb zameraných na licenčnú a vzdelávaciu podporu pre produkty ESRI, Inc. bude úspešný uchádzač zabezpečovať najmä v sídle verejného obstarávateľa a jeho organizačných jednotiek, alebo vzdialeným prístupom. Poskytovanie školení zameraných na zvýšenie zručnosti a informačnej gramotnosti individuálnych používateľov produktov ESRI, Inc. bude úspešný uchádzač zabezpečovať na mieste určenom úspešným uchádzačom.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 209-596391
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY2:Údržba a podpora informačného systému TIS - 2022 - Časť 2 - Zabezpečenie licencií softvérových produktov:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-03-31T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 627 504,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zoznam členov komisie: RNDr. Jozef Krnáč, PhD., predseda komisie s právom vyhodnocovať ponuky a splnenie podmienok účasti; Ing. Peter Cesnak, člen komisie s právom vyhodnocovať ponuky a splnenie podmienok účasti; RNDr. Pavol Ambroš, PhD., člen komisie s právom vyhodnocovať ponuky a splnenie podmienok účasti; Mgr. Zuzana Mrázová, člen komisie bez práva vyhodnocovať ponuky a splnenie podmienok účasti; Mgr. Tomáš Kovaľ, člen komisie bez práva vyhodnocovať ponuky a splnenie podmienok účasti; Ing. Tomáš Cholasta, člen komisie bez práva vyhodnocovať ponuky a splnenie podmienok účasti. 2. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-03T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA