dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3253/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603295
Šíravská 7, 82107 Bratislava-Vrakuňa

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Telefón: +421 232373578 Fax: +421 240204804
Email: lucia.janosikova@vrakuna.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vrakuna.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463838
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ZsNH 3253/2023
Hlavný kód CPV
34920000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka, montáž, demontáž, oprava zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení, realizácia nového, obnova, doplnenie, prípadne zrušenie vodorovného dopravného značenia a prenájom dočasného dopravného značenia na miestnych cestách (komunikáciách, chodníkoch, parkoviskách, vyhradených parkovacích plochách a verejných priestranstvách) v správe a/ alebo vo vlastníctve mestskej časti Bratislava-Vrakuňa v katastrálnom území Vrakuňa v rozsahu, obsahu a lehote špecifikovanom verejným obstarávateľom počas trvania zmluvy v čiastkových objednávkach zadávaných podľa aktuálnych potrieb v súlade so špecifikáciou dodávok, prác a služieb uvedených v sumáre/súhrne všetkých položiek označenom ako Výkaz položiek, ktorý tvorí Prílohu č. 2 výzvy na predkladanie ponúk.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 150 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia: a) podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, napr. Výpis z obchodného registra, Živnostenský list, Potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač nemusí predkladať doklady podľa predchádzajúcej vety, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám, pričom použije dostupné údaje z informačných systémov verejnej správy. b) podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO doloženým čestným vyhlásením, v súlade s vyhlásením, ktoré je súčasťou Prílohy č. 5 tejto výzvy. Uchádzač nemusí predkladať doklady podľa predchádzajúcej vety, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Upozornenie: V prípade, že uchádzač má sídlo v inej krajine ako v Slovenskej republike, je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, nakoľko verejný obstarávateľ má prístup len do registrov zriadených v Slovenskej republike.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosti: c) podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - t. j. zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb alebo uskutočnených prác za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb, alebo uskutočnených prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivej dodávke tovarov alebo poskytnutí služieb, alebo uskutočnení prác a zhodnotení realizovaných dodávok tovarov alebo poskytnutých službách, alebo uskutočnených prácach podľa obchodných podmienok, ak odberateľom - 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich realizácii, doplnené dokladom, preukazujúcim ich realizáciu, - 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich realizácii, doplneným dokladom, preukazujúcim ich realizáciu alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb, alebo uskutočnených prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v minimálnej kumulatívnej hodnote 100 000 EUR s DPH. Za rovnakú alebo obdobnú zákazku sa považuje zákazka, predmetom ktorej bola dodávka, montáž, demontáž, oprava zvislého dopravného značenia, dopravných zariadení, realizácia nového, obnova, doplnenie, prípadne zrušenie vodorovného dopravného značenia, prenájom dočasného dopravného značenia na komunikáciách. V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, referenciu alebo dôkaz o dodávke tovarov alebo poskytnutých službách, alebo uskutočnených prácach, ktorých realizácia časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodávok alebo služieb, alebo prác, ktorá bola zrealizovaná v posudzovanom období. V prípade, ak dodávky alebo služby, alebo práce realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. V prípade, ak obsahuje referencia alebo dôkaz o plnení dodávok alebo služieb, alebo prác, ktoré sú aj iné ako dodávky alebo služby, alebo práce rovnakého alebo podobného charakteru, vyčísli, odčlení a započíta iba finančný objem za dodávky alebo služby, alebo práce rovnakého alebo podobného charakteru týkajúceho sa predmetu zákazky. Splnenie podmienok účasti uchádzač preukazuje čestným vyhlásením, ktoré je súčasťou Prílohy č. 5 výzvy na predkladanie ponúk. Následne uchádzač, ktorý sa umiestnil na predbežnom prvom mieste, bude vyzvaný na predloženie dokladov k podmienke účasti podľa písm. c) v súlade s bodom 23 tejto výzvy.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-04-24T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA