dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 33236/2022/O220
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220292892
Email: krivosudsky.matej@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 33236/2022/O220
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
ČIASTKOVÁ KÚPNA ZMLUVA č. 18F110/12 Predmetom tejto zmluvy je záväzok Predávajúceho dodať Kupujúcemu tovar riadne špecifikovaný v Prílohe č. 1 tejto zmluvy: Technická špecifikácia tovaru (ďalej len tovar) v lehote dohodnutej v článku 3. bod 2. tejto zmluvy, previesť na neho vlastnícke právo k tomuto tovaru a Kupujúci sa zaväzuje dohodnutým spôsobom spolupôsobiť, riadne dodaný tovar prevziať a zaplatiť Predávajúcemu dohodnutú cenu. Príloha č. 1 tejto zmluvy: Technická špecifikácia tovaru (ďalej len Príloha č. 1) tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy a záväznú časť jej obsahu. ČIASTKOVÁ KÚPNA ZMLUVA č. 18F110/13 Predmetom tejto zmluvy je záväzok Zhotoviteľa vykonať riadne a včas dielo špecifikované v Prílohe č. 1 tejto zmluvy: Špecifikácia diela (ďalej len dielo) a záväzok Objednávateľa za riadne a včas vykonané dielo zaplatiť dohodnutú cenu. Príloha č. 1 tejto zmluvy: Špecifikácia diela (ďalej len Príloha č. 1) tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy a záväznú časť jej obsahu.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
32413100-2

32424000-1

48219500-1

71600000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Opis obstarávania:
ČIASTKOVÁ KÚPNA ZMLUVA č. 18F110/12 Predmetom tejto zmluvy je záväzok Predávajúceho dodať Kupujúcemu tovar riadne špecifikovaný v Prílohe č. 1 tejto zmluvy: Technická špecifikácia tovaru (ďalej len tovar) v lehote dohodnutej v článku 3. bod 2. tejto zmluvy, previesť na neho vlastnícke právo k tomuto tovaru a Kupujúci sa zaväzuje dohodnutým spôsobom spolupôsobiť, riadne dodaný tovar prevziať a zaplatiť Predávajúcemu dohodnutú cenu. Príloha č. 1 tejto zmluvy: Technická špecifikácia tovaru (ďalej len Príloha č. 1) tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy a záväznú časť jej obsahu. Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy tak, aby dodané tovary, uskutočnené postupy či poskytnuté služby vyhovovali účelu uzatvorenia tejto zmluvy, ktorým je zhotovenie diela. Predávajúci (Zhotoviteľ) je povinný použiť tento tovar na vykonanie diela, detailne špecifikovaného v Čiastkovej zmluve o dielo č. 18F110/13. Cieľom dodania tovaru podľa tejto zmluvy a zhotovenia diela podľa Čiastkovej zmluvy o dielo č. 18F110/13 je modernizácia prenosového systému v trakčných napájacích staniciach a trakčných meniarňach pre potreby prenosu telematických dát a pre migráciu poskytovaných služieb Železničnej energetiky. Predmetom diela budú nasledujúce časti: - Doplnenie elektrického napájania v technologických miestnostiach - Modernizácia prenosového systému na báze IP MPLS technológie ČIASTKOVÁ KÚPNA ZMLUVA č. 18F110/13 Predmetom tejto zmluvy je záväzok Zhotoviteľa vykonať riadne a včas dielo špecifikované v Prílohe č. 1 tejto zmluvy: Špecifikácia diela (ďalej len dielo) a záväzok Objednávateľa za riadne a včas vykonané dielo zaplatiť dohodnutú cenu. Príloha č. 1 tejto zmluvy: Špecifikácia diela (ďalej len Príloha č. 1) tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy a záväznú časť jej obsahu. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať riadne a v lehote do 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy dielo špecifikované touto prílohou k tejto zmluve Modernizácia systému prenosu dát v trakčných napájacích staniciach a trakčných meniarňach ŽSR. V tejto prílohe je vyjadrený aj účel uzatvorenia tejto zmluvy. Zhotoviteľ na základe požiadaviek Objednávateľa vykoná riadne a včas a v súčinnosti s technickými zamestnancami Objednávateľa všetky úkony potrebné pre modernizáciu komunikačnej infraštruktúry ŽSR. Cieľom zhotovenia diela budú nasledujúce časti: - Doplnenie elektrického napájania v technologických miestnostiach - Modernizácia prenosového systému na báze IP MPLS technológie
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 099-225988
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYČiastková kúpnaj zmluva č. 18F110/12 a Čiastková zmluva o dielo č. 18F110/13:Komunikačná infraštruktúra služieb telematiky ŽSR:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 599 067,30
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Ide o dodanie zákazky (na dodávku tovaru - Čiastková kúpna zmluva č. 18F110/12 a na poskytnutie služby - Čiastková zmluva o dielo č. 18F110/13) na základe a v čase platnej Rámcovej dohody č. 18F110 zo dňa 17.05.2018 ako výsledok zadania zákazky podľa § 83 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 2.V bode II.1.2) tohto oznámenia je uvedený druh zákazky "Služby", nakoľko hodnota zákazky na poskytnutie služieb (pre Čiastkovú zmluvu o dielo č. 18F110/13) je vo väčšej čiastke ako hodnota zákazky na dodávku tovaru (pre Čiastkovú kúpnu zmluvu č. 18F110/12). 3.V bode II.1.7) a v bode V.2.4) tohto oznámenia uvedená čiastka 599 067,30 EUR bez DPH predstavuje súčet zmluvných cien obidvoch čiastkových zmlúv, ku ktorým sa vzťahuje toto oznámenie, z toho: - zmluvná cena Čiastkovej kúpnej zmluvy č. 18F110/12 je 241 327,30 EUR bez DPH, - zmluvná cena Čiastkovej zmluvy o dielo č. 18F110/13 je 357 740,00 EUR bez DPH. Informácie o subdodávateľoch pre Čiastkovú kúpnu zmluvu č. 18F110/12 a Čiastkovú zmluvu o dielo č. 18F110/13 1) TEMPEST a.s., Krasovského 14, 85101 Bratislava, Slovenská republika, IČO:31326650, Dodávka tovarov z častí Ostatné DC komponenty a Technické doplnky a príslušenstvo. Podiel 30%. 2) ALEF Distribution SK, s.r.o., Galvaniho 17/C, 821 04 Bratislava, Slovenská republika, IČO:35703466, Dodávka záručných a servisných služieb a tovarov pre komponenty: Prepínač, Smerovač, DWDM, rozšírenie existujúceho SW, DC komponenty, Podiel 40%. 3) IMCO POWER, s.r.o., Polianky 18/A, 841 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO:35693801,Dodávka záručných a servisných služieb a tovarov pre komponenty: Napájacie sústavy, Podiel: 5% 4) Gratex International, a.s., Galvaniho ul. 17/C, 821 04 Bratislava, Slovenská republika, IČO:35743468, Dodávka záručných a servisných služieb a tovarov pre komponenty: Napájacie sústavy, Podiel: 5% 5) DELTECH, a.s., Priemyselná 1, 031 01 Liptovský Mikuláš, Slovenská republika, IČO:30225582, Dodávka implementačných služieb dobudovania napájania v technologických miestnostiach, Podiel: 15% 6) Atelsys, s.r.o., Limbová 3057/16, 010 07 Žilina, Slovenská republika, IČO:50983806, Dobudovanie elektrického napájania v technologických miestnostiach, Podiel: 15% 7) FIBRELAN, spol. s r.o., Strmý vŕšok 8033/33, 841 06 Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, Slovenská republika, IČO:35787716, Dodávka implementačných služieb dobudovania napájania v technologických miestnostiach, Podiel: 15% 8) SlovakTech spol. s.r.o., Bidovce 31, 044 45 Bidovce, Slovenská republika, IČO:46309390, Dodávka implementačných služieb dobudovania napájania v technologických miestnostiach, Podiel: 15% 9) TEMPEST a.s., Krasovského 14, 85101 Bratislava, Slovenská republika, IČO:31326650, Dodávka konzultačných a implementačných služieb pre komponenty: Prepínač a Smerovač, Podiel: 30% Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA