dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3281/2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Bernolákova 1, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Telefón: +421 918664011 Fax: +421 252496134
Email: beata.havelkova@stuba.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 687/2021
Hlavný kód CPV
45214700-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Dodatok č.2 k ZoD č.9701/0001/2022-Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova -V.etapa,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava.
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45214700-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Študentský domov Dobrovičova,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova -V.etapa,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava.Realizovať sa bude len V. etapa projektu v predpokladanej hodnote 631 876,48 ? bez DPH. Rozsah prác V.etapy je uvedený v súťažných podkladoch. Práce budú vykonané v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je Prílohou súťažných podkladov . Dĺžka trvania zmluvy na uskutočnenie predmetu zákazky V.etapy je do 3 mesiacov od zadania zákazky t.j.od odovzdania staveniska v zmysle Obchodných podmienok plnenia predmetu zmluvy uvedených v Prílohe súťažných podkladov. Predpokladané zahájenie prác V. etapy : február/marec 2022.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 435798
Časť č.:
Názov: Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova -V.etapa,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava.
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-02-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 631 876,48
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Pôvodná zákazka bola vyhlásená a zverejnená vo Vestníku 175/2018 pod číslom 12290-WYP dňa 4.9.2018 a obstarávaná ako podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska postupom podľa §113 a 114 ZoVO platného v čase vyhlásenia. Podmienka o zadávaní zákazky priamym rokovacím konaním bola súčasťou Výzvy na predkladanie ponúk pri zadávaní pôvodnej zákazky. Bola uzatvorená Zmluva o dielo na realizáciu I.,II.,II.,IV. etapy. Predpokladaná hodnota opakovanej zákazky-V. etapy bola zahrnutá v celkovej hodnote obstarávania pri zadávaní pôvodnej zákazky. Do celkovej hodnoty obstarávania verejný obstarávateľ zahrnul hodnotu opakovaných plnení. Ide o nové stavebné práce alebo služby spočívajúce v opakovaní rovnakých alebo porovnateľných stavebných prác alebo služieb realizovaných pôvodným dodávateľom, ktoré sú v súlade so základným projektom a opakovaná zákazka sa zadáva do troch rokoch od uzavretia pôvodnej zmluvy.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-08T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45214700-7
Dodatočné kódy CPV
45214700-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Študentský domov Dobrovičova, Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava
Opis obstarávania
Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova -V.etapa,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava.Realizovať sa bude len V. etapa projektu v predpokladanej hodnote 631 876,48 ? bez DPH. Rozsah prác V.etapy je uvedený v súťažných podkladoch a v prílohe Zmluvy o Dielo. Práce budú vykonané v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je Prílohou súťažných podkladov . Dĺžka trvania zmluvy na uskutočnenie predmetu zákazky V.etapy je do 3 mesiacov od zadania zákazky t.j.od odovzdania staveniska v zmysle Obchodných podmienok plnenia predmetu zmluvy uvedených v Prílohe súťažných podkladov. Predpokladané zahájenie prác V. etapy : február/marec 2022.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 196
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 655 269,87
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatok č.2 k ZoD č.9701/0001/2022 zmluvné strany uzatvárajú za účelom:a)predĺženia termínu a spresnenia podmienok dokončenia Diela,b)upresnenia zmluvných pokút. Zhotoviteľ sa zaväzuje dokončiť prvú etapu samostatne do 18.8.2022. (odovzdanie stavebných prác.b)Zhotoviteľ sa zaväzuje dokončiť druhú etapu samostatne do 28.8.2022(nasťahovanie nábytku).Za úplné odovzdanie Diela sa považuje ukončenie a odovzdanie druhej etapy Diela.V článku 11 Zmluvy - Odstúpenie od Zmluvy a zmluvné pokuty sa dopĺňa bod 11.13, ktorý znie:Zmluvné strany sa dohodli, že zhotoviteľ pri nedodržaní ustanovení článku 4, bodu 4.3, písmeno b) tejto Zmluvy zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške ušlého príjmu za ubytovanie študentov v mesiaci september 2022, ktorá bude stanovená výpočtom: ubytovacia kapacita predmetu plnenia x cena za lôžko v zmysle platného cenníka. Zmluvnú pokutu si objednávateľ môže započítať s faktúrou zhotoviteľa ako vzájomné započítanie pohľadávok a záväzkov.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 655 269,87
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 655 269,87
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA