dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 040/44/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17335825
Vojtecha Spanyola 43, 01207 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Telefón: +421 415110193
Email: uvo@fnspza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nspza.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446168
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 040/44/2022
Hlavný kód CPV
45215100-8
Druh zákazky
Stručný opis
Rekonštrukcia jestvujúcich priestorov PKII za účelom vybudovania ambulancií úrazovej chirurgie a chirurgie. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho rozsah je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch - Výzva na predkladanie ponúk.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 93 359,99
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods.1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, Uchádzač preukazuje doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. / kópiu / v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na poskytnutie požadovaného tovaru alebo služby, stavebnej práce: originál alebo overená kópia sa bude vyžadovať len od úspešného uchádzača. a § 32 ods.1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, Uchádzač preukazuje doloženým čestným vyhlásením. Vyššie uvedené môže uchádzať nahradiť Výpisom z registra hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie. Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch - Výzva na predkladanie ponúk.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle §34 ods.1 písm. b)- Uchádzač musí spĺňať tieto podmienky týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: Uchádzač predloží - zoznamom stavebných prác uskutočnených rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác. Verejný obstarávateľ požaduje aby, celkový finančný objem predložených zmlúv na predmet obstarávania, pre ktorú uchádzač predkladá návrh, bol kumulatívne za predchádzajúcich päť rokov v minimálnej výške 90 000,- ? bez DPH. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie. V zmysle § 34 ods. 1 písm. g) Uchádzač predkladá: vedúci pracovník musí predložiť platné oprávnenie na výkon činnosti stavbyvedúceho. Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch - Výzva na predkladanie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň štandardov: Zoznam zmlúv o uskutočnení stavebných prác musí obsahovať minimálne tieto údaje: obchodné meno a sídlo zhotoviteľa, obchodné meno a sídlo odberateľa, čísla zmlúv o uskutočnení stavebných prác , ktoré uzatvorili odberatelia so zhotoviteľmi, názov stavebnej práce celkovú zmluvnú cenu, lehotu uskutočnenia stavebnej práce meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby odberateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-23T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, aby si sami overili potrebný rozsah činností a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky tak, aby ponuka bola kvalifikovaná a zohľadňovala celý objem potrebných činností na realizáciu predmetu zákazky. Výdavky spojené s obhliadkou idú na ťarchu záujemcu. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta realizácie, si vopred dohodnú dátum a čas obhliadky. Kontaktná osoba obstarávateľa pre tento účel : p. Pavol Záň , tel. 041/ 511 0820, mail adresa : pavol.zan@fnspza.sk v prípade neprítomnosti : p. Robert Šaray, tel. 041/511 0820,mail adresa : spravca.budov@fnspza.sk Zákazka sa zadáva postupom zákazky s nízkou hodnotou s uplatnením § 117 ZVO, bez použitia elektronickej aukcie. K súťažným podkladom - výzve na predkladanie ponúk je umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami prostredníctvom systému EVO. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov, ktorí sú v čase uzavretia zmluvy verejnému obstarávateľovi známi a majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora. Zábezpeka ponúk sa nevyžaduje. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA