dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO/10/2021/SP
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316792
Nám. S. H. Vajanského 1, 03601 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Martin
Telefón: +421 434204157 / 434204181 Fax: +421 434204230
Email: marta.kohutova@martin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.martin.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VO/10/2021/SP
Hlavný kód CPV
45215200-9
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Realizácia stavby Centrum sociálnych služieb Martin - Podháj
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

45223300-9

77300000-3

77315000-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Riešené územie sa nachádza na parcelách KN-C 3730/140, 3730/243, 244, 245, 3730/173, 3730/175, KN-E 4264 (KN-C 3731/9) katastrálne územie Martin
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je realizácia stavby centra sociálnych služieb v meste Martin, v mestskej časti Podháj. Jedná sa o ubytovacie zariadenie, v ktorom sa poskytuje pobytová forma sociálnej služby (celoročná alebo týždenná) pre fyzické osoby, ktoré dovŕšili dôchodkový vek a sú odkázané na pomoc inej fyzickej osoby. Stavba je navrhnutá na pozemkoch registra C KN parc.č. 3730/3, 3730/140, 3730/173, 3730/175, 3730/243, 3730/244, 3730/245, zapísaných v liste vlastníctva číslo 3734 a pozemku registra E KN parc.č. 4264, zapísanom v liste vlastníctva číslo 7322, pre katastrálne územie Martin, obec Martin, okres Martin. Pozemky sú vo vlastníctve objednávateľa. Navrhovaný objekt je nepodpivničená, z väčšej časti jednopodlažná stavba s plochou strechou, 2.NP je navrhnuté len v centrálnej časti nad hlavným vstupom do objektu. Dispozične je objekt členený na centrálnu časť, lôžkovú časť na južnej strane pavilón A, lôžkovú časť na severnej strane - pavilón B. V centrálnej časti je umiestnený hlavný vstup do objektu, zázemie zariadenia (sklady, sociálne zariadenia), výdajňa jedál s jedálňou, spoločenská miestnosť, návštevná miestnosť, terapie, rehabilitácie, kaplnka. V pavilóne A je 14 dvojlôžkových izieb, v pavilóne B sú 2 dvojlôžkové izby, 8 jednolôžkových izieb, ošetrovňa a miestnosť pre sociálneho pracovníka na výkon sociálneho poradenstva, na sociálnu prácu s klientom a jeho rodinou. Každá z izieb má svoje hygienické zariadenie (WC, umývadlo, sprcha). Na 2.NP je umiestnené zázemie pre zamestnancov šatne, sociálne zariadenia, kancelárie, zasadačky. Kapacita zariadenia: 40 lôžok. Stavba je členená na nasledujúce stavebné objekty : SO 001Prevádzková budova SO 101Komunikácie a spevnené plochy SO 102Sadové úpravy a oplotenie SO 201Vodovod pitný a požiarny SO 301Dažďová kanalizácia SO 302Splašková kanalizácia SO 401Elektrický prívod NN a areálové osvetlenie SO 601Telekomunikačná prípojka SO 701Rozvod horúcovodu a výmenníková stanica Dielo bude zrealizované podľa projektovej dokumentácie spracovanej projektovou kanceláriou PROMT s.r.o., Robotnícka 1A, 036 01 Martin v rozsahu prác špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer (cenovej ponuke zhotoviteľa), podľa podmienok stavebného povolenia a v súlade s časovým harmonogramom realizácie diela. Podrobný technický popis realizovaného predmetu diela vrátane pripojení jednotlivých inžinierskych sietí je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou Súťažných podkladov procesu verejného obstarávania v nadväznosti na vypracovaný výkaz výmer a obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 165
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: Realizácia stavby Centrum sociálnych služieb Martin - Podháj
Časť č.:
Názov: Realizácia stavby Centrum sociálnych služieb Martin - Podháj
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-01-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 3 398 333,33
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-09T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45215200-9
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Riešené územie sa nachádza na parcelách KN-C 3730/140, 3730/243, 244, 245, 3730/173, 3730/175, KN-E 4264 (KN-C 3731/9) katastrálne územie Martin
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia stavby centra sociálnych služieb v meste Martin, v mestskej časti Podháj. Jedná sa o ubytovacie zariadenie, v ktorom sa poskytuje pobytová forma sociálnej služby (celoročná alebo týždenná) pre fyzické osoby, ktoré dovŕšili dôchodkový vek a sú odkázané na pomoc inej fyzickej osoby. Dispozične je objekt členený na centrálnu časť, lôžkovú časť na južnej strane pavilón A, lôžkovú časť na severnej strane - pavilón B. V centrálnej časti je umiestnený hlavný vstup do objektu, zázemie zariadenia (sklady, sociálne zariadenia), výdajňa jedál s jedálňou, spoločenská miestnosť, návštevná miestnosť, terapie, rehabilitácie, kaplnka. V pavilóne A je 14 dvojlôžkových izieb, v pavilóne B sú 2 dvojlôžkové izby, 8 jednolôžkových izieb a miestnosť pre sociálneho pracovníka na výkon sociálneho poradenstva, na sociálnu prácu s klientom a jeho rodinou. Na 2.NP je umiestnené zázemie pre zamestnancov šatne, sociálne zariadenia, kancelárie, zasadačky. Kapacita zariadenia 40 lôžok
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 210
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 3 398 101,63
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmluvné strany uzatvárajú tento dodatok z dôvodu, že počas vyhotovovania diela, ktoré je predmetom zmluvy, bola plynulá realizácia prác opakovane ovplyvňovaná krízou na stavebnom trhu, ako aj vplyvom nestabilných dodávok materiálov spôsobených nedostatkom stavebných materiálov na trhu a zmluvné strany neboli schopné odstrániť dôsledky spôsobené týmito skutočnosti negatívne vplývajúcimi na postup prác. Zhotoviteľ nie vlastným zavinením nemohol plynulo pokračovať vo výstavbe už pri hrubej stavebnej výrobe (stropné systémy, murovacie a debniace tvárnice, tepelné izolácie). Zhotoviteľ informoval objednávateľa o vzniknutej situácii, preukázal na základe príslušných dokumentov, že v prípade objednávok materiálu nevyhnutného na realizáciu diela postupoval obozretne a tak, aby bol dodržaný časový harmonogram realizácie diela. Vzhľadom na vyššie uvedené skutočnosti, zhotoviteľ požiadal objednávateľa o primerané predĺženie termínu na ukončenie a odovzdanie diela o 45 kalendárnych dní.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 3 398 101,63
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 3 398 101,63
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA