dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022/2/DO-DZI-ZMS
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Dobšiná
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00328197
SNP 554, 04925 Dobšiná

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Dobšiná
Telefón: +421 903437450
Email: slavkozilincik@gmail.com
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2022/2/DO-DZI-ZMS
Hlavný kód CPV
45233120-6
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Podpora dobudovania základnej technickej infraštruktúry v Dobšinej rekonštrukcia Záhradnej ul. a Rekonštrukcia Mierovej a Severnej ulice
Časť č.: I. časť:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: intravilán mesta Dobšiná
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Zákazka rieši rekonštrukciu existujúcich ciest a chodníkov v intraviláne mesta Dobšiná. Existujúce cesty a chodníky sú v súčasnosti v značne poškodenom stave, čím sa znižuje ich prevádzkyschopnosť a zároveň ich sa zvyšuje nákladná údržba . Rekonštrukciou sa zabezpečí dostatočná šírka komunikácií, nový pevný a rovný povrch a zároveň sa aj zníži hladina hluku z premávky vozidiel.Dotknutá rekonštrukcia sa nachádza v katastrálnom území mesta Dobšiná a predmetné komunikácie sú v jej vlastníctve. Zákazka je rozdelená na dve samostatné časti: I. časť: Podpora dobudovania základnej technickej infraštruktúry v Dobšinej rekonštrukcia Záhradnej ul. II. časť: Rekonštrukcia Mierovej a Severnej ulice
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP312060CHH6
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.: I.
Názov: I. časť: Podpora dobudovania základnej technickej infraštruktúry v Dobšinej rekonštrukcia Záhradnej ul.
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-19T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 140 469,71
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-12T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45233120-6
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: intravilán mesta Dobšiná
Opis obstarávania
Zákazka rieši rekonštrukciu existujúcich ciest a chodníkov v intraviláne mesta Dobšiná. Existujúce cesty a chodníky sú v súčasnosti v značne poškodenom stave, čím sa znižuje ich prevádzkyschopnosť a zároveň ich sa zvyšuje nákladná údržba . Rekonštrukciou sa zabezpečí dostatočná šírka komunikácií, nový pevný a rovný povrch a zároveň sa aj zníži hladina hluku z premávky vozidiel.Dotknutá rekonštrukcia sa nachádza v katastrálnom území mesta Dobšiná a predmetné komunikácie sú v jej vlastníctve. Zákazka je rozdelená na dve samostatné časti: I. časť: Podpora dobudovania základnej technickej infraštruktúry v Dobšinej rekonštrukcia Záhradnej ul.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 140 469,71
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Povaha a rozsah prác sa nemení, potreba dodatku č. 1 k ZoD vznikla na základe zmeny časti identifikačných údajov na strane objednávateľa
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 140 469,71
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 140 469,71
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA