dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 02-Vk01
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Levoča
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00329321
Nám. Majstra Pavla 4, 05401 Levoča

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Levoča
Telefón: +421 534512467
Email: mesto@levoca.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.levoca.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464818
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky komplexná rekonštrukcia jestvujúceho multifunkčného športového ihriska situovaného v areáli ZŠ Gašpara Haina v Levoči. Rekonštrukcia ihriska bude zameraná aj na realizáciu debarierizačných opatrení pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie. Po plánovanej rekonštrukcii objektu bude športovisko slúžiť tak ako doteraz k multifunkčnému športovému využitiu pre potreby ZŠ, vrátane jeho využitia osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie. Členenie stavby: SO 01Rekonštrukcia multifunkčného ihriska, SO 02Vonkajšie osvetlenie. Podrobné vymedzenie rozsahu stavebných práce je uvedené v prílohe týchto súťažných podkladov v projektovej dokumentácii vrátane výkazu výmer (zadanie
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 299 957,87
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí na základe rozhodnutia verejného obstarávateľa a podľa § 112 ods. 5 ZoVO spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 ZoVO a ich splnenie preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2, písm. ZVO, alebo podľa § 152 ZVO Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov46b) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov46c) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak v odseku 3 nie je ustanovené inak, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Verejný obstarávateľ má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Z uvedeného dôvodu uchádzač alebo záujemca (so sídlom na území SR) nie je povinný predložiť nasledovné doklady na preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia: - Podľa § 32 ods. 2 písm. b) zákona - t. j. potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne; - Podľa § 32 ods. 2 písm. c) zákona - t. j. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu. - Podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona - t. j. výpis z Obchodného registra alebo výpis zo Živnostenského registra. Bližšie informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 "Podmienky účasti" bod 1 Súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (1) Prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vyžaduje sa predložiť potvrdenie o celkovom obrate nasledovne: a)V prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky súvahu a výkaz ziskov a strát, za roky 2020, 2021 a 2022. b)V prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov a výkaz o majetku a záväzkoch za roky 2020, 2021 a 2022. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu. Bližšie informácie k ekonomickému a finančnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 "Podmienky účasti" , bod 2 Súťažných podkladov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálny vyžadovaný obrat musí byť vo výške 400 000,00 eur bez DPH (slovom: štyristotisíceur), spolu za roky 2020, 2021 a 2022, resp. v závislosti od vzniku alebo začatia podnikania v uvedených rokoch. Vyžaduje sa predložiť prehľad o celkovom dosiahnutom obrate. Všetky predložené účtovné výkazy musia byť predložené ako fotokópie a musia byť podpísané štatutárnym orgánom záujemcu, prípadne predložené formou čestného vyhlásenia s odkazom na elektronicky zverejnené dokumenty s uvedením dosiahnutého celkového obratu, za posledné tri hospodárske roky, resp. za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť na uskutočnenie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technický spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu (1) § 34 ods. 1 písm. b) - Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené (2) § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk - uchádzač musí disponovať minimálne 1 osobou v pozícii stavbyvedúceho Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.3 "Podmienky účasti", bod 3 Súťažných podkladov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne požadovaná úroveň štandardov podľa vyššie uvedených bodov (1): Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. rekonštrukcia a výstavba športovísk, multifunkčných ihrísk, chodníkov a pevnených plôch a pod., v priebehu predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, a v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v objeme minimálne 400 000.000 ? bez DPH (slovom: štyristotisíceur) súhrnne za päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. rekonštrukcia a výstavba športovísk, multifunkčných ihrísk, chodníkov a pevnených plôch a pod., Prílohu predloženého Zoznamu stavených prác budú tvoriť za obdobie 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením týchto údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; zhotoviteľ: názov, sídlo IČO; stavba: názov, miesto; popis a rozsah (výmera v m2) uskutočňovaných prác s uvedením zmluvnej ceny vrátane DPH, termínov realizácie, kontaktnej osoby, telefonického kontaktu, pečiatky a podpisu oprávneného zástupcu odberateľa. V prípade, že referencie predkladané uchádzačom neobsahujú všetky požadované údaje, uchádzač tieto uvedie v Zozname stavebných prác. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať Minimálne požadovaná úroveň štandardov podľa vyššie uvedených bodov (2) a) minimálne 5 rokov odbornej praxe v pozícii stavbyvedúceho na pozemných stavbách - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu stavbyvedúceho, z ktorého bude požadovaná prax jasne identifikovateľná; b) praktické skúsenosti v oblasti riadenia stavieb ako stavbyvedúci na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. rekonštrukcia a výstavba športovísk, multifunkčných ihrísk, chodníkov a pevnených plôch a pod., a to v kumulatívnej hodnote týchto stavieb 300 000,00 Eur bez DPH (uvedené slovom: Tristotisíceur) - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu stavbyvedúceho, z ktorého budú požadované skúsenosti v požadovanej hodnote jasne identifikovateľné (projekty, rola na projektoch - finančná hodnota projektov a pod.); c) doklad o odbornej spôsobilosti: Osvedčenie SKSI v súlade so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch znení neskorších predpisov s odborným zameraním k predmetu zákazky pozemné stavby alebo ekvivalent dokladu
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-09T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V zmysle § 20 ods. 2 ZoVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácií: Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom elektronickej platformy. https://eplatforma.vlada.gov.sk/ Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 Súťažných podkladov. 2. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej forme ani v e-mailom. Súťažné podklady sú neobmedzene dostupné v profile verejného obstarávateľa. 3. Vzájomná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom resp. záujemcom sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku. 4. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navýšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 8 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 bod 24 "zábezpeka viazanosti ponuky" Súťažných podkladov. 6. predmet nie je rozdelený na časti. 7. predmetné verejné obstarávanie nie je zelene, nejedná sa o obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 8. variantné riešenia sa nepovoľujú. 9. elektronická aukcia sa nepoužije.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-12T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA