dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 6807/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Sereď
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306169
Námestie republiky 1176/10, 92601 Sereď

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Sereď
Telefón: +421 905335839
Email: branislav.koricansky@sered.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464846
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2023
Hlavný kód CPV
45212200-8
Druh zákazky
Stručný opis
Projekt je zameraný na výstavbu nového športového areálu so zameraním na raketové športy, konkrétne tenis.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 790 716,11
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnených vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c), e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať. UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do IS EVO vo forme a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Bez podmienok.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Bod 1 Podľa § 34 ods. 1 písm. b) Zákona o verejnom obstarávaní: predložením zoznamu uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť kalendárnych rokov od vyhlásenia verejného obstarávania vo vestníku s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Bod 2 Podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov Bod 3 Systém manažérstva kvality Bod 4 Systém environmentálneho manažérstva
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Bod 1 Minimálna požadovaná úroveň štandardov podľa § 38 ods. 5 ZVO: Min. úroveň požadovaná: Uchádzač preukáže uskutočnenie min. jednej zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru stavebnej práce a to v min. objeme 100 000,00 EUR bez DPH/zákazka. Za stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru bude verejný obstarávateľ považovať realizáciu antukových tenisových dvorcov a športových umelých povrchov. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zohľadní u uchádzača referencie uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. Bod 2 Minimálna požadovaná úroveň štandardov podľa § 38 ods. 5 ZVO: a) Minimálne jednu osobu spôsobilú podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch, v platnom znení s odbornou spôsobilosťou stavbyvedúceho obor inžinierske stavby a praxou v oblasti pozemných stavieb - uchádzač predloží oprávnenie. b) Minimálne jednu osobu spôsobilú ako elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky pre elektrické zariadenia: - jedna osoba s osvedčením elektrotechnika na elektrické zariadenia a osvedčenie na riadenie činnosti alebo na riadenie činnosti alebo riadenie prevádzky pre elektrické zariadenie vydané podľa § 23 vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a vrátane povolenia tejto osoby na realizáciu prác vo výškach. Bod 3 Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém manažérstva kvality, ktorý použije pri plnení zmluvy: a) Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva kvality preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikát ISO EN 9001 pre oblasť Stavebné práce pri realizácií exteriérov a interiérov vydaný akreditovaným certifikačným orgánom. b)Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva kvality preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikátom ISO EN 45001 pre oblasť Výstavba športovísk a súčasne Stavebné práce pri realizácii exteriérov a interiérov c)Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva kvality preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikátom ISO EN 45001 pre oblasť Uskutočňovania krajinno-architektonických sadovníckych diel Bod 4 Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
- uskutočňovať práce len počas priaznivého počasia, - zabezpečí kompletnú realizáciu diela podľa platných STN a zabezpečiť revízne správy v tých prípadoch, kde to vyžaduje platná právna úprava, - požadujeme zabezpečiť potrebné vytýčenie inžinierskych sietí, - zabezpečiť osadenie prenosného dopravného značenia, - zabezpečiť osadenie oplotenia v priestore miesta realizácie projektu, tak aby neprišlo k obmedzeniu vstupu do zámockého parku a kaštieľa v Seredi práce budú realizované na etapy, - poistenie v komerčnej poisťovacej spoločnosti poskytujúce poistné služby na území SR proti možným škodám spôsobeným činnosťou svojich zamestnancov a zamestnancov subdodávateľov a to počas realizácie predmetu zmluvy vo výške vysúťaženej sumy úspešným uchádzačom.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-04T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom elektronickej platformy (EP) na portáli www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov a príručiek dostupných na: https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=5441659959413706956 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom EP, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 4. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do EP a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 5. Uchádzači pri preukázaní splnenia podmienok účasti môžu v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní využiť jednotný európsky dokument, alebo čestné vyhlásenie, v ktorom vyhlásia, že spĺňajú všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytnú verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradili, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. 7. Termín plnenia: zhotovenie diela v lehote 9 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. 8. Predmetné verejné obstarávanie je d) žiadne z uvedených
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-12T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA