dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 9/2023/LD
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Nitra
Telefón: +421 911483296 Fax: +421 376511931
Email: danis.lukas@msunitra.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.msunitra.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464860
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
37535200-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je revitalizácia vnútroblokov Za Ferenitkou 19-29 a Wilsonovo nábrežie 32-34 I. etapa v súlade s touto výzvou, súťažnými podkladmi a ich prílohami. Stavebné objekty : SO 101 Prvky urbárneho designu SO 201 Stavebná oprava komunikačnej siete SO 301 Prestavba porastov drevín SO 101 Prvky urbárneho designu Zostavy prvkov P1 - Multifunkčná zostava s laminátovými šmykľavkami1 ks P2 - Pružinová hojdačka koník1 ks P3 - Hojdačka prevažovacia2 ks P4 - Kolotoč1 ks P5 - Balansovaný prvok1 ks P6 - Bránka , šírka 1000mm, výška 1200mm 1 ks P7 - oplotenie ihriska 63 bm, 29 stĺpikov63 bm, 29 stĺpikov + bránka L1 - Lavička s operadlom12 ks S1 - smetiaky3 ks D2 - zatrávňovacia doska 208 m2 Parkový obrubník 1000x200x50 mm 88 bm SO 201 Stavebná oprava komunikačnej siete Šírka chodníka - 2 m Skladba chodníka : - lámaný kameňpremenlivá hrúbka 30-50 mm - lôžko z piesku fr. 4-8mm30 mm - štrkodrvina 0-31.5 UM ŠD 0/31.5 150 mm SO 301 Prestavba porastov drevín Základné kapacity záujmového územia: BILANCIE ÚZEMIA Stromy listnaté navrhované28ks Stromy ihličnaté navrhované4ks Kry navrhované668ks Pôdopokryvné dreviny1 150ks Trvalky a okrasné trávy navrhované480ks Cibuľoviny navrhované600ks Plošná výmera trávnika /50g/m2/2 658m2 Plošná výmera záhonov krov168m2 Plošná výmera pôdopokryvných výsadieb239m2 Plošná výmera kvetinových záhonov60m2
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 107 164,85
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Splnenie podmienok účasti uvedených v bode 32.1 uchádzač preukazuje podľa §32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný v súlade s § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk). Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety platným zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie požadovaných podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO sa technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť preukazuje doloženým týchto dokladov: zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ považuje za nevyhnutné, aby záujemca preukázal dostatočné skúsenosti s dodaním a inštaláciou prvkov urbanistického designu (napr. hracie prvky detských ihrísk, lavičiek, smetiakov, oplotenia ihrísk) Záhradníckymi službami, Stavebnými prácami na stavbe plôch pre športové ihriská, Stavebnými prácami na stavbe chodníkov na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, predovšetkým z hľadiska rozsahu a náročnosti predmetu zákazky, tak aby sa v absolútnej miere eliminoval akýkoľvek nežiaduci účinok, ktorý by mohol mať negatívny vplyv na riadne plnenie predmetu zákazky. Uchádzač splnením tejto podmienky účasti preukáže verejnému obstarávateľovi, že má veľké predpoklady na zabezpečenie potrebných kapacít na realizáciu predmetu zákazky, čím sa vytvorí predpoklad plnenia predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, objeme, kvalitne a primeranej lehote.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. V prípade skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ umožňuje dodať zoznam spoločne. Uchádzač predloží minimálne 3 referencie, z ktorých musí byť : -minimálne jedna na zákazku, ktorej predmetom bolo dodanie a inštalácia prvkov urbanistického designu (napr. hracie prvky detských ihrísk, lavičiek, smetiakov, oplotenia ihrísk) v hodnote min. 43.000,00? bez DPH; -minimálne jedna na zákazku, ktorej predmetom boli záhradnícke služby (dodanie a výsadba/odstránenie stromov a krov s konečnou úpravou terénu) v hodnote min. 44.000,00? bez DPH; -minimálne jedna na zákazku, ktorej predmetom boli práce na rekonštrukcii/budovaní chodníkov z kameňa v hodnote min. 18.000,00? bez DPH.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-04-27T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za predmet zákazky, ocenená podľa realizačnej projektovej dokumentácie a Zmluvy o dielo. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v eurách s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta. Rozhodovacie kritéria pre prípad zhody celkovej ceny za zákazku: V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý predložil svoju ponuku z časového hľadiska ako prvý. 2. V zmysle § 112 ods. 7 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Viac informácií je v súťažných podkladoch. 3. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj generálne čestné vyhlásenie v súlade so ZVO. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom systému EVO. 5. Ponuky sa predkladajú podľa § 49 ZVO prostredníctvom systému EVO a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená v rámci príslušnej zákazky EVO umiestnenom na webovej adrese https://eplatforma.vlada.gov.sk. 6. Obhliadka miesta realizácie prác je odporúčaná. 7. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 8. Verejný obstarávateľ za poskytnutie riadnej súčinnosti na uzavretie zmluvy podľa § 114 ods. 7 a § 56 ZVO považuje súčinnosť podrobne opísanú v bode 27. príslušných súťažných podkladov, pričom lehota na poskytnutie súčinnosti bude 10 pracovných dní.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA