dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 040/9/2023
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17335825
Vojtecha Spanyola 43, 01207 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Telefón: +421 415110193
Email: taligova@fnspza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nspza.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 040/9/2023
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Dodanie informačných a komunikačných technológií, hardvérového a softvérového vybavenia, služieb pre projekt Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti vo FNsP Žilina. . Dodanie, inštalácia technológií, hardvérového, softvérového vybavenia a prevádzka služieb pre projekt Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti vo FNsP Žilina výrazným spôsobom zvýšiť úroveň kybernetickej bezpečnosti. Zároveň doplniť kybernetickú infraštruktúru FNsP Žilina o technológie a služby vyplývajúce zo zákona o kybernetickej bezpečnosti 69/2018 Z.z.o . Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Technológie na ochranu sieťovej infraštruktúry.
1:
Dodatočné kódy CPV
48730000-4

48000000-8

71620000-0

72600000-6

79417000-0

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, Vojtecha Spanyola 43, 012 07 Žilina
Opis obstarávania
Predmetom dodania je dodávka technológií na ochranu sieťovej infraštruktúry, ktorá umožní overovanie prístupov do LAN siete zadávateľa. Dodaný softvér musí spĺňať nasledovné kritériá: Vysoko redundantné riešenie, postavené na vhodnej virtualizačnej hardvérovej platforme Overovanie prístupov do LAN siete pre minimálne 800 kusov používateľských osobných počítačov (PC). Overenie prostredníctvom EAP-TLS, príp. EAP-PEAP. Používateľské PC sú pripojené do Microsoft Active Directory Umožniť overovanie prístupov do LAN siete pre minimálne 800 kusov IP telefónov. Overenie prostredníctvom EAP-TLS. Overovanie prístupov do LAN siete pre 100 kusov tlačiarní a skenerov. Overenie prostredníctvom EAP-TLS, resp. overenie MAC adresy zariadenia, v prípade, ak daná tlačiareň EAP-TLS nepodporuje Overovanie prístupov do WiFi siete pre doménové PC a používateľov. Overenie prístupov do WiFi siete pre hostí prostredníctvom tzv. guest portal riešenia. Verejný obstarávateľ nedisponuje PKI infraštruktúrou, preto súčasťou ponuky musí byť implementácia PKI riešenia v takom rozsahu, aby PKI riešenie umožnilo vydávanie certifikátov potrebných pre overovanie doménových PC a používateľov, vydávanie a automatické predlžovanie platnosti certifikátu pre IP telefóny a tlačiarne napr. prostredníctvom protokolu SCEP, príp. podobnou technológiou. PKI riešenie musí byť integrované s existujúcou Active Directory. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Kód výzvy: OPll-2022/7/20-DOP:
Doplňujúce informácie
Rozhodnutie o schválení Žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku a začatie procesu uzatvorenia Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. Kód ITMS2014+projektu : NFP311070CFX7 zo dňa 13.12.2022.

Názov
Dodávka SW nástroja LMS/SIEM na evidenciu bezpečnostných incidentov vrátane implementácie a služby SOC.
2:
Dodatočné kódy CPV
48730000-4

48000000-8

71620000-0

72600000-6

79417000-0

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, Vojtecha Spanyola 43, 012 07 Žilina
Opis obstarávania
Predmetom realizácie zákazky je dodávka : - systému SIEMu na infraštruktúre verejného obstarávateľa vrátane hardvéru - Implementácia SIEM na dodanej infraštruktúre verejného obstarávateľa - Obstarávateľ požaduje od uchádzača zabezpečenie bezpečnostného monitoringu relevantných informačných systémov obstarávateľa tak, aby bola zaistená dôvernosť, pravosť, integrita a dostupnosť jeho dát a základných služieb v súlade so Zákonom o kybernetickej bezpečnosti (ZoKB). Služby bezpečnostného monitoringu musia byť poskytované prostredníctvom osobitného pracoviska, ktoré bude v rámci služby SOC poskytovať reakciu na vzniknutý incident s prvotnou analýzou príčin vzniku bezpečnostnej udalosti a jej popisom a odovzdanie udalosti na riešenie obstarávateľovi v súlade s požadovaným SLA. Dodávateľ služby SOC musí súčasne disponovať kapacitami na následné vypracovanie návrhov opatrení na elimináciu dopadu bezpečnostnej udalosti na informačné systémy obstarávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti B1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Kód výzvy: OPll-2022/7/20-DOP:
Doplňujúce informácie
Rozhodnutie o schválení Žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku a začatie procesu uzatvorenia Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. Kód ITMS2014+projektu : NFP311070CFX7 zo dňa 13.12.2022.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Názov: Technológie na ochranu sieťovej infraštruktúry.
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-03-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 45 106,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 31 900,00
bez DPH

2:
Názov: Dodávka SW nástroja LMS/SIEM na evidenciu bezpečnostných incidentov vrátane implementácie a služby SOC.
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-03-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 82 106,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 39 000,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácii ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA