dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OM22UKB113
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná knižnica v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164631
Michalská 1, 81417 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná knižnica v Bratislave
Telefón: +421 949581914
Email: halmo@obstarame.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ulib.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: OM22UKB113
Hlavný kód CPV
71356300-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie podporných služieb pre vybrané IKT technológie (HW) informačného systému Centrálny Dátový Archív uvedené v Tabuľke č.1 Prílohy č. 3. Špecifikácia a rozsah požadovaných technických počítačových podporných služieb pre IKT IS CDA: -Nepretržité monitorovanie a podpora funkčnosti HW komponentov CDA -Dodávka a výmena spotrebného materiálu a náhradných dielov, vrátane likvidácie odpadu, garancia odstránenia poruchy zariadenia v stanovenom čase vrátane dopravy a parkovania -Plný prístup k firmwarovým aktualizáciám od výrobcov, prístup k podporným službám výrobcov -Poskytovanie služieb service desk (vzdialený dohľad) s dohodnutým časovým pokrytím podľa úrovne supportu v Tabuľke číslo 1 Prílohy č. 3. -Technické počítačové podporné služby pre prevádzku systému CDA oAnalýza chýb a návrh spôsobu ich odstránenia a odstránenie s dohodnutým časovým pokrytím (incident manažment); oProfylaktické prehliadky HW komponentov v súlade s technickou dokumentáciou od výrobcu. Profylaktické aktivity týkajúce sa produkčného prostredia budú vykonané na mieste (on site) v priestoroch objednávateľa a v nevyhnutných prípadoch aj mimo pracovnej doby, prípadne vzdialeným prístupom. -Špecifikácia a rozsah požadovaných softvérových podporných služieb pre IKT informačného systému CDA oPoskytnutie rád pre efektívne používanie diela užívateľom oSprostredkovanie prenosu vedomostí o administrácií produktu obslužnému personálu objednávateľa formou informácií o postupoch pri zmenách konfigurácie oAsistencia a konzultácie pri zabezpečení bezporuchovej prevádzky produktov oKonzultácie týkajúce sa otázok zo strany objednávateľa (otázky používania a konfigurácie spôsobilých produktov, dokumentácie, posúdenie diagnostických informácií) -Prevádzkové požiadavky oPrevádzková úroveň podľa úrovne supportu v Tabuľke číslo 1 oPriebežná aktualizácia riešenia v zmysle odporúčaní výrobcov, best practice procedúr a skúseností oPriebežné dopĺňanie prevádzkových operačných manuálov na základe podnetov z prevádzky oRealizácia školiacich workshopov, analytických mítingov a status mítingov v zmysle priebežných požiadaviek tímu CDA -Vytvorenie a správa konta pre všetky kontaktné osoby v SW, kde je možné zadávať požiadavky na poskytovateľa s rôznou prioritou -Na požiadanie objednávateľa odovzdanie prístupov s plnými oprávneniami (root, prípadne iné názvy konta) pre všetok HW a SW uvedený v tejto zmluve (v zalepených obálkach) do rúk objednávateľa -Na požiadanie objednávateľa zaslanie aktuálneho zoznamu HW, SW a licencií (v rozsahu podľa požiadaviek CDA
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Lokalita A CDA-A Bratislava Univerzitná knižnica v Bratislave, Klariská 3-5, Lokalita B CDA-B Martin Slovenská národná knižnica, Nám. J. C. Hronského 11.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie podporných služieb pre vybrané IKT technológie (HW) informačného systému Centrálny Dátový Archív uvedené v Tabuľke č.1 Prílohy č. 3. Špecifikácia a rozsah požadovaných technických počítačových podporných služieb pre IKT IS CDA: -Nepretržité monitorovanie a podpora funkčnosti HW komponentov CDA -Dodávka a výmena spotrebného materiálu a náhradných dielov, vrátane likvidácie odpadu, garancia odstránenia poruchy zariadenia v stanovenom čase vrátane dopravy a parkovania -Plný prístup k firmwarovým aktualizáciám od výrobcov, prístup k podporným službám výrobcov -Poskytovanie služieb service desk (vzdialený dohľad) s dohodnutým časovým pokrytím podľa úrovne supportu v Tabuľke číslo 1 Prílohy č. 3. -Technické počítačové podporné služby pre prevádzku systému CDA oAnalýza chýb a návrh spôsobu ich odstránenia a odstránenie s dohodnutým časovým pokrytím (incident manažment); oProfylaktické prehliadky HW komponentov v súlade s technickou dokumentáciou od výrobcu. Profylaktické aktivity týkajúce sa produkčného prostredia budú vykonané na mieste (on site) v priestoroch objednávateľa a v nevyhnutných prípadoch aj mimo pracovnej doby, prípadne vzdialeným prístupom. -Špecifikácia a rozsah požadovaných softvérových podporných služieb pre IKT informačného systému CDA oPoskytnutie rád pre efektívne používanie diela užívateľom oSprostredkovanie prenosu vedomostí o administrácií produktu obslužnému personálu objednávateľa formou informácií o postupoch pri zmenách konfigurácie oAsistencia a konzultácie pri zabezpečení bezporuchovej prevádzky produktov oKonzultácie týkajúce sa otázok zo strany objednávateľa (otázky používania a konfigurácie spôsobilých produktov, dokumentácie, posúdenie diagnostických informácií) -Prevádzkové požiadavky oPrevádzková úroveň podľa úrovne supportu v Tabuľke číslo 1 oPriebežná aktualizácia riešenia v zmysle odporúčaní výrobcov, best practice procedúr a skúseností oPriebežné dopĺňanie prevádzkových operačných manuálov na základe podnetov z prevádzky oRealizácia školiacich workshopov, analytických mítingov a status mítingov v zmysle priebežných požiadaviek tímu CDA -Vytvorenie a správa konta pre všetky kontaktné osoby v SW, kde je možné zadávať požiadavky na poskytovateľa s rôznou prioritou -Na požiadanie objednávateľa odovzdanie prístupov s plnými oprávneniami (root, prípadne iné názvy konta) pre všetok HW a SW uvedený v tejto zmluve (v zalepených obálkach) do rúk objednávateľa -Na požiadanie objednávateľa zaslanie aktuálneho zoznamu HW, SW a licencií (v rozsahu podľa požiadaviek CDA
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 207-591406
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-01-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 463 200,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA