dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: A/2022/AE32/1
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Telefón: +421 259494462
Email: katarina.molcanova@mindop.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.telecom.gov.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445654
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: A/2022/AE32/1
Hlavný kód CPV
92111200-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je produkčné zabezpečenie: a)1 reklamný TV spot so stopážou 35 (1. diel: zubačka - vlak - električka), b)2 reklamné TV spoty (2. diel: električka - trolejbus; 3. diel: trolejbus - obchvat) každý v dĺžke 25, c)Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať spolu s dielom všetky výstupy do médií v požadovaných formátoch a v súlade so zmluvou a rovnaké formáty dodať aj objednávateľovi za účelom archivácie. d)Podpora využívania verejnej osobnej dopravy v kombinácií s hlavnou rekvizitou Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Zmluvy (ďalej len Zmluva).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 91 496,67
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením naskenovaného originálu/ úradne osvedčenej kópie dokladu o oprávnení poskytovať služby, nie staršieho ako tri mesiace, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. (Výpis z Obchodného alebo živnostenského registra). Uchádzač musí mať v Obchodnom/Živnostenskom registri zapísaný predmet činnosti, ktorý zodpovedá predmetu zákazky ako napr. služby súvisiace s produkciou filmov alebo videozáznamov alebo reklamné a marketingové služby alebo fotografické služby alebo tvorba a distribúcia filmov audiozáznamov a videozáznamov v rozsahu voľnej živnosti. Právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, zapísaným v registroch nemajú povinnosť predkladať výpis z Obchodného alebo živnostenského registra. -Verejný obstarávateľ si splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO preverí z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov z portálu oversi.gov.sk, ktorý je vedený Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením naskenovaného originálu čestného vyhlásenia, v ktorom prehlási, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 je možné nahradiť podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 14.3.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. 14.3.1.Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb (zákaziek) obdobného charakteru, ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, v kumulatívnej hodnote minimálne 60 000 eur a to tak, aby zoznam obsahoval minimálne 2 poskytnuté služby/ projekty obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom aspoň 1 z poskytnutých služieb/ projektov bola v min. hodnote 40 000 eur. Za služby obdobného charakteru sa považujú služby súvisiace s produkciou televíznych spotov, filmov alebo videozáznamov, tvorba a distribúcia filmov audiozáznamov a videozáznamov, priamych prenosov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam obsahoval min (pozri prílohu č. 4 Výzvy): -názov a sídlo odberateľa -názov zmluvy/objednávky -predmet poskytnutej služby (stručný opis poskytnutých služieb) -cena poskytnutej služby v eur celkom za požadované obdobie -doba poskytnutia od - do (deň/ mesiac/ rok) -finančný podiel na poskytnutí služieb -kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail dobrovoľný údaj) 14.4.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Ak ide o stavebné práce alebo služby, údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených naplnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. 14.4.1.Minimálna požadovaná úroveň (pozri prílohu č. 5 Výzvy): Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci preukázania odbornej kvalifikácie a odbornej praxe uviedol minimálne jednu osobu určenú na plnenie zmluvy režiséra. Požiadavky na kvalifikáciu režiséra uchádzač preukáže predložením: a)pracovného životopisu, ktorým preukáže praktické skúsenosti obdobného charakteru. Zároveň vyplní priloženú tabuľku prílohu č.5 Výzvy, kde uvedie tri televízne spoty, na ktorých spolupracoval ako režisér za posledné tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, uvedie link na spot, mesiac a rok výroby spotu, zadávateľa a jeho telefonický kontakt. Referenčný spot musí obsahovať hereckú akciu. Zároveň režisér podpisom Čestného vyhlásenia deklaruje, že každý spot, ktorý uvádza, mal hodnotu vyššiu ako 50 000 ? bez DPH. pokračovanie nižšie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 14.4.2.Minimálna požadovaná úroveň (Pozri prílohu č. 6 Výzvy): Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci preukázania odbornej kvalifikácie a odbornej praxe uviedol minimálne jednu osobu určenú na plnenie zmluvy kameramana. Požiadavky na kvalifikáciu kameramana uchádzač preukáže predložením: a)pracovného životopisu, ktorým preukáže praktické skúsenosti obdobného charakteru. Zároveň vyplní priloženú tabuľku - prílohu č. 6 Výzvy, kde uvedie tri televízne spoty, na ktorých spolupracoval ako kameraman za posledné tri roky, uvedie link na spot, mesiac a rok výroby spotu, zadávateľa a jeho telefonický kontakt. Referenčný spot musí obsahovať hereckú akciu. Zároveň kameraman podpisom Čestného vyhlásenia deklaruje, že každý spot, ktorý uvádza, mal hodnotu vyššiu ako 50 000 ? bez DPH.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-30T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
ĎALŠIE OSOBITNÉ INFORMÁCIE A PODMIENKY: 1.Uchádzač berie na vedomie, že predložením ponuky súčasne potvrdzuje súhlas s podmienkami tejto výzvy a návrhom zmluvy, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto výzvy. 2.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred podpisom zmluvy overiť kapacity týkajúce sa plnenia predmetu zákazky, najmä vo vzťahu k subdodávateľom, ak sú známi. 4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo kontroly údajov uvedených v ponuke uchádzača pred podpisom zmluvy. V prípade, ak verejný obstarávateľ zistí nesúlad údajov uvedených v ponuke uchádzača s údajmi uvedenými vo výpise z obchodného registra alebo živnostenského registra alebo zistí uvedenie klamlivých informácií, je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikácií nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 5.V prípade, ak dôjde k plneniu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, predloží úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy vyplnený zoznam subdodávateľov (Príloha č. 3 Zmluvy). 6.V rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy bude verejný obstarávateľ požadovať, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predložil: 6.1.zmluvu vrátane príloh podpísanú úspešným uchádzačom v siedmych rovnopisoch. 6.2.V prípade, ak dôjde k plneniu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa úspešný uchádzač predloží pred podpisom zmluvy zoznam subdodávateľov (Príloha č.4 návrhu Zmluvy) 7.V prípade, ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, verejný obstarávateľ je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikovaniu nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 8.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku pre požadovaný predmet zákazky. 9.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zrušenie verejného obstarávania.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-16T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA