dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
OAaMVO_2022_03
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Telefón: +421 220462419
Email: silvia.burdova@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
OAaMVO_2022_03:
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu k predmetnej zákazke verejný obstarávateľ realizuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, stanoveniu predpokladanej hodnoty zákazky, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, ako i stanovenia nediskriminačných podmienok. Bližšie informácie o navrhovanom opise predmetu zákazky sú publikované na profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/private/organization/1630/order/446202
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72310000-1

48000000-8

72254000-0

72263000-6

79632000-3

72267100-0

72261000-2

72267000-4

72266000-7

72100000-6

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: MPSVR SR, Špitálska 4,6,8, 816 43 Bratislava
Opis obstarávania
Cieľom projektu je modernizácia a zníženie nákladov na prevádzku Informačného systému SAP (ďalej IS SAP), ktorý rezort MPSVR SR so zapojenými subjektmi používa. IS SAP pokrýva agendu ekonomiky, ľudských zdrojov a integrácií ministerstva. Projekt je rozdelený do viacerých etáp. V 1. etape bude systém migrovaný nielen fyzicky, ale aj licenčne. To znamená zmena Onpremise licencií za Cloudové licencie a prechod systému do do vládneho cloudu - verejná časť. RISE with SAP S/4HANA Cloud, priváte edition on Azure Secure. V tejto etape projektu sa nepredpokladá prechod na SAP S/4 HANA, ale len migrácia na RISE with SAP ERP na HANA bez zmeny funkčnosti aktuálneho systému s výnimkou nutného technického upgrade systému na najvyššiu verziu EHP a migrácie do cloudového prostredia. V nasledujúcich fázach modernizácia a prechod systému z ERP na S/4 HANA. Bližšie informácie o navrhovanom opise predmetu zákazky sú publikované na profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/private/organization/1630/order/446202
Doplňujúce informácie
Podľa § 25 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ môže pred začatím postupu verejného obstarávania uskutočniť trhové konzultácie na účely jeho prípravy a informovania hospodárskych subjektov o plánovanom postupe verejného obstarávania.

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2022-10-31T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Rozhodnutie zúčastniť sa na PTK musí byť slobodné a vážne. 2.Hospodársky subjekt potvrdí svoj záujem o účasť na PTK najneskôr do 26.8.2022 zaslaním vyplneného formulára (Pr. č. 1 - k oznámeniu o začatí PTK) a odpovedí na otázky ( Pr. č.2 - Okruh otázok) na e-mailovú adresu verejného obstarávateľa: silvia.burdova@employment.gov.sk a cyril.kroupa@employment.gov.sk. Záujemca o PTK sa nemusí vyjadriť k všetkým otázkam, ktoré sú uvedené v Pr. č.2. 3.Verejný obstarávateľ všetkým záujemcom, ktorí prejavili záujem o účasť v PTK oznámi e-mailom dátum, miesto a čas uskutočnenia PTK. PTK budú prebiehať prezenčne. Ak sa záujemca nemôže zúčastniť PTK prezenčnou formou, môže zaslať písomne svoje odpovede, návrhy alebo pripomienky na e-mailovú adresu: silvia.burdova@employment.gov.sk a cyril.kroupa@employment.gov.sk, a to najmä zaslaním vyplnenej Prílohy č. 2 (záujemca o PTK sa v tomto prípade vyjadrí k jednotlivým otázkam; rovnako je akceptovateľné, ak sa záujemca o PTK vyjadrí iba k niektorým otázkam). Predpokladané uskutočnenie PTK je v dňoch od 12.09.2022 do 23.09.2022. 4.PTK budú prebiehať s jednotlivými záujemcami o PTK samostatne a za účasti zástupcov verejného obstarávateľa. 5. Osoby zastupujúce hospodársky subjekt na PTK sa pred účasťou preukážu oprávnením vystupovať v mene tohto hospodárskeho subjektu. 6.Komunikácia k PTK sa uskutoční v štátnom (slovenskom) jazyku. 7.Vzájomné práva a povinnosti medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektami so záujmom o účasť na PTK sa riadia právnym poriadkom SR, najmä zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. 8.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto požiadaviek a pokynov, najmä v súvislosti s protipandemickými opatreniami súvisiacimi so šírením ochorenia SARS-CoV-2. 9.Verejný obstarávateľ prijme primerané opatrenia na zabezpečenie ochrany dôverných informácií, ktoré môžu byť v rámci PTK poskytnuté. Hospodársky subjekt označí informácie, ktoré považuje za dôverné, a s ktorými vyžaduje primerané zaobchádzanie. 10.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upravovať informácie týkajúce sa priebehu a obsahu PTK kedykoľvek počas ich trvania. O prípadných zmenách bude verejný obstarávateľ informovať dostatočne vopred. 11.Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou na PTK znáša účastník PTK bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. 12.Toto predbežné oznámenie obsahuje informácie, ktoré majú predbežný/indikatívny charakter a môžu podliehať zmenám. 13.Doplňujúce informácie budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/private/organization/1630/order/446202
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA