dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 31/VS/OVO/03/22/Ca
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00365327
Kollárova 2, 03659 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica Martin
Telefón: +421 434203403 / 434203597
Email: simona.calikova@unm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mfn.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446266
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 31/VS/OVO/03/22/Ca
Hlavný kód CPV
33111800-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka digitálneho skiagrafického prístroja - závesného vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, spracovania technologického projektu, uvedenia do prevádzky (vrátane zabezpečenia preberacej skúšky podľa platnej legislatívy pre prácu so zdrojmi ionizujúceho žiarenia), odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho v potrebnom rozsahu a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkaný prístroj pre potreby Rádiologickej kliniky UNM. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 205 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
51410000-9

80561000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica Martin, Ortopedická klinika, Kollárova 2, 036 59 Martin, Slovenská republika.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka digitálneho skiagrafického prístroja - závesného vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, spracovania technologického projektu, uvedenia do prevádzky (vrátane zabezpečenia preberacej skúšky podľa platnej legislatívy pre prácu so zdrojmi ionizujúceho žiarenia), odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho v potrebnom rozsahu a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkaný prístroj pre potreby Rádiologickej kliniky UNM. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
205 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
112:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie k preukázaniu podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch v časti "F. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti".
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-09-19T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-04-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.1 Verej. obst. bude pri komunik. s uchádzačmi resp. záuj. postupovať v zmysle § 20 zákona o verej. obst. prostredníctvom elektr. prostriedku a to komunik. rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunik. sa týka akejkoľvek komunik. a podaní medzi verej. obst. a záuj., resp. uchádzačmi počas celého procesu verej. obst. 1.2 Verej. obst. umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektr. prostriedkami k súť. podk. a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Verej. obst. všetky tieto podklady / dokumenty bude zverejňovať ako elektronické dok. v profile verej. obst. na stránke https://www.uvo.gov.sk/... a zároveň v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. Bližšie inf. sú uvedené v súť. podkl. 2.1 Záuj. sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie a dod. predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné inf. nevyhnutné na prípravu a sprac. ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie a dod. predmetu zákazky idú na ťarchu záuj. 2.2 Záuj., ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta realiz. a dod. predm. zákazky, sa prihlásia písomne prostred. komunik. rozhrania systému JOSEPHINE najneskôr do 30.08.2022. 2.3 Obhliadka miesta realiz. a dod. predm. zákazky sa uskutoční v dňoch 05.09.2022 a 06.09.2022. Jednotlivým záuj. bude presný termín obhliadky upresnený zodp. osobou: Ing. M. Klobušická, resp. Ing. S. Calíková prostred. komunik. rozhrania systému JOSEPHINE. 3. Hosp. subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podm. účasti určené verej. obst. v bodoch 1 a 2 časti F. Podmienky účasti... predložením jednotného európ. dok. podľa bodu 18.13 časti A. súť. podk. Verej. obst. umožňuje hosp. subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európ. dok. oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podm. účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Bližšie inf. sú uvedené v súť. podk. 4. Súčasťou predlož. ponuky musí byť zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 2 000,- EUR. Bližšie inf. sú uvedené v súť. podk. 5. Ponuku môže predložiť skupina dod., ktorá nemá vytvorenú určitú právnu formu na účely účasti vo verej. obst. V prípade, ak ponuku do verej. súť. predloží skupina dod. a ponuka skupiny bude prijatá, verej. obst. vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dod., táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluv. vzťahu s verej. obst. a budú zaväzovať členov skupiny dod., aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verej. obst. vzniknuté pri realiz. predm. zákazky. Orig. alebo úradne overenú kópiu zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dod., musí úspešný uchádzač poskytnúť verej. obst. najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy. 6. Verej. obst. zruší verej. obst., ak bude splnená niektorá z podm. uved. v § 57 ods. 1 zákona o verej. obst. a môže zrušiť verej. obst. za okolností podľa § 57 ods. 2 zákona o verej. obst. 7. Verej. obst. si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predlož. ponúk a neuzavrieť zmluvu, ak ponuka úspeš. uchádzača presiahne výšku fin. prostr. odsúhlasených zriaďovateľom na predm. zákazky, resp. ak zriaďovateľ neodsúhlasí proces verej. obst. alebo v prípade, ak nebudú pridelené fin. prostr. na realiz. zákazky zo strany poskyt. 8. Verej. obst. nie je oprávnený použiť údaje z inf. systémov verej. správy podľa osobit. predpisu. 9. Predm. zákazky predstavuje jeden ucelený celok pozost. z komplex., navzájom prepoj. a logicky a funkčne previazaného prístroja. Kvôli uvedenému je nutné, aby realiz. dodávky predmet. prístroja vykonával jeden hosp. subjekt, ktorý bude zodp. za zabezpečenie funkčnosti prístroja v nadväznosti na riešenie rôznych prevádzkových stavov. 10. Vzhľadom na podm. účasti, technické špecif., kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podm. plnenia zmluvy predmetné verejné obst. nie je žiadne z uvedených. 11. Predmet zákazky bude finan. z kap. výdavkov MZSR a z fin. prostriedkov UNM.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-08-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA