dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: DNS PU IKT
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17070775
Ulica 17. novembra 15, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát
Telefón: +421 917765110 Fax: +421 517732054
Email: lasachisro@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.unipo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446446
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tohto dynamického nákupného systému (ďalej len ,,DNS") bude dodanie informačnej/výpočtovej techniky, telekomunikačnej techniky, audiovizuálnej techniky, príslušenstva k obstarávanej alebo už používanej technike. Každý úspešný uchádzač, ktorému bude zadaná konkrétna zákazka v zriadenom DNS, bude povinný zabezpečiť aj poskytnutie záručného servisu na dodaný tovar, v prípade potreby aj inštaláciu. Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tohto DNS bude najmä dodanie osobných počítačov, notebookov, tabletov, dokovacích staníc, serverov, pamäťových diskov do počítačov, notebookov a serverov, rozširujúcich kariet a modulov do počítačov, notebookov a serverov, rackov, záložných zdrojov, , aktívnych sieťových prvkov, menežovateľných a nemenežovateľných prepínačov (switchov), LAN adaptérov, monitorov, tlačiarní, multifunkčných kopírovacích zariadení, skenerov, 3D tlačiarní, modemov, reproduktorov, mikrofónov a slúchadiel, mobilných telefónov, web kamier, videokamier, interných a externých pamäťových diskov, klávesníc a myší, pamätí RAM, grafických kariet, pamäťových USB kľúčov, USB predlžovacích káblov, nabíjacích káblov USB - USB C, nabíjačiek USB, CD a DVD médií, digitálnych fotoaparátov, videoprojektorov, farebných televízorov a súvisiaceho príslušenstva k uvedeným tovarom. Uvedený výpočet nie je stanovený taxatívne, ale len ako príklad výpočtu najčastejších predmetov jednotlivých čiastkových zákaziek. Podrobná špecifikácia predmetu jednotlivých čiastkových zákaziek bude uvedená vo výzvach na predloženie ponuky, ktoré budú zasielané pri zadávaní zákaziek v rámci zriadeného DNS všetkým záujemcom zaradeným do tohto DNS. Do podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v jednotlivých výzvach na predloženie ponuky v rámci zriadeného DNS môžu byť integrované environmentálne požiadavky. Verejný obstarávateľ uplatňovaním zeleného verejného obstarávania podporuje udržateľné využívanie prírodných zdrojov a dosahovanie zmien v správaní, ktoré smeruje k udržateľnej výrobe a spotrebe. Cieľom zriadenia DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich aktuálnych potrieb. Pri zadávaní konkrétnych zákaziek sa ponuky nebudú predkladať formou elektronického katalógu. Verejný obstarávateľ nerozdelil DNS do kategórií alebo na časti, pretože samotné zadávanie čiastkových zákaziek bude de facto rozdelením celej zákazky na niekoľko menších. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že pri zadávaní čiastkových zákaziek bude čiastkové požiadavky na nákup tovarov v nich uvedených spájať na základe vecného a funkčného charakteru jednotlivých požadovaných tovarov pri dodržiavaní princípov verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ neobmedzuje počet záujemcov zaradených do DNS a ani nestanovuje žiadne podmienky či kvalifikačné kritériá na kvalifikovanie sa do DNS, okrem podmienok osobného postavenia záujemcov vychádzajúcich z § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon) Verejný obstarávateľ bude zadávať konkrétne zákazky v DNS v nepravidelných intervaloch a rôznom rozsahu a finančnom objeme podľa vlastnej potreby.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 000 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
30210000-4

30230000-0

31600000-2

31640000-4

32200000-5

32250000-0

32300000-6

32320000-2

32330000-5

32340000-8

32400000-7

32410000-0

32420000-3

32430000-6

32440000-9

32500000-8

32550000-3

32580000-2

38600000-1

48820000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Prešovská univerzita, jej fakulty a jej časti
Opis obstarávania:
Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tohto dynamického nákupného systému (ďalej len ,,DNS") bude dodanie informačnej/výpočtovej techniky, telekomunikačnej techniky, audiovizuálnej techniky, príslušenstva k obstarávanej alebo už používanej technike. Každý úspešný uchádzač, ktorému bude zadaná konkrétna zákazka v zriadenom DNS, bude povinný zabezpečiť aj poskytnutie záručného servisu na dodaný tovar, v prípade potreby aj inštaláciu. Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tohto DNS bude najmä dodanie osobných počítačov, notebookov, tabletov, dokovacích staníc, serverov, pamäťových diskov do počítačov, notebookov a serverov, rozširujúcich kariet a modulov do počítačov, notebookov a serverov, rackov, záložných zdrojov, , aktívnych sieťových prvkov, menežovateľných a nemenežovateľných prepínačov (switchov), LAN adaptérov, monitorov, tlačiarní, multifunkčných kopírovacích zariadení, skenerov, 3D tlačiarní, modemov, reproduktorov, mikrofónov a slúchadiel, mobilných telefónov, web kamier, videokamier, interných a externých pamäťových diskov, klávesníc a myší, pamätí RAM, grafických kariet, pamäťových USB kľúčov, USB predlžovacích káblov, nabíjacích káblov USB - USB C, nabíjačiek USB, CD a DVD médií, digitálnych fotoaparátov, videoprojektorov, farebných televízorov a súvisiaceho príslušenstva k uvedeným tovarom. Uvedený výpočet nie je stanovený taxatívne, ale len ako príklad výpočtu najčastejších predmetov jednotlivých čiastkových zákaziek. Podrobná špecifikácia predmetu jednotlivých čiastkových zákaziek bude uvedená vo výzvach na predloženie ponuky, ktoré budú zasielané pri zadávaní zákaziek v rámci zriadeného DNS všetkým záujemcom zaradeným do tohto DNS. Do podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v jednotlivých výzvach na predloženie ponuky v rámci zriadeného DNS môžu byť integrované environmentálne požiadavky. Verejný obstarávateľ uplatňovaním zeleného verejného obstarávania podporuje udržateľné využívanie prírodných zdrojov a dosahovanie zmien v správaní, ktoré smeruje k udržateľnej výrobe a spotrebe. Cieľom zriadenia DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich aktuálnych potrieb. Pri zadávaní konkrétnych zákaziek sa ponuky nebudú predkladať formou elektronického katalógu. Verejný obstarávateľ nerozdelil DNS do kategórií alebo na časti, pretože samotné zadávanie čiastkových zákaziek bude de facto rozdelením celej zákazky na niekoľko menších. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že pri zadávaní čiastkových zákaziek bude čiastkové požiadavky na nákup tovarov v nich uvedených spájať na základe vecného a funkčného charakteru jednotlivých požadovaných tovarov pri dodržiavaní princípov verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ neobmedzuje počet záujemcov zaradených do DNS a ani nestanovuje žiadne podmienky či kvalifikačné kritériá na kvalifikovanie sa do DNS, okrem podmienok osobného postavenia záujemcov vychádzajúcich z § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon) Verejný obstarávateľ bude zadávať konkrétne zákazky v DNS v nepravidelných intervaloch a rôznom rozsahu a finančnom objeme podľa vlastnej potreby.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ má oprávnenie získavať údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní v rozsahu podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona o verejnom obstarávaní. Predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, určených verejným obstarávateľom môže uchádzač aj spôsobom podľa § 39 ZVO a to Jednotným európskym dokumentom, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona o verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
V zmysle súťažných podkladov a podmienok a požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-09-12T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Predmetné verejné obstarávanie je realizované prostredníctvom EVO. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať, nakoľko budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Úradné hodiny spoločnosti zabezpečujúcej proces verejného obstarávania sú v pracovné dni od 09,00 - 12,00 hod. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté, Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-08-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA