dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: FNTN-PZ-01-2021-SÚ-pracovisko angiografie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610470
Legionárska 28, 91171 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica Trenčín
Telefón: +421 326566838 Fax: +421 326566840
Email: michal.plesnik@fntn.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fntn.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: FNTN-PZ-01-2021-SÚ-pracovisko angiografie
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Stavebné úpravy pre vybudovanie pracoviska Angiografie. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v SP.
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45215100-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica Trenčín, Legionárska 28, 911 71 Trenčín
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy pracoviska ANGIA a nevyhnutné stavebné úpravy priľahlých časti rádiologického oddelenia ako aj zákroková sála pre OAIM /ARO/. Stavebné úpravy sa budú realizovať v jestvujúcich priestoroch rádiologického pracoviska na I.NP a čiastočne v I.PP. Budova v ktorej sa budú prevádzať stavebné úpravy je napojená na všetky inžinierske siete. K budove sú vedené jestvujúce vnútroareálové komunikácie. Jestvujúce vstupy na pracovisko ostanú nezmenené. Vzhľadom na interiérovú rekonštrukciu sa stavba okrem prístupových ciest pre materiály nedotýka exteriéru a nie je potrebné pre ňu vyžadovať ochranné pásma. Požiadavky na demolácie nie sú predmetom stavby. Záber poľnohospodárskeho a lesného pôdneho fondu nie je potrebný nakoľko sa stavba bude realizovať v jestvujúcich priestoroch I.NP a čiastočne v I.PP a nedôjde ani k výrubu zelene. Angio pracovisko bude obsahovať ovládač, Angio vyšetrovňu, príprava pacienta, šatňu, umyvárku lekárov, upratovačku a čistiaca miestnosť. Sklad liekov ARO a sklad prístrojov ARO budú slúžiť pre oddelenie ARO. Zákroková sála pre ARO bude obsahovať zákrokovú sálu, filter, upratovačka, kúpeľná ARO pacientov. Dvere do vyšetrovne Angia zo skladu liekov a skladu prístrojov sa zamknú a zhotový sa priečka z požiarneho sádrokartónu vyplnená nobasilom. Technická miestnosť a strojovňa VZT budú v zhotovené na I.PP. Nad ANGIO pracoviskom sú sociálne zariadenia lôžkového dodelenia a pod ANGIOM pracoviskom je strojovňa VZT a čiastočne chodba. Realizácia stavebných úprav sa uskutoční v zmysle projektovej dokumentácie vypracovanej spoločnosťou DOMINO PROJEKT, Ing. Juraj Šuty, Berlínska 19, Košice. Verejný obstarávateľ v danom postupe verejného obstarávania postupuje podľa § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Stavebné úpravy pre vybudovanie pracoviska Angiografie
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-04-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 494 118,82
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-17T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45215100-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica Trenčín, Legionárska 28, 911 71 Trenčín
Opis obstarávania
Stavebné úpravy pre vybudovanie pracoviska Angiografie. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v SP.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 494 118,82
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Mení sa Článok IV. ods. 1 Zmluvy s názvom Čas plnenia a miesto plnenia, ktorý po zmene znie: 1. Zhotoviteľ je povinný zhotoviť dielo a odovzdať ho objednávateľovi do 22 týždňov od odovzdania staveniska objednávateľom a jeho prevzatia zhotoviteľom v súlade s harmonogramom prác, ktorý ako príloha č. 4 tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. K odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde najneskôr do 5 dní od písomnej výzvy objednávateľa doručenej zhotoviteľovi po platnosti a účinnosti tejto zmluvy. V prípade, že dôjde k akýmkoľvek objektívnym skutočnostiam, ktoré môžu mať vplyv na možnosť odovzdania staveniska a v závislosti na to aj odovzdanie ukončeného diela, zmluvné strany sa zaväzujú, že takúto skutočnosť bezodkladne oznámia druhej zmluvnej strane a navrhnú zmenu uvedených podmienok formou dodatku k tejto zmluve.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 494 118,82
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 494 118,82
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA