dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SP_2022_LZ1
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Spišské Podhradie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00329622
Mariánske námestie 37, 05304 Spišské Podhradie

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Spišské Podhradie
Telefón: +421 534541157
Email: info@spisskepodhradie.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SP_2022_LZ1
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Predmetom je výber zhotoviteľa diela projektu: Zníženie energetickej náročnosti budovy Základnej školy Školská 3 v Spišskom Podhradí.
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Kat. ú.: Spišské Podhradie, par. č.: 701, 702
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Rozsah: 1 ASR 01 Objekt 01.1Búracie práce 01.2Zateplenie fasády 01.3Zateplenie stropu 01.4Zateplenie suterénu 01.5Klampiarské, zámočnické výrobky 01.6Ostatné 01.7Výplňové konštrukcie - výmena zasklenia 02Drenáž 02.1Búracie práce 02.2Nový stav 2 ELI 3 ZTI 4 UK 4.1Strojovňa 4.2Hydraulické vyregulovanie Podrobnejšie v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú prílohou súťažných podkladov
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP 2014 - 2020
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1.
Časť č.:
Názov: Zmluva o dielo č. SPZŠ 01/2022 Zníženie energetickej náročnosti budovy Základnej školy Školská 3 v Spišskom Podhradí
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 692 996,02
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-17T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45214210-5

45321000-3

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Kat. ú.: Spišské Podhradie, par. č.: 701, 702
Opis obstarávania
Rozsah: 1 ASR 01 Objekt 01.1Búracie práce 01.2Zateplenie fasády 01.3Zateplenie stropu 01.4Zateplenie suterénu 01.5Klampiarské, zámočnické výrobky 01.6Ostatné 01.7Výplňové konštrukcie - výmena zasklenia 02Drenáž 02.1Búracie práce 02.2Nový stav 2 ELI 3 ZTI 4 UK 4.1Strojovňa 4.2Hydraulické vyregulovanie Podrobnejšie v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú prílohou súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 692 996,02
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmluvné strany sa v súlade s článkom XIII. Záverečné ustanovenia a bodom 13.2 zmluvy dohodli na: Zmene v bode 14.2 ZoD v znení: 14.2. Zmluva nadobudne účinnosť dňom nadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP. Táto podmienka sa považuje za podmienku odkladaciu, splnenie ktorej bude mať za následok nadobudnutie účinnosti tejto zmluvy. (Objednávateľ informuje zhotoviteľa o nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy najneskôr do 5. pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP).
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 692 996,02
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 692 996,02
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA