dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VOB/204/2023-M_ORVO číslo záznamu 57508/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Telefón: +421 220462417
Email: monika.valentovicova@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467582
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VOB/204/2023-M_ORVO číslo záznamu 57508/2023
Hlavný kód CPV
34110000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie 7 kusov 7-miestných nových osobných motorových vozidiel bez úpravy na prepravu osôb podľa technickej špecifikácie bližšie uvedenej v prílohe č. 1 Kúpnej zmluvy podľa jednotlivých časti predmetu zákazky. Kúpne zmluvy pre jednotlivé časti zákazky tvoria prílohu č. 2 súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 121 359,59
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
OPIS
Názov
Nákup 7-miestneho osobného motorového vozidla pre Centrum pre deti a rodiny Košická Nová Ves
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
34110000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Centrum pre deti a rodiny Košická Nová Ves, Mliečna 20A, 040 14 Košice - mestská časť Košická Nová Ves.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky pre časť č. 1 predmetu zákazky je nákup 7-miestneho nového osobného motorového vozidla bez úpravy na prepravu osôb podľa technickej špecifikácie bližšie uvedenej v prílohe č. 1 Kúpnej zmluvy uvedenej v prílohe 2a súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
17 337,08:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačného programu 302000-Integrovaný regionálny operačný program (ďalej len IROP), kód výzvy IROP-PO2-SC211-2018-27.
Doplňujúce informácie:

Názov
Nákup 7-miestneho osobného motorového vozidla pre Centrum pre deti a rodiny Kolíňany
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
34110000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Centrum pre deti a rodiny Kolíňany, Hlavná 499, 95178 Kolíňany.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky pre časť č. 2 predmetu zákazky je nákup 7-miestneho nového osobného motorového vozidla bez úpravy na prepravu osôb podľa technickej špecifikácie bližšie uvedenej v prílohe č. 1 Kúpnej zmluvy uvedenej v prílohe 2b súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
17 337,08:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačného programu 302000-Integrovaný regionálny operačný program (ďalej len IROP), kód výzvy IROP-PO2-SC211-2018-27.
Doplňujúce informácie:

Názov
Nákup 7-miestneho osobného motorového vozidla pre Centrum pre deti a rodiny Michalovce
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
34110000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Centrum pre deti a rodiny Michalovce, Františka Kubáča 7, 071 01 Michalovce.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky pre časť č. 3 predmetu zákazky je nákup 7-miestneho nového osobného motorového vozidla bez úpravy na prepravu osôb podľa technickej špecifikácie bližšie uvedenej v prílohe č. 1 Kúpnej zmluvy uvedenej v prílohe 2c súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
17 337,08:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačného programu 302000-Integrovaný regionálny operačný program (ďalej len IROP), kód výzvy IROP-PO2-SC211-2018-27.
Doplňujúce informácie:

Názov
Nákup 7-miestneho osobného motorového vozidla pre Centrum pre deti a rodiny Poprad
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
34110000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Centrum pre deti a rodiny Poprad, Pavlovova 11/4375, 058 01 Poprad.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky pre časť č. 4 predmetu zákazky je nákup 7-miestneho nového osobného motorového vozidla bez úpravy na prepravu osôb podľa technickej špecifikácie bližšie uvedenej v prílohe č. 1 Kúpnej zmluvy uvedenej v prílohe 2d súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
17 337,08:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačného programu 302000-Integrovaný regionálny operačný program (ďalej len IROP), kód výzvy IROP-PO2-SC211-2018-27.
Doplňujúce informácie:

Názov
Nákup 7-miestneho osobného motorového vozidla pre Centrum pre deti a rodiny Remetské Hámre
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
34110000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Centrum pre deti a rodiny Remetské Hámre, Remetské Hámre 31, 072 41 Remetské Hámre.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky pre časť č. 5 predmetu zákazky je nákup 7-miestneho nového osobného motorového vozidla bez úpravy na prepravu osôb podľa technickej špecifikácie bližšie uvedenej v prílohe č. 1 Kúpnej zmluvy uvedenej v prílohe 2e súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
17 337,08:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačného programu 302000-Integrovaný regionálny operačný program (ďalej len IROP), kód výzvy IROP-PO2-SC211-2018-27.
Doplňujúce informácie:

Názov
Nákup 7-miestneho osobného motorového vozidla pre Centrum pre deti a rodiny Medzev
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
34110000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Centrum pre deti a rodiny Medzev, Kováčska 85, 044 25 Medzev.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky pre časť č. 6 predmetu zákazky je nákup 7-miestneho nového osobného motorového vozidla bez úpravy na prepravu osôb podľa technickej špecifikácie bližšie uvedenej v prílohe č. 1 Kúpnej zmluvy uvedenej v prílohe 2f súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
17 337,08:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačného programu 302000-Integrovaný regionálny operačný program (ďalej len IROP), kód výzvy IROP-PO2-SC211-2018-27.
Doplňujúce informácie:

Názov
Nákup 7-miestneho osobného motorového vozidla pre Centrum pre deti a rodiny Topoľčany
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
34110000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Centrum pre deti a rodiny Topoľčany, Kalinčiakova 4295, 955 01 Topoľčany.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky pre časť č. 7 predmetu zákazky je nákup 7-miestneho nového osobného motorového vozidla bez úpravy na prepravu osôb podľa technickej špecifikácie bližšie uvedenej v prílohe č. 1 Kúpnej zmluvy uvedenej v prílohe 2g súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
17 337,08:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačného programu 302000-Integrovaný regionálny operačný program (ďalej len IROP), kód výzvy IROP-PO2-SC211-2018-27.
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 39 alebo § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, pričom podľa ZVO je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií, ak takéto referencie existujú a uchádzač alebo záujemca ich ku dňu predloženia ponuky v ponuke identifikoval. Vzor zoznamu dodávok tovaru tvorí Prílohu č. 6 súťažných podkladov. Uchádzač v zozname uvedie názov odberateľa, názov zákazky, stručný opis plnenia zákazky, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH, tiež súčet cien plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky. Sken zoznamu sa predkladá formou podpísaného dokumentu oprávnenou osobou uchádzača. Ak zoznam obsahuje iba referencie z IS ÚVO Evidencia referencií, zoznam nemusí byť podpísaný. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru podľa vzoru, ktorý tvorí Prílohu č. 6 súťažných podkladov, t.j. dodanie nových osobných motorových vozidiel za obdobie predchádzajúcich troch (3) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v kumulatívnej hodnote minimálne 15 000,00 EUR bez DPH. Predmetná požiadavka na preukázanie splnenia podmienky účasti platí pre každú časť zákazky samostatne. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-19T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-09-29T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.MPSVR SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje cez komunikačný modul v systéme ERANET. Doručenie do tohto systému je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v systéme. 2.Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme ERANET, sa zaregistruje do systému na webovej adrese https://employment.eranet.sk/ alebo www.eranet.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadanú emailovú adresu zaslané prístupové heslo pre prihlásenie do systému ERANET za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk. 3.Registrovaný uchádzač v systéme ERANET sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prihlasovacie meno a heslo, ktoré si nastavil pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému ERANET má uchádzač v časti Zverejnené zákazky neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať výlučne elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. 4.Verejný obstarávateľ určil pre predloženie elektronickej ponuky formát kódovania a šifrovania PDF. V elektronicky podanej ponuke musia byť jednotlivé dokumenty v ponuke podpísané oprávnenou osobou a môžu byť predložené ako kópie dokladov vrátane kópií v elektronickej podobe. 5.Nadlimitná zákazka realizovaná postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO (tzv. superreverzná verejná súťaž). 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku uchádzača, ak ním ponúknutá celková cena za príslušnú časť predmetu zákazky presiahne finančný limit verejného obstarávateľa vyčlenený v rámci jednotlivých častí predmetu zákazky. 7.Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 8.Uchádzač, s ktorým bude podpísaná kúpna zmluva a jeho prípadní subdodávatelia, ktorí sú povinní byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora (RPVS), musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v RPVS. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo jeho subdodávateľom, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS, a ktorých koneční užívatelia výhod zapísaní v RPVS sú osoby v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO. 9. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA