dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1NL/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Rača
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304557
Kubačova 21, 83106 Bratislava - mestská časť Rača

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Rača
Telefón: +421 911889974
Email: lucia.kohutkova@apuen.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1NL/2022
Hlavný kód CPV
39220000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka 159 ks gastrotechnologických zariadení pre kompletné vybavenie kuchyne na ZŠ Plicková 9, podľa schválenej projektovej dokumentácie uvedenej v Prílohe č. 3 súťažných podkladov, vrátane komplexnej záruky na tovar a všetky jeho časti odo dňa podpísania dodacieho protokolu v dobe min. 36 mesiacov, dopravy na miesto dodania, vykládky, montáže a/alebo inštalácie na mieste dodania, vykonanie skúšok a uvedenie zariadení do prevádzkyschopného stavu a zaškolenia určených osôb týkajúce sa obsluhy dodaného tovaru. Dodávateľ dodá zariadenia do 30 dní od oznámenia verejného obstarávateľa o pripravenosti miesta na dodanie tovaru a služieb s tým súvisiacich pričom predpokladaný mesiac dodania je november 2022. Špecifikácia požadovaných zariadení je uvedená v Prílohe č. 1 návrhu Kúpnej zmluvy.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
39221000-7

39312000-2

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Plickova 9, Mestská časť Rača, Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka 159 ks gastrotechnologických zariadení pre kompletné vybavenie kuchyne na ZŠ Plicková 9, podľa schválenej projektovej dokumentácie uvedenej v Prílohe č. 3 súťažných podkladov, vrátane komplexnej záruky na tovar a všetky jeho časti odo dňa podpísania dodacieho protokolu v dobe min. 36 mesiacov, dopravy na miesto dodania, vykládky, montáže a/alebo inštalácie na mieste dodania, vykonanie skúšok a uvedenie zariadení do prevádzkyschopného stavu a zaškolenia určených osôb týkajúce sa obsluhy dodaného tovaru. Špecifikácia požadovaných zariadení je uvedená v Prílohe č. 1 návrhu Kúpnej zmluvy. Opis predmetu zákazky tvorí dodanie zariadení na: BIO odpad; zariadení a vybavenia priestoru na umývanie čierneho riadu (napr. regál, vozík, umývací stroj, zmäkčovač vody, výlevka atd); zariadení a vybavenia priestoru na čistú prípravu mäsa (napr. hygienické umývadlo, chladnička, pracovný stôl, polica, umývací stôl s policou, chladiaci stôl a ďalšie); zariadení a vybavenia priestoru pre čistú prípravu zeleniny (pracovný stôl, krájač zeleniny, umývací stôl s policou, váha stolové, chladnička a ďalšie); zariadení a vybavenie na múčnu prípravu (chladnička, umývací stôl s policou, robot univerzálny, váha stolová, pracovný stôl, regál, šokový schladzovač a ďalšie); zariadení a vybavenia určené na varenia (varňa, konvektomaty, pracovné plochy); vybavenie priestoru určeného na finalizáciu jedál (hygienické umývadlo, pracovný stôl, polica, bubon so sprchou); vybavenie priestoru pre výdaj jedál (regály a pracovné stoly, dráha na tácky, chladiaca vaňa, nápojová chladnička, a ďalšie); zariadenia a vybavenie na umývanie bieleho riadu (umývadlá, pracovný stôl, zmäkčovač vody, umývačka riadu, regál, odoberací stôl a ďalšie); vybavenie určené do priestoru na vývoz stravy (napr. plošinová váha, vozík, chladnička a regál); vybavenie určené do priestoru na studenú kuchyňu (napr. chladnička, umývadlo, police, indukčný varič, regál, chladiaci stôl a ďalšie) a obdobné zariadenia určené na vybavenie priestorov ako denný sklad, chladený sklad, umývanie a sklad termoportov, umývanie vozíkov a suchého skladu.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Na základnej škole ZŠ Plickova prebieha komplexná rekonštrukcia. V rámci projektových prác bola vypracovaná projektová dokumentácia kuchyne s typológiou gastrozariadení, ktorá podliehala schvaľovaniu(RÚVZ BA) v rámci stavebného povolenia. Z tohto dôvodu uchádzač nemôže zmeniť usporiadanie jednotlivých zariadení a vybavenia v priestoroch určeného k daným činnostiam (dispozičné usporiadanie zariadení a spotrebičov musí ostať zachované). Uchádzač musí rešpektovať umiestnenie napájania sietí (voda, odtok, elektrika), podľa schváleného projektu rekonštrukcie ZŠ Plickova. Dátum začatia uvedený v bode II.2.7) je potrebné vnímať ako predpokladaný dátum, reálny dátum začatia poskytovania predmetu zákazky, bude deň nasledujúci po dni zverejnenia uzatvorenej zmluvy v CRZ.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 102-283338
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Neboli prijaté žiadne ponuky ani žiadosti o účasť alebo všetky ponuky a žiadosti o účasť boli zamietnuté

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ ruší toto verejné obstarávanie v súlade s § 57 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko ani jedna z predložených ponúk nespĺňa požiadavky na predmet zákazky (t.j. všetky doručené ponuky boli právoplatne vylúčené z dôvodu podľa § 53 ods. 5 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní). Verejné obstarávanie bude opätovne vyhlásené po úprave technickej špecifikácie predmetu zákazky postupom verejnej súťaže podľa zákona o verejnom obstarávaní.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA