dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Rekonštrukcia a prestavba divadla Aréna/3
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Bratislavský samosprávny kraj
Telefón: +421 248264265
Email: viliam.krizan@scbsk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1467/2023/VO-37
Hlavný kód CPV
45212322-9
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a prestavba divadla Aréna v rozsahu podľa spracovaného projektu stavby.
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Viedenská cesta 10, 851 01 Bratislava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a prestavba divadla Aréna v rozsahu podľa spracovaného projektu stavby.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Rekonštrukcia a prestavba divadla Aréna
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 4 678 328,26
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-22T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45212322-9
Dodatočné kódy CPV
45212322-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Viedenská cesta 10, 851 01 Bratislava
Opis obstarávania
- úprava jestvujúcich betónových schodov - zmena kruhového okna - Podlahový rošt + vypratanie vodnej veže - Zmena výšky balkóna v lofte - Prípojky pre kaviareň ZTI, elektro - EPS káblovanie ústredňa riadiaca jednotka GEZE - MaR Priestorový snímač teploty vzduchu a podlahy - Výmeny krokiev pre osadenia strešných okien - Vyhotovenie fasády podľa kladačského - Hliníková fasáda rohy z emailovaného skla - Príprava pre klimatizáciu kancelárií - Okapový systém na veži povraziska - ZTI zmena zariaďovacích predmetov - Korianové pulty - Zámočnícke výrobky do poterov - Drevené okná požiadavky KPÚ - Zmena PO drevených dverí - Oplechovanie kordónovej rímsy na vstupných vežiach z medeného plechu -
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 172 528,85
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmeny prác v Dodatku č.3 vznikli z dôvodu nesúladu výkazu výmer, projektovej dokumentácie so skutočným stavom budovy a jej konštrukcií. Tieto skutočnosti, ktoré vznikli počas realizácie na stavbe sa aj pri vynaložení náležitej starostlivosti nedali predvídať. Potreba realizácie daných zmien je nevyhnutná pre ďalšie plynule pokračovanie priebehu realizácie prác. Zároveň úprava doplňujúcich stavebných prác, ktoré sú nevyhnutné pre zhotovenie diela a nie sú zahrnuté do pôvodnej zmluvy, poskytuje ich pôvodný Zhotoviteľ
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 5 022 933,09
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 6 200 048,56
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA