dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 35154/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 326504222 Fax: +421 326504265
Email: daniela.krcova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 35154/2023
Hlavný kód CPV
64100000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom priameho rokovacieho konania tejto zákazky je rokovanie, o podmienkach zákazky, najmä administratívnych, technických a finančných a zmluvných podmienkach poskytnutia služby. OPIS ZÁKAZKY: Predmetom zákazky je poskytnutie služby- zabezpečenia doručovania vybraných elektronických úradných dokumentov verejného obstarávateľa do elektronických schránok adresátov a v prípade, ak elektronická schránka niektorého adresáta nie je aktivovaná, zabezpečenie vyhotovenia listinnej podoby elektronického úradného dokumentu vo forme listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu a zabezpečenia jeho doručenia adresátovi v listinnej podobe, a to za podmienok a spôsobom špecifikovaným v Rámcovej dohode o poskytnutí služby a v príslušných právnych predpisoch a v súlade s touto výzvou. Verejný obstarávateľ je oprávnený určiť, ktoré (množstvo a druh) elektronické úradné dokumenty bude doručovať prostredníctvom poskytovaných služieb. Poskytnutie služby musí byť zabezpečené v súlade s § 31a zákona č. 305/2013 Z. z., v súlade s Vyhláškou Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 85/2018 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o spôsobe vyhotovenia a náležitostiach listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu (ďalej len Vyhláška) a v súlade s uzatvorenou zmluvou medzi NASES a Slovenskou poštou, a. s., (ďalej len Poštová zmluva). Ide o nasledujúce služby: a)odoslanie elektronického úradného dokumentu do aktivovanej elektronickej schránky, b)vyhotovenie listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu v prípade, ak elektronická schránka nie je aktivovaná c)vytvorenie poštových zásielok univerzálnej služby, d)distribúciu vytvorených poštových zásielok univerzálnej služby, e)odoslanie informácie o výsledku doručenia, potvrdzujúcu moment doručenia alebo dôvody nedoručenia, f)zničenie nedoručiteľných poštových zásielok univerzálnej služby, g)podpora prevádzky pre služby uvedené v písm. a) až f) tohto bodu Zmluvy (služby uvedené v písm. a) až g) ďalej spolu aj ako Služby CUD) Predpokladané množstvo poskytnutej služby - zásielok za obdobie trvania zmluvy je 175 621 ks zásielok. Verejný obstarávateľ nie je povinný odobrať predpokladané množstvo služby- zásielok . Uchádzač si nebude uplatňovať voči verejnému obstarávateľovi žiadne sankcie za odobratie vyššieho alebo nižšieho množstva služieb ako je predpokladané množstvo služieb zásielok.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Elektronické schránky adresátov a listinné zásielky adresátovi na adresu.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby- zabezpečenia doručovania vybraných elektronických úradných dokumentov verejného obstarávateľa do elektronických schránok adresátov a v prípade, ak elektronická schránka niektorého adresáta nie je aktivovaná, zabezpečenie vyhotovenia listinnej podoby elektronického úradného dokumentu vo forme listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu a zabezpečenia jeho doručenia adresátovi v listinnej podobe, a to za podmienok a spôsobom špecifikovaným v Rámcovej dohode o poskytnutí služby a v príslušných právnych predpisoch a v súlade s touto výzvou. Verejný obstarávateľ je oprávnený určiť, ktoré (množstvo a druh) elektronické úradné dokumenty bude doručovať prostredníctvom poskytovaných služieb. Poskytnutie služby musí byť zabezpečené v súlade s § 31a zákona č. 305/2013 Z. z., v súlade s Vyhláškou Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 85/2018 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o spôsobe vyhotovenia a náležitostiach listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu (ďalej len Vyhláška) a v súlade s uzatvorenou zmluvou medzi NASES a Slovenskou poštou, a. s., (ďalej len Poštová zmluva). Ide o nasledujúce služby: a)odoslanie elektronického úradného dokumentu do aktivovanej elektronickej schránky, b)vyhotovenie listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu v prípade, ak elektronická schránka nie je aktivovaná c)vytvorenie poštových zásielok univerzálnej služby, d)distribúciu vytvorených poštových zásielok univerzálnej služby, e)odoslanie informácie o výsledku doručenia, potvrdzujúcu moment doručenia alebo dôvody nedoručenia, f)zničenie nedoručiteľných poštových zásielok univerzálnej služby, g)podpora prevádzky pre služby uvedené v písm. a) až f) tohto bodu Zmluvy (služby uvedené v písm. a) až g) ďalej spolu aj ako Služby CUD) Predpokladané množstvo poskytnutej služby - zásielok za obdobie trvania zmluvy je 175 621 ks zásielok. Verejný obstarávateľ nie je povinný odobrať predpokladané množstvo služby- zásielok. Uchádzač si nebude uplatňovať voči verejnému obstarávateľovi žiadne sankcie za odobratie vyššieho alebo nižšieho množstva služieb ako je predpokladané množstvo služieb zásielok. Trvanie zmluvy alebo lehota na dodanie predmetu zákazky: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú , odo dňa účinnosti rámcovej dohody do 31.12.2026 alebo do vyčerpania finančného limitu - zmluvnej ceny.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na časti z dôvodu, že túto zákazku nie je možné rozdeliť na samostatné funkčné celky, zákazka tvorí jeden logický celok.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 060-178570
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYDoručovanie vybraných elektronických úradných dokumentov:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-04-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 699 997,21
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na časti z dôvodu, že túto zákazku nie je možné rozdeliť na samostatné funkčné celky, zákazka tvorí jeden logický celok 2. toto VO nie je zelené VO, obstarávanie inovácií, alebo obstarávanie zamerané na soc. aspekty
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-18T00:00:00
PRÍLOHA D1 - VŠEOBECNÉ OBSTARÁVANIE
Vysvetlenie
Vysvetlite jasne a úplne, prečo je zadanie zákazky bez predbežného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie v súlade so zákonom, a uveďte príslušné fakty, a ak je to vhodné, závery právnych predpisov v súlade so smernicou: Podľa § 81 písm. b)ZVO PRK môže VO použiť len vtedy, ak je splnená podmienka, že 3. ide o výhradné práva a za predpokladu, že neexistuje žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania. Z objektívneho hľadiska existuje len jeden hospodársky subjekt, ktorý môže takúto zákazku realizovať. Predmetom tejto zákazky je zabezpečenie doručovania vybraných elektronických úradných dokumentov verejného obstarávateľa. Správcom modulu elektronického doručovania je Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky. NASES je poverený prevádzkovateľ modulu elektronického doručovania. Z vyššie uvedeného vyplýva, že jediný hospodársky subjekt , ktorý môže predmetnú službu poskytnúť a teda realizovať zákazku je NASES.


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA