dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO 2023 17
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00634891
Mieru 549/16, 02801 Trstená

Slovensko
Kontaktná osoba: Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená
Telefón: +421 435307409 Fax: +421 43435392449
Email: lassakova.sona@nsptrstena.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://nsp@nsptrstena.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463745
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
33651100-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka antibiotík pre HNsP Trstená. Zákazka je rozdelená na časti. Každý uchádzač môže predložiť ponuku na ktorúkoľvek časť, ale aj na všetky časti zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 143 157,42
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienky účasti § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení - - Doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. (Výpis z obchodného alebo živnostenského registra) - Povolenie Ministra zdravotníctva SR na veľkodistribúciu liekov - Čestné vyhlásenie § 32 ods.2, písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: NIE
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: NIE
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Kritérium na vyhodnotenia ponúk bude celková cena s DPH. Úspešnou ponukou sa stane ponuka uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená, a ktorého ponuka bude najnižšia. V celkovej cene za predmet zákazky (v jednotlivých častiach zákazky) budú zahrnuté všetky náklady uchádzača. S uchádzačom, ktorý skončí na 1. mieste v poradí v ktorejkoľvek časti/častiach zákazky bude v prípade splnenia podmienok účasti a splnenia požadovanej technickej špecifikácie, zahájené rokovanie o podpise Rámcovej dohody. V prípade podania rovnakej ceny uchádzačmi v niektorých častiach zákazky (napr. jednotková cena položky /položiek v niektorých častiach alebo celej zákazky bude rovnaká) bude uprednostnená tá ponuka, ktorá bola podaná skôr (prvá v poradí). Návrh Rámcovej dohody je uchádzačom k dispozícii v časti zákazky s názvom Navrh Ramcova dohoda.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-03T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a ostatných podmienkach (vid dokumenty zákazky).
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA