dnes je 11.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4672/2023/OVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925775
Email: jana.kubani@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464997
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 4672/2023/OVO
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom konkrétnych zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme (ďalej len "DNS") bude nákup a dodávka potravín, nápojov a príbuzných produktov v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi najmä so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov ako aj Potravinovým kódexom Slovenskej republiky. Predmet zákazky zahŕňa dodanie tovarov a súvisiace služby, vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami dodávateľa a vyložením tovaru do skladu na miesto určenia. Podrobné vymedzenie a špecifikácia konkrétnych požadovaných položiek predmetu zákazky, zadávanej v rámci zriadeného DNS, budú uvedené v jednotlivých výzvach na predkladanie ponúk.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 043 603,19
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
15100000-9

15200000-0

15300000-1

15400000-2

15500000-3

15600000-4

15800000-6

15900000-7

03100000-2

03200000-3

03300000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ÚV SR, Námestie slobody 1, Bratislava; ÚZ Bôrik, Bratislava; ÚZ Kamzík, Starý Smokovec; ÚZ Bystrica, Banská Bystrica; ÚZ Agra, Trenčianske Teplice; ÚZ Dom hostí, Košice
Opis obstarávania:
Predmetom konkrétnych zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude nákup a dodávka potravín, nápojov a príbuzných produktov v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi najmä so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov ako aj Potravinovým kódexom Slovenskej republiky. Predmet zákazky zahŕňa dodanie tovarov a súvisiace služby, vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami dodávateľa a vyložením tovaru do skladu na miesto určenia. Podrobné vymedzenie a špecifikácia konkrétnych požadovaných položiek predmetu zákazky, zadávanej v rámci zriadeného DNS, budú uvedené v jednotlivých výzvach na predkladanie ponúk.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 043 603,19:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Záujemca musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO. 1.1. Záujemca preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) a d) ZVO je záujemca povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) a d) ZVO; verejný obstarávateľ v prípade týchto podmienok účasti nemá prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) a e) ZVO záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO; verejný obstarávateľ v prípade týchto podmienok účasti má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy a ich splnenie overí na portáli www.oversi.gov.sk. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO verejný obstarávateľ overí jej splnenie v registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. Vzhľadom k prístupu verejného obstarávateľa k údajom z informačných systémov verejnej správy len v rámci územia Slovenskej republiky, zrušenie povinnosti predkladať vyššie uvedené doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike. Ak záujemca nespĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO alebo sa na neho vzťahuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 a 8 ZVO, je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal dostatočné opatrenia na vykonanie nápravy podľa § 40 ods. 9 ZVO. Ak skutočnosti zakladajúce nesplnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO alebo dôvodu na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 a 8 ZVO nastali pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, záujemca uvedie opatrenia na vykonanie nápravy v ponuke. Záujemca, ktorému bol uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy podľa § 40 ods. 9 druhej vety ZVO, ak je toto rozhodnutie vykonateľné v Slovenskej republike. 1.2. Záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom podľa § 32 ods. 4 alebo ods. 5 ZVO, ak sú splnené v nich uvedené podmienky na uplatnenie tohto postupu. 1.3. Záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu. Záujemca, ktorý je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov a má v zozname hospodárskych subjektov zapísané všetky údaje podľa § 32 ods. 1 ZVO, nemusí splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazovať; verejný obstarávateľ overí jeho zápis na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 1.4. Záujemca môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om v zmysle § 39 ZVO. 2. Záujemca, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia ktorýmkoľvek z uvedených spôsobov alebo ich kombináciou za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-05-18T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Dynamický nákupný systém je zriadený a prevádzkovaný elektronicky v informačnom systéme ERANET. Webové sídlo informačného systému ERANET, v ktorom je DNS zriadený je: https://vlada.eranet.sk/#/publicQualificationDetails/6 2. Záujemca o zaradenie do DNS je povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://vlada.eranet.sk/views/registration.html. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. 3. Elektronická komunikácia vrátane doručovania sa uskutočňuje prostredníctvom funkcionality systému ERANET. 4. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 5.Záujemca môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určených verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO, ale verejný obstarávateľ ho následne vyzve na preukázanie splnenia podmienok účasti požadovanými dokladmi. 6. Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku. 7. Podrobné informácie týkajúce sa zriadenia DNS a zadávania konkrétnych zákaziek sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách. 8. Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek výzvy v rámci vytvoreného DNS § 58 - § 61 ZVO. Výzvu bude zasielať všetkým zaradeným záujemcom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk. 8. Výsledkom zadávania konkrétnej zákazky v rámci zriadeného DNS bude uzavretie rámcovej dohody s úspešným uchádzačom s dĺžkou trvania rámcovej dohody max. 6 mesiacov v súlade so ZVO. 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Do podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS môžu byť integrované environmentálne požiadavky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-04-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA