dnes je 11.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátna pokladnica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36065340
Radlinského 32, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátna pokladnica
Telefón: +421 904281818
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.pokladnica.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465210
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby spočívajúcej v modernizácii systémov Interný Informačný Systém Štátnej Pokladnice (IIS ŠP) a Integrácia platobných služieb (IPS). V rámci zákazky bude obstaraný a inštalovaný potrebný HW a licencie SW, ako aj migrované virtuálne prostredie a ich aplikačná a údajová základňa, bez prerušenia poskytovania služieb klientom Štátnej pokladnice.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH:
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48800000-6

48820000-2

32420000-3

30210000-4

72700000-7

72511000-0

72261000-2

72250000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Prevádzkové priestory v sídle verejného obstarávateľa (Radlinského 32, 810 05 Bratislava 15) a lokality v rámci Bratislavy v správe rezortu Ministerstva financií
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky Modernizácia a rozšírenie infraštruktúry informačných systémov určených pre platobné systémy Štátnej pokladnice (ďalej len Zákazka) je modernizácia systémov Interný Informačný Systém Štátnej Pokladnice (IIS ŠP) a Integrácia platobných služieb (IPS). V rámci Zákazky bude obstaraný a nainštalovaný potrebný HW a licencie SW (definovanom v Opise predmetu zákazky a v Prílohe Popis požadovaného HW a SW) v určených lokalitách podľa Opisu predmetu zákazky, ako aj migrované virtuálne prostredia a ich aplikačná a údajová základňa, tak aby verejný obstarávateľ mohol po implementácií bez prerušenia naďalej poskytovať služby klientom (SP, ARDAL, NASES, ...) bez porušenia zákona č. 291/2002 Z. z. o Štátnej pokladnici a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 492/2009 o platobných službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí vzhľadom na povahu obsahu týchto dokumentov neverejnú časť súťažných podkladov a bude uchádzačom poskytnuté po podpise Dohody o ochrane dôverných informácií vo forme kompletnej dokumentácie v zmysle vyhlášky 85/2020 Z. z. na základe ktorej uchádzač získa všetky dostupné informácie k príprave ponuky. Verejný obstarávateľ uplatňuje výhradu podľa §43 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom na povahu obsahu týchto dokumentov tvoria neverejnú časť súťažných podkladov a budú poskytnuté na základe podpísanej zmluvy o výmene dôverných informácií (NDA), ktorá tvorí prílohu č. 10 týchto súťažných podkladov. Rozdelenie predmetu zákazky na časti je technicky a procesne nerealizovateľné, nakoľko predmetná skupina tovarov a súvisiacich služieb tvorí ucelenú technologickú časť IKT infraštruktúry, pričom je kladená požiadavka na ich vzájomnú interoperabilitu. Dodávané tovary musia byť navzájom prepojiteľné na fyzickej, sieťovej aj aplikačnej úrovni a musia spĺňať všetky stanovené požiadavky. Pri rozdelení predmetu zákazky na časti, by nebolo možné garantovať vzájomnú interoperabilitu, nakoľko výrobcovia používajú rôzne spôsoby integrácie, na rôznych vrstvách a definovanie vybraných integračných parametrov by bolo diskriminačné. Je potrebné, aby riešenie dodal jeden dodávateľ, ktorý bude garantovať požadovanú kvalitu a homogénnosť dodávky. Nakoľko sa jedná o komplexné riešenie, parciálne verejné obstarávanie by bolo neefektívne a mohlo by spôsobiť narušenie homogenity a predraženie zákazky. S ohľadom na miestne, vecné, funkčné a časové väzby, charakter predmetu zákazky, by rozdelenie predmetu zákazky bolo po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne až objektívne nerealizovateľné. Predkladanie variantného riešenia sa v tomto postupe verejného obstarávania neuplatňuje. Na variantné riešenia, ktoré neboli povolené, sa neprihliada. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, pričom nebude možné zistiť, ktoré z predložených riešení je základnou ponukou a variantným riešením, verejný obstarávateľ nepristúpi k dodatočnému vyžiadaniu identifikácie jednotlivých predložených riešení ponúkaného plnenia predmetu zákazky, ak by to malo vplyv na možné získanie neprimeranej výhody pre uchádzača, oproti ostatným uchádzačom, ktorí predložili svoje ponuky riadne v súlade s pokynmi uvedenými v týchto súťažných podkladoch. Takto predložená ponuka bude považovaná za inak neprijateľnú ponuku, nakoľko verejný obstarávateľ nevie iným spôsobom zabezpečiť pri vyhodnocovaní ponúk základné princípy verejného obstarávania.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 837 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí vzhľadom na povahu obsahu týchto dokumentov neverejnú časť súťažných podkladov a bude uchádzačom poskytnuté po podpise Dohody o ochrane dôverných informácií vo forme kompletnej dokumentácie v zmysle vyhlášky 85/2020 Z. z. na základe ktorej uchádzač získa všetky dostupné informácie k príprave ponuky. Verejný obstarávateľ uplatňuje výhradu podľa §43 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom na povahu obsahu týchto dokumentov tvoria neverejnú časť súťažných podkladov a budú poskytnuté na základe podpísanej zmluvy o výmene dôverných informácií (NDA), ktorá tvorí prílohu č. 10 týchto súťažných podkladov.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Vyžaduje sa predloženie/zaslanie skenov originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci tejto podmienky účasti. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len ako JED) podľa § 39 ZVO. Hospodársky subjekt v JED uvedie ďalšie relevantné informácie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, orgány a subjekty, ktoré vydávajú doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti. Ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, hospodársky subjekt v JED uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Bod 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO s využitím ust. § 34 ods. 2 ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. 1.1 Zo zoznamu dodávok tovaru musí vyplynúť, že celková hodnota dodaného tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania bola kumulatívne minimálne 1 000 000,- EUR bez DPH (slovom jeden milión eur) 1.2 V zozname dodávok služieb uchádzač uvedie minimálne jednu zákazku v celkovom objeme 200 000,00 EUR bez DPH kde preukáže: (i)skúsenosť s realizáciou komplexnej migrácie viacerých informačných systémov (kde projekt migrácie obsahoval dodávku aspoň nasledujúcich častí - analýza, dizajn, migrácia, testovanie, dokumentácia migrácie) a (ii)skúsenosť s implementáciou bezpečnostných prvkov lokálnej infraštruktúry účastníka medzinárodného platobného systému alebo ekvivalent Uchádzač v predloženom zozname dodávok tovarov a služieb opíše predmet dodávky tak aby bolo možné vyhodnotiť požiadavku verejného obstarávateľa. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dňu odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. Za rovnaké alebo podobné dodávky tovaru a súvisiace služby sa považuje dodávka jednotlivých celkov infraštruktúry IKT vrátane ich konfigurácie, implementácie, a fyzickej inštalácie. Pod pojmom technologický celok sa rozumie: Komplexné riešenie pozostávajúce z HW a prislúchajúcich SW súčastí vrátane implementačných služieb pre dátové centrum v kategórii servery, dátové úložiská, diskové polia a sieťové prvky Bod 2. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v spojení s § 35 ZVO: Predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality. 2.1 Uchádzač predloží platný certifikát o zavedení systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 v oblasti informačných technológií, alebo ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou. Uchádzač predloží platný certifikát o zavedení systému manažérstva informačnej bezpečnosti v oblasti, ktorej sa týka predmet zákazky, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky ochrany informácií vyplývajúcej z normy ISO/IEC 27001 alebo ekvivalent, z dôvodu prevádzkovania systémov obsahujúcich citlivé a osobné údaje v rámci informačného systému verejného obstarávateľa. Uchádzač môže využiť systémy manažérstva informačnej bezpečnosti vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. Bod 3 V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Expert č. 1 Projektový manažér, zodpovedný za riadenie projektu a riadenie projektovej kancelárie, ktorý musí spĺňať podmienky, detailne uvedené v prílohe tohto Oznámenia. Príloha sa nachádza v profile verejného obstarávateľa a to z dôvodu obmedzeného počtu znakov vo formulári pre Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania. 3.2 Expert č. 2 IT špecialista virtualizácia serverov, ktorý musí spĺňať podmienky, detailne uvedené v prílohe tohto Oznámenia. Príloha sa nachádza v profile verejného obstarávateľa a to z dôvodu obmedzeného počtu znakov vo formulári pre Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania. 3.3 Expert č. 3 IT špecialista sieťová bezpečnosť, ktorý musí spĺňať podmienky, detailne uvedené v prílohe tohto Oznámenia. Príloha sa nachádza v profile verejného obstarávateľa a to z dôvodu obmedzeného počtu znakov vo formulári pre Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania. 3.4 Expert č. 4 IT špecialista sieťová infraštruktúra, ktorý musí spĺňať podmienky, detailne uvedené v prílohe tohto Oznámenia. Príloha sa nachádza v profile verejného obstarávateľa a to z dôvodu obmedzeného počtu znakov vo formulári pre Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania. 3.5 Expert č. 5 IT špecialista - sieťová virtualizácia, ktorý musí spĺňať podmienky, detailne uvedené v prílohe tohto Oznámenia. Príloha sa nachádza v profile verejného obstarávateľa a to z dôvodu obmedzeného počtu znakov vo formulári pre Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania. 3.6 Expert č. 6 IT špecialista - zálohovanie, ktorý musí spĺňať podmienky, detailne uvedené v prílohe tohto Oznámenia. Príloha sa nachádza v profile verejného obstarávateľa a to z dôvodu obmedzeného počtu znakov vo formulári pre Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania. 3.7 Expert č. 7 IT špecialista - systémy pre ukladanie dát, ktorý musí spĺňať podmienky, detailne uvedené v prílohe tohto Oznámenia. Príloha sa nachádza v profile verejného obstarávateľa a to z dôvodu obmedzeného počtu znakov vo formulári pre Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania. 3.8 Expert č. 8 IT špecialista - bezpečnosť platobných systémov, ktorý musí spĺňať podmienky, detailne uvedené v prílohe tohto Oznámenia. Príloha sa nachádza v profile verejného obstarávateľa a to z dôvodu obmedzeného počtu znakov vo formulári pre Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Zákazka bude vykonaná a dodaná v nasledovných aktivitách: - dodávka HW a SW, - inštalácia a migrácia sieťového hardware, - inštalácia serverového hardware, - inštalácia nového podporného software a súvisiacich licencií, - inštalácia a migrácia nových licencií operačných systémov, - migrácia virtuálnych serverov, - migrácia aplikačného vybavenia a ich dát na novú infraštruktúru, - komplexná zmena architektúry - prechod na geoklaster v móde aktív - aktív, - bezvýpadková migrácia platobných systémov, - vytvorenie komplexného monitoringu v zmysle požiadaviek. Vzhľadom na rozsah je komplexné vymedzenie podmienok vykonania zákazky popísané v Opise predmetu zákazky súťažných podkladov. Súčasne časť podmienok tvorí vzhľadom na povahu neverejnú časť súťažných podkladov a bude uchádzačom poskytnutá po podpísaní Dohody o ochrane dôverných informácií, v zmysle vyhlášky 85/2020 Z. z. na základe ktorej uchádzač získa všetky dostupné informácie k príprave ponuky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-05-22T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-10-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ELENA /https://portal.e-lena.sk/, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme ELENA. na portáli www.e-lena.sk. 3. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať kliknutím na odkaz "mám záujem" pri tejto zákazke zverejnenej na portáli www.e-lena.sk. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Ponuka musí byt vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 pism. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému ELENA umiestnenom na webovej adrese https://www.e-lena.sk/. 6. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky v hodnote 70.000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedene v súťažných podkladoch. 7. Upozornenie pre uchádzačov: Otváranie ponúk je možné absolvovať aj bez nutnosti fyzickej účasti na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk je možné sledovať v reálnom čase na portáli www.e-lena.sk pre uchádzačov, ktorí predložia ponuku. Systém zverejni obchodne názvy uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií len tým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. 8. Elektronická aukcia nebude použitá. 9. Verejné obstarávanie nie je zamerané na sociálne aspekty a to preukázanie osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. 10. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: je technicky a procesne nerealizovateľné, nakoľko predmetná skupina tovarov a súvisiacich služieb tvorí ucelenú technologickú časť IKT infraštruktúry, pričom je kladená požiadavka na ich vzájomnú interoperabilitu (viď. časť II.2.4 Opis obstarávania). 11. Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že nie je oprávnený použiť niektoré údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 12. Verejný obstarávateľ v prípravnej fáze realizoval v súlade s §25 Prípravné trhové konzultácie. V súlade s §25 ods. 3 verejný obstarávateľ zverejňuje príslušné informácie ostatným záujemcom alebo uchádzačom, ktoré sa vymenili v súvislosti s účasťou záujemcu, uchádzača alebo hospodárskeho subjektu so vzťahom k záujemcovi alebo uchádzačovi na príprave postupu verejného obstarávania alebo informácií, ktoré z účasti záujemcu, uchádzača alebo hospodárskeho subjektu so vzťahom k záujemcovi alebo uchádzačovi vyplynuli, na profile verejného obstarávateľa v časti Zákazky - "Prípravné trhové konzultácie - Modernizácia a rozšírenie infraštruktúry informačných systémov určených pre platobné systémy Štátnej pokladnice" https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie- zakaziek/dokumenty/459329?cHash=1471864d3b0fa63628969a9eff863388 https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/459329?cHash=1471864d3b0fa63628969a9eff863388
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-04-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA