dnes je 11.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 05/PRO/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Lučenec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316181
Novohradská 1, 98401 Lučenec

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Lučenec
Telefón: +421 474325405 / 474322360 Fax: +421 474326045
Email: katarina.magova@lucenec.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465836
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 05/PRO/2023
Hlavný kód CPV
72310000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je úprava a dobudovanie informačného systému mesta s cieľom zabezpečiť využívanie údajov iných orgánov verejnej moci a to prostredníctvom integrácie na centrálnu platformu, návrh a úprava procesov mesta a to nastavením systematického a automatizovaného zverejňovania a sprístupňovania údajov, ako aj aktivity čistenia údajov pre dosiahnutie požadovanej kvality údajov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 195 908,33
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Splnenie podmienok účasti preukazuje uchádzač dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO: -písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, -písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, -písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, -písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, -písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, -písm. f) doloženým čestným vyhlásením. V súvislosti s využívaním údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 ZVO, uchádzač nie je povinný predkladať: a)doklad podľa písm. a), ktorým je výpis z registra trestov, v tomto prípade je však povinný verejnému obstarávateľovi poskytnúť údaje na vyžiadanie výpisu z registra trestov ohľadne fyzickej osoby (ako uchádzača resp. inej osoby, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu a/alebo prokuristu) potrebné na vyžiadanie výpisu z registra; trestov; b)doklad podľa písm. b), ktorým je zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne; c)doklad podľa písm. c), ktorým je potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu; d)doklad podľa písm. d), ktorým je potvrdenie príslušného súdu, že nebol na majetok uchádzača vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku; e)doklad podľa písm. e), ktorým je výpis z OR SR alebo výpis zo ŽR SR. Uvedené platí pre uchádzačov taxatívne vymenovaných v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je uchádzač naďalej povinný predložiť doklad podľa písm. e). V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní nemal možnosť prístupu k portálu www.oversi.gov.sk , je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál príslušného výpisu/dokladu, resp. jeho osvedčenú kópiu. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Hospodársky subjekt, ktorý o zapísanie do ZHS požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do ZHS podľa § 152 ods. 1 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Vzhľadom k obmedzenému počtu znakov v tejto výzve úplné znenie podmienok účasti osobného postavenia je uvedené v SP.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a): zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní; Podľa § 34 ods. 1 písm. d): opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality; Podľa § 34 ods. 1 písm. g): ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk; Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods. 1 písm. a): Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Uvedený zoznam musí obsahovať minimálne jednu zákazku, ktorej predmetom je vytvorenie a prevádzka informačného systému s minimálne 4 integračnými väzbami na rôzne informačné systémy a centrálne registre v minimálnej hodnote 200 000,- Eur s DPH. Za rozhodné obdobie sa považujú posledné 3 priebežné roky, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky budú akceptované služby vytvorenia a prevádzky informačného systému s minimálne 4 integračnými väzbami na rôzne informačné systémy a centrálne registre. V prípade ak uchádzač predkladá v zozname poskytnutých služieb také, ktorých poskytnutie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname vyčísli zvlášť iba hodnotu tej časti služby, ktorá bola zrealizovaná v posudzovanom období. V prípade, ak služby poskytoval službu uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a uvedie iba finančný objem poskytovaný ním samotným. V prípade, ak obsahuje zoznam o poskytnutí služby aj služby také, ktoré sú iné ako služby rovnakého alebo podobného charakteru, vyčísli a uvedie iba finančný objem za služby rovnakého alebo podobného charakteru príslušnej časti predmetu zákazky. V prípade, že finančný objem poskytnutých služieb je v inej mene ako EUR, údaje je potrebné prepočítať podľa kurzového lístka Európskej centrálnej banky platného v deň vyhlásenia tohto verejného obstarávateľa, pričom v ponuke je potrebné uviesť, ktorým kurzovým lístkom bola mena prepočítaná na EUR. K § 34 ods. 1 písm. d): Opatrenie na zabezpečenie kvality, ktoré uchádzač použije pri uskutočnení predmetu zákazky, deklaruje v spojení s § 35 ZVO predložením: - platného certifikátu riadenia kvality podľa normy EN ISO 9001 v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako predmet zákazky, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom pre oblasť predmetu zákazky, vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, certifikovaný akreditovanou osobou alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu -platného Certifikát Systému informačnej bezpečnosti ISO/IEC 27001, vydaného nezávislou inštitúciou v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako predmet zákazky, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva informačnej bezpečnosti uchádzača pre oblasť predmetu zákazky alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu; -platného Certifikátu Systému riadenia pri poskytovaní IT služieb ISO/IEC 20000, vydaného nezávislou inštitúciou v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako predmet zákazky, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém manažérstva IT služieb v organizáciách, ktoré chcú preukázať kvalitu riadenia IT služieb, pre oblasť predmetu zákazky alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu; K § 34 ods. 1 písm. g): Uchádzač predkladá zoznam kľúčových odborníkov s preukázaním ich osobitného kvalifikačného predpokladu a to predložením kópie požadovaného osvedčenia o odbornej spôsobilosti alebo ekvivalentného dokladu preukazujúceho kvalifikáciu experta, údaje o vzdelaní, odbornej kvalifikácii a odbornej praxi osôb zodpovedných za poskytnutie služby podľa bodov 13.3.1 13.3.8 súťažných podkladov (t.j. kľúčových expertov), čo dokladuje predložením dokladov podľa súťažných podkladov. Z dôvodu obmedzeného počtu znakov vo výzve, kompletné neskrátené znenie podmienok účasti je uvedené v SP.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-05T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Splnenie podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač predbežne nahradiť v súlade s § 114 ods. 1 Jednotným európskym dokumentom https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html, alebo čestným vyhlásením. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku elektronická platforma na portáli: https://eplatforma.vlada.gov.sk/. Pre prácu na elektronickej platforme sú záväzné a určujúce platné metodické pokyny a príručky alebo videonávody, voľne dostupné na portáli https://eplatforma.vlada.gov.sk/ v položke menu Príručky alebo Videonávody (https://eplatforma.vlada.gov.sk/?csrt=1267486062574525703).V prípade doručovania všetkých dokumentov vrátane predloženia ponuky v procese verejného obstarávania bude prebiehať výlučne elektronicky prostredníctvom elektronického prostriedku určeného na elektronickú komunikáciu pre účely tohto verejného obstarávania. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie je obstarávaním inovácií.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA