dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2023-NAW-KB_technicka-cast
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Nemocnica Alexandra Wintera n.o. Piešťany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36084221
Winterova 66, 92163 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: Nemocnica Alexandra Wintera n.o. Piešťany
Telefón: +421 917381833
Email: obstaravanie@cepartners.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.naw.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465849
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2023-NAW-KB_technicka-cast
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Projekt Rozvoj governance a úrovne IKB v NAW v Nemocnici Alexandra Wintera n.o. je zameraný na realizáciu technických opatrení vedúcich k zvýšeniu úrovne kybernetickej bezpečnosti . Predmet zákazky bude realizovaný nasledovnými modulmi: Modul: Ochrana perimetra sieťová brána Modul: Segmetnácia LAN sieťovej vrstvy Modul: Multifaktorové overovanie vzdialených prístupov (2FA) Modul: Centralizovaný integrovaný sieťový bezpečnostný nástroj Každý modul bude realizovaný prostredníctvom nasledovných aktivít: Aktivita 1Analýza a dizajn Aktivita 2 Implementácia a testovanie Aktivita 3 Nasadenie Okrem aktivít 1 až 3 bude predmetom zákazky aj: Aktivita 4Nákup technických prostriedkov, programových prostriedkov a služieb Špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 tejto Výzvy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 149 041,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a to: a)1. nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po lehote splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, b)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)je oprávnený poskytovať služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Za rovnaké alebo podobné služby ako predmet zákazky verejný obstarávateľ považuje napr. počítačové služby, služby súvisiace s počítačovým spracovaním údajov., d)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Kompletné podmienky účasti sú zadefinované vo Výzve na predkladanie ponúk.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: (1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti, aké služby poskytoval, atď.) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH. Minimálna požadovaná úroveň štandardov [podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona] pre časť 1: Zoznamom dodaných tovarov a poskytnutých služieb musí uchádzač preukázať zrealizované dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (t. j. 35 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania) v min. kumulatívnom objeme 100.000,00 EUR bez DPH spolu za všetky požadované roky, pričom za dodávky rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje dodanie tovarov a poskytnutých služieb ako je zadefinované v moduloch ( nemusí byť preukázané dodanie tovarov a poskytnutých služieb všetkých požadovaných modulov). Pričom dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. V prípade, že dodaný tovar alebo poskytnutá služba sú vyčíslené v inej mene ako EUR, pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania, resp. Európskom vestníku. Odporúčame, aby zoznam dodaných tovarov a poskytnutých služieb obsahoval: identifikáciu odberateľa a kontakt (tel., mail) na odberateľa, názov a opis poskytnutých služieb, skutočnú cenu dodania bez DPH v EUR alebo celkovú skutočnú cenu dodania ak dodávateľ nie je/nebol platcom DPH, skutočnú lehotu dodania, . Ak sa dodanie tovaru viaže na viac rokov, presahujúcich požadované obdobie 35 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. Ak je hodnota v referencii uvedená v inej mene, ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. (2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) bod 1 zákona v nadväznosti na § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality Minimálna požadovaná úroveň štandardov [podľa § 34 ods. 1 písm. d zákona]: 1.Uchádzač predloží certifikát manažérstva kvality - platný certifikát o zavedenom systéme riadenia kvality podľa ISO 9001:2015 v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky alebo ekvivalentný doklad. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. 2.Uchádzač predloží platný certifikát manažérstva bezpečnosti informácií v zmysle požiadaviek normy ISO/IEC 27001 v oblasti zodpovedajúcej rovnakému alebo podobnému charakteru ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. 3.Platný certifikát vydaný výrobcom technológie, ktorú uchádzač ponúkne vo svojej ponuke v časti: Centralizovaný integrovaný sieťový bezpečnostný nástroj oprávňujúci uchádzača k jeho predaji, inštalácii a podpore. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi oprávnenými k vydaniu takéhoto certifikátu
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: (3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) bod 1 zákona údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod (3) [podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona]: 1.Špecialista pre infraštruktúry/HW špecialista: minimálne 1 osoba 2.IT analytik Expert pre IT riešení: minimálne 1 osoba 3.IT architekt: minimálne 1 osoba 4.IT/IS konzultant : minimálne 1 osoba 5.Projektový manažér IT projektu: minimálne 1 osoba 6.IT tester: minimálne 1 osoba 7.Školiteľ pre IT systémy: minimálne 1 osoba 8.Špecialista pre bezpečnosť IT Expert pre Kybernetickú bezpečnosť minimálne 1 osoba 9.Špecialista pre bezpečnosť IT Expert pre oblasť LMS alebo SIEM minimálne 1 osoba Spoločná požiadavka na životopis: oProfesijný životopis, ktorý musí obsahovať minimálne tieto informácie: meno a priezvisko, vzdelanie, údaje o zamestnaní: názov zamestnávateľa, obdobie zamestnania, trvanie pracovného pomeru, pracovná pozícia, praktické skúsenosti: názov a sídlo odberateľa, názov referenčného projektu, popis pozície na referenčnom projekte, obdobie účasti na realizácii referenčného projektu v štruktúre od /mesiac a rok/ - do /mesiac a rok/, meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa), súhlas so spracovaním osobných údajov a to napríklad: Súhlasím s evidenciou a spracovaním osobných údajov podľa Zákona č.18/2018 Z.z. a Nariadenia (EÚ) 2016/679. V zmysle Zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES o ochrane osobných údajov dobrovoľne súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov verejným obstarávateľom a/alebo osobou splnomocnenou na proces verejného obstarávania uvedených v mojom životopise, ktorý som poskytol uchádzačovi za účelom splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní na daný predmet zákazky. Zároveň dávam súhlas na ich sprístupnenie aj tretím osobám, ktorými sú kontrolné orgány vykonávajúce kontrolu procesu verejného obstarávania na daný predmet zákazky a to až do 31.12.2028. Pri spracúvaní osobných údajov v žiadnom prípade nebude dochádzať k cezhraničnému prenosu do tretích krajín. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať, inak súhlas zanikne po uplynutí 31.12.2028. dátum a podpis riadiaceho zamestnanca (3) Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 ZVO: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod (3) [podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona]: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva zodpovedajúceho EN ISO 14 001 vydaný certifikačným orgánom na rovnaký alebo podobný predmet zákazky. Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalent a rovnocenný certifikát vydaný certifikačnými orgánmi z iných členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému environmentálneho manažérstva, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Kompletné podmienky účasti vrátane minimálne požadovanej úrovne štandardov, odôvodnenia primeranosti požiadavky verejného obstarávateľa a spôsobu preukázania technickej a odbornej spôsobilosti sú zadefinované vo Výzve na predkladanie ponúk.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-09T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA