dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2023-LM-veterna-poruba
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Liptovský Mikuláš
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00315524
Štúrova 1989/41, 03142 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Liptovský Mikuláš
Telefón: +421 917381833
Email: obstaravanie@cepartners.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.liptovskymikulas.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465859
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2023-LM-veterna-poruba
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Stavba bude realizovať po etapách aby sa zamedzilo veľkým presunom materiálu. Etapy sú navrhnuté robiť na plochách o výmere cca 10 000m2. Z plochy etapy sa odkope a presunie rekultivačná zemina mimo plochu etapy. Pri presune zeminy dôjde k poškodeniu bývalemu drenážneho kompozitu. Na vyčistenú plochu sa položia nasledovné vrstvy: - drenážny geokompozit na odvod plynu, - geosyntetická rohož, - drenážny geokompozit na odvod vody. Doporučujem rekultivačnú zeminu presúvať mechanizmami s pneumatikami. Drenážny geokompozit na odvod plynusa nebude pokladať, predpokladá sa zachovanie pôvodného drenážneho kompozitu uloženého pod ílovým tesnením.. Na pôvodnú vrstvu ílového tesnenia resp. poničeného pôvodného drenážneko kompozitu sa položí vrstva geosyntetickej rohože. Do kotviacej priekopy o rozmeroch 400x800mm sa vloží geosyntetická rohož a zasype pôvodným výkopkom. Grenážny geokompozit na odvod vody sa položí na rohož s presahom cez kotviacu priekopu mimo plochu skládky resp. položením do obvodovej priekopy na odvod prívalovej vody. Konečný tvar skládky je v súčasnosti daný. Svahy skádky sú vyspádované do sklonov . 1:2 a viac. Z pohľadu užívateľa skládky (kosenie trávy motorovými kosačkami) sa sklon 1:2 javí ako prudký, preto sa tento sklon upraví na sklon 1:2,5 prisypaním rekultivačnej zeminy k päte svahu. V situácii (výkres A-1) sú príslušné svahy označené inou (červenou) farbou. Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii a v časti B.1 Opis predmetu zákazky SP.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 429 268,15
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len zákon alebo ZVO) sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia zadefinované v § 32 ods. 1 ZVO. 2.Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1 dokladmi a potvrdeniami v zmysle § 32, ods. 2 ZVO. 3.Verejný obstarávateľ je orgánom verejnej moci. Z tohto dôvodu mu funkcionalita portálového riešenia oversi.gov.sk umožňuje prístup k nasledovným informačným systémom, týkajúcim sa povinnosti podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní ako aj zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. Podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač alebo záujemca so sídlom na území SR nie je povinný predkladať doklady podľa odseku 1 písm. a) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) písm. b) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) písm. c) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) písm. d) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) písm. e) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/), nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 2/5 V takomto prípade ( v súlade so Všeobecným metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 11/2019 zo dňa 22.11.2019) čo sa týka výpisu z registra trestov / § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: 1)výpis z registra trestov fyzickej osoby - ak uchádzač nepredloží výpis z registra trestov fyzickej osoby, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby - viď prílohu - vzor súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov. 4. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 5.Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 6. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO je možné nahradiť podľa § 152 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v zmysle § 37 ZVO. 7.Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať Čestným vyhlásením v zmysle § 114 ZVO alebo vyplneným Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods.1 ZVO. 8. Uchádzač alebo záujemca sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 odseku 1 písm. b) a c), ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Kompletné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú zadefinované v časti A.2 Súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia podľa § 33, ods. 1, písm. c) v spojení s § 38, ods.9 zákona č. 343/2015 Z.z.: zadefinované ukazovatele Likvidity 1. stupňa, Likvidity 2. stupňa a Likvidity 3. stupňa a INDEX N05. Preukázanie splnenia podmienok účasti: a)v prípade uchádzačov právnických osôb so sídlom na území SR, ktorí majú účtovné závierky zverejnené vo verejnej časti Registra účtovných závierok splnenie podmienok účasti si verejný obstarávateľ overí sám, z verejne dostupných zdrojov. b)v prípade uchádzačov právnických osôb so sídlom mimo územia SR, fyzických osôb alebo právnických osôb so sídlom na území SR, ktorí nemajú účtovné závierky zverejnené v Registri účtovných závierok, verejný obstarávateľ požaduje predloženie účtovných závierok. Ich rozsah a forma je zadefinovaná v časti A.2 Súťažných podkladov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie primeranosti a minimálna požadovaná úroveň štandardov sú rovnako uvedené v časti A2. Súťažné podklady.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Likvidita 1. stupňa: rovná alebo vyššia ako 0,2 Likvidita 2. stupňa: rovná alebo vyššia ako 0,7 Likvidity 3. stupňa: rovná alebo vyššia ako 1,5 Index N05: rovná alebo vyššia ako 0,9 Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným prehlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO alebo vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 ZVO, pričom s uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Uchádzač môže využiť globálny údaj v oddiely časť IV. Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 37 ods. 3 ZVO. Kompletné podmienky účasti vrátane minimálne požadovanej úrovne štandardov, odôvodnenia primeranosti požiadavky verejného obstarávateľa a spôsobu preukázania ekonomického a finančného postavenia sú zadefinované v časti A.2 Súťažných podkladov.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre: A/ Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod (1) [podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona]: Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky (napr. rekultivácia skládok odpadu, hrubé terénne úpravy, rekonštrukcia alebo výstavba zberných dvorov, kompostovísk, zberných plôch) v minimálnom objeme v kumulatívnej hodnote 1.400.000,00 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom: a)Minimálne 1 referencia sa bude týkať rekultivácie skládky odpadu v minimálnej výške 500.000,00 EUR bez DPH. B/ Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod (2) [podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona]: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledovných riadiacich zamestnancov: Minimálne požadovaný počet riadiacich zamestnancov a požadovaná pozícia: 1) Stavbyvedúci 1 osoba Riadiaci zamestnanec - Stavbyvedúci musí spĺňať nasledovné podmienky: opreukázateľná profesionálna praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb účasť na realizácii (napr. rekultivácia skládok odpadu, rekonštrukcia alebo výstavba zberných dvorov, skládok odpadu, zberných plôch) v minimálnej kumulatívnej hodnote 1.400.000,00 EUR bez DPH (uvedené v životopise), pričom preukáže minimálne 1 praktickú skúsenosť s riadením stavby rekultivácia skládky, odoklad o odbornej spôsobilosti Osvedčenie SKSI v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo inžinierske stavby alebo ekvivalent. oProfesijný životopis požiadavky uvedené v časti A.2 SP 2) Autorizovaný geodet 1 osoba Riadiaci zamestnanec Autorizovaný geodet musí spĺňať nasledovné podmienky: oodborná prax v oblasti uskutočňovania priestorových vytyčovaní a porealizačných zameraní po získaní Dokladu o oprávnení na výkon činnosti autorizovaného geodeta a kartografa alebo ekvivalentného dokladu opreukázateľná profesionálna praktická skúsenosť v oblasti uskutočňovania priestorových vytyčovaní a porealizačných zameraní v minimálnej kumulatívnej hodnote projektov 700.000,00 EUR bez DPH (uvedené v životopise) odoklad o odbornej spôsobilosti: doklad o oprávnení na výkon činnosti autorizovaného geodeta a kartografa podľa zákona č. 216/1995 Z.z. o Komore geodetov a kartografov v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentný doklad. oProfesijný životopis - požiadavky uvedené v časti A.2 SP
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: C/ Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod (3) [podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona]: Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto Obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným Obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným Obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. To znamená, že verejný obstarávateľ bude považovať certifikát podľa normy ISO 14001 za ekvivalentný ku schéme EMAS vtedy, ak k certifikátu podľa normy ISO 14001 pripojí dôkazy o tom, že všetky požiadavky schémy EMAS nad rámec certifikácie podľa normy 14001 má implementované vo svojej organizácii, a tieto pri svojej činnosti uplatňuje, aj keď o tom nemá vydaný certifikát EMAS. D/Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod (4) [podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona]: Zoznam a popis strojového, prevádzkového a technického vybavenia, ktoré má, uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác v závislosti od charakteru predmetu zákazky a to vo forme uchádzačom podpísaného Zoznamu strojového a technického vybavenia ( ďalej len zoznam): Kolesové/pásové rýpadlo minimálne 2 ks Nákladné auto sklápač S3 minimálne 2 ks Dozér minimálne 1 ks Kompletné podmienky účasti vrátane minimálne požadovanej úrovne štandardov a spôsobu preukázania technickej alebo odbornej spôsobilosti sú zadefinované v časti A.2 Súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-16T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v časti B1 Súťažných podkladov. 2. Kritériá na vyhodnotenie ponúk sú zadefinované v časti A.3 Súťažných podkladov. 3.Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a uchádzačmi a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku a to prostredníctvom IS EVO 4.SP sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného ÚVO. 5.Podmienky zádržného viď ZoD. 6..Vysporiadanie finančných vzťahov za osobitných podmienok - viď ZoD. 7.Požaduje sa zábezpeka: výška 20.000,00 EUR a podmienka zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch 8.Úspešný uchádzač je povinný v lehote na poskytnutie súčinnosti predložiť dokumenty špecifikované v časti B.1 SP 9.Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania aj uchádzača alebo záujemcu v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA