dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ÚpIA-EL3/3-327-9-2022 OOSP
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Telefón: +421 960317669 Fax: +421 960317679
Email: Stanislav.BEREZNY@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.mosr.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/442994
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/3-327-9-2022 OOSP
Hlavný kód CPV
71250000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie stavebného zámeru a projektovej dokumentácie (ďalej len SZ a PD) pre stavebné konanie a realizáciu stavby pre vybudovanie novej budovy pre letecký simulátor v priestore nadväzujúcom na areál 81. krídla Sliač, ktorý bude slúžiť na zabezpečenie výcviku a prípravy lietajúceho personálu taktických lietadiel F-16 Block 70/72. Ďalej je predmetom vybudovanie pripojenia inžinierskych sietí, príjazdovej komunikácie, parkovacej plochy, vonkajšieho oplotenia základne a oplotenia objektu simulátora. Súčasťou predmetu zákazky bude aj vykonávanie odborného autorského dohľadu (ďalej len ("OAD"). Podrobný rozsah požadovaných služieb je uvedený vo výzve na predloženie ponuky, ktorá je zverejnená v profile verejného obstarávateľa na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/442994.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 299 665,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti: a)podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: je oprávnený poskytovať služby v predmete zákazky uchádzač preukáže dokladom o oprávnení poskytovať služby, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky, b)podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže čestným vyhlásením. Nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený získavať a použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov, uchádzač so sídlom/miestom podnikania v SR nemusí predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia. Uchádzač so sídlom/miestom podnikania mimo SR môže vyššie uvedené podmienky účasti osobného postavenia preukázať aj potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti: a) podľa § 131 ods. 1 písm. a) ZVO: uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (referenčné obdobie) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: - bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom: uchádzač zoznamom poskytnutých služieb musí preukázať, že v referenčnom období poskytol služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v kumulatívnej hodnote min. 400 000,- eur bez DPH. Za poskytnuté služby rovnakého alebo obdobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať projektové dokumentácie pozemných stavieb. Predložený Zoznam poskytnutých služieb a potvrdenie odberateľa musia obsahovať minimálne tieto údaje: Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa; Obchodné meno a sídlo odberateľa; Skutočný termín vyhotovenia projektovej dokumentácie; Popis predmetu projektovej dokumentácie, z ktorého bude jasne zrejmé plnenie; Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom plnení a zhodnotení poskytnutých služieb podľa obchodných podmienok (požaduje sa len v predloženom potvrdení odberateľa); Skutočne fakturovanú cenu v EUR bez DPH; Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby odberateľa. b) Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, v rozsahu:(§ 4): architekti alebo (podľa § 5 ods.1a): komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo alebo (podľa § 5 ods.1b): inžinier pre konštrukcie pozemných stavieb alebo ekvivalentný doklad oprávňujúci na poskytovanie daných služieb vydávaných v inom štáte ako SR. c) Uchádzač predloží podľa § 131 ods. 1 písm. k) ZVO Potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti vydaného NBÚ podľa zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podnikateľa musí byť vydané na typ prístupu k utajovaným skutočnostiam minimálne stupňa utajenia VYHRADENÉ na: - oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami, - postúpenie utajovaných skutočností v materiálnej podobe, - postúpenie utajovaných skutočností v elektronickej podobe, - vytváranie utajovaných skutočností bez využitia technického prostriedku, - vytváranie utajovaných skutočností na technickom prostriedku.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-21T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Táto zákazka je zadávaná v oblasti obrany a bezpečnosti. Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi (vrátane vysvetľovania súťažných podkladov) sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO) ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Ďalšie informácie ku komunikácii sú uvedené vo výzve na predloženie ponuky, ktorá je zverejnená v profile verejného obstarávateľa na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/442994. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO Úrad vlády SR na emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100. Obhliadka miesta plnenia predmetu zákazky je doporučená. Ďalšie informácie k obhliadke sú uvedené vo výzve na predloženie ponuky, ktorá je zverejnená v profile verejného obstarávateľa na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie- zakaziek/detail/442994. Verejný obstarávateľ sa súlade s ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk určených vo výzve na predkladanie ponúk (tzv. super reverz). Ďalšie informácie k podmienkam účasti: Ak bola hodnota poskytnutých služieb vyjadrená v inej mene ako EUR, uchádzač prepočíta túto hodnotu na EUR kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) platným ku dňu uzavretia predmetnej zmluvy. V prípade, ak v daný deň nebol stanovený kurz ECB, prepočítava sa hodnota na eurá kurzom ECB platným v najbližší nasledujúci deň ku dňu uzavretia predmetnej zmluvy, kedy bol tento kurz ECB stanovený. skratkou "ZVO" za rozumie zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-23T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA