dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 19_2022_Kl
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35829141
Mlynské nivy 59/A Array, 82484 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Telefón: +421 250692502
Email: adriana.kleinova@sepsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sepsas.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444418
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 19_2022_Kl
Hlavný kód CPV
77210000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom obstarávania je výrub porastov v ochrannom pásme vedení a elektrických staníc zvn a vvn - oblasť 7 (ďalej len "výrub porastov") v správe a vlastníctve obstarávateľa. Výrub porastov bude realizovaný podľa požiadaviek objednávateľa v zmysle § 11 a § 43 zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "Zákon o energetike"). Rozsah predmetu plnenia: -Odstraňovanie a okliesňovanie stromov (aj nad 20 cm priemeru) a iných porastov ohrozujúcich bezpečnú a spoľahlivú prevádzku zariadení prenosovej sústavy (PS) SR a odstránenie akýchkoľvek odpadov vzniknutých touto činnosťou, najmä odstránenie drevnej hmoty a iných zvyškov po činnosti na okraj ochranného pásma. -Zabezpečenie administratívnych a ostatných nevyhnutných činností v súvislosti s údržbou ochranného pásma v zmysle platnej legislatívy SR, najmä: - kontaktovanie všetkých vlastníkov dotknutých pozemkov, - vyžiadanie súhlasov na vstup na dotknuté pozemky nachádzajúce sa v ochrannom pásme a v prípade potreby aj súhlas na prechod a prejazd cez okolité pozemky ako aj všetky ďalšie povolenia (napr. od obecných úradov, OÚ - odbor starostlivosti o ŽP a OÚ v sídle kraja - odbor starostlivosti o ŽP, MŽPSR, OLÚ a pod.), potrebné k realizácii predmetu plnenia v súlade s platným právnym poriadkom SR, - pred uskutočnením výrubu porastov je poskytovateľ povinný oznámiť vlastníkom pozemkov presný termín vstupu na pozemok, ako aj predpokladaný termín vykonania výrubu, - zaslanie písomných výziev všetkým dotknutým vlastníkom pozemkov v zmysle ust. § 11 ods. 1, písm. b) v nadväznosti na §11 ods. 3 Zákona o energetike podľa prílohy č. 2 Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "Zmluva") so stanoveným termínom na odpoveď, pričom súčasťou výzvy bude formulár s presne danými možnosťami odpovede vlastníka dotknutého pozemku, - udržiavanie ochranného pásma výlučne prostredníctvom takých technických zariadení, ktoré spĺňajú požiadavky kvality, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj požiadavky na ochranu životného prostredia, - udržiavanie ochranného pásma v súlade s podmienkami a v termínoch určených Zákonom č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov, Zákona č. 326/2005 Z. z. o lesoch v znení neskorších predpisov a príslušnej legislatívy SR, - poskytovanie služieb odborne spôsobilými osobami na výkon takejto činnosti a to tak, aby poskytovateľom nebola spôsobená ujma na právach vlastníkov dotknutých pozemkov. V prípade spôsobenia škody tretím osobám pri realizácii predmetu plnenia Zmluvy poskytovateľom, túto znáša poskytovateľ v celom rozsahu, - počas celej doby trvania Zmluvy spĺňanie všetkých technických a iných požiadaviek zo strany poskytovateľa, ktorými poskytovateľ preukazoval spôsobilosť na výkon všetkých činností podľa tejto Zmluvy pri verejnom obstarávaní. - Odstránenie invázne nepôvodných druhov drevín vzbudzujúcich obavy Európskej únie a invázne nepôvodných druhov drevín vzbudzujúcich obavy Slovenskej republiky v súlade s prílohou č. 2 vyhlášky č. 450/2019 Z.z., ktorou sa ustanovujú podmienky a spôsoby odstraňovania inváznych nepôvodných druhov, a tým zabránil ich ďalšiemu šíreniu podľa zákona č. 150/2019 Z.z. o prevencii a manažmente introdukcie a šírenia inváznych nepôvodných druhov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Pri zistených takýchto drevín v porastoch určených na výrub budú tieto dreviny odstránené iba v prípade, že ohrozujú bezpečnosť a spoľahlivosť prevádzky vedenia. - Skutočná potreba opakovateľnosti prác je závislá na vegetačnej aktivite v príslušnom roku. Poskytovateľ je povinný vždy flexibilne odstraňovať porasty tak, aby v žiadnom okamihu (okrem prvých 12 mesiacov) nepresiahli limit podľa Prílohy č. 5 Zmluvy.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 050 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
77211000-2

77211300-5

77211400-6

Miesto vykonania
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Ochranné pásmo elektrických vedení a elektrických staníc zvn a vvn - oblasť 7. Bližšie v časti II.2.4) Opis obstarávania.
Opis obstarávania
Pokračovanie opisu predmetu zákazky. Služba je členená na: - Dlhodobá údržba priebežné udržiavanie ochranného pásma v rozsahu podľa Prílohy č. 5 Zmluvy zahŕňa najmä údržbu lesných priesekov vedení ZVN a VVN a odstraňovanie a okliesňovanie stromov a iných porastov v OP ZVN a VVN, rastúcich mimo lesa (samostatné stromy, kríky, stromy v sadoch, záhradách, brehových porastoch, stromoradiach vrátane údržby stožiarových miest a okolia elektrických staníc). - Operatívny výrub podľa potreby objednávateľa odstraňovanie vegetácie z dôvodu úpravy územia pre odstránenie poruchových stavov a údržby vedenia v odhadovanom rozsahu max 50 000 m2 za celé obdobie trvania Zmluvy. Poskytovateľ najneskôr do 12 mesiacov od uzavretia Zmluvy zabezpečí, aby ochranné pásmo vo vymedzenej oblasti zodpovedalo podmienkam Prílohy č.5 Zmluvy. Poskytovateľ najneskôr do 6 mesiacov od uzavretia Zmluvy odstráni vybrané kritické úseky, ktoré určí objednávateľ písomne. Výrub porastov sa bude vykonávať za prevádzky vedenia. V prípade, že porasty sú nebezpečne blízko k vodičom vedenia, výrub porastov sa bude vykonávať pri vypnutom vedení pod dozorom pracovníka poskytovateľa s odbornou spôsobilosťou elektrotechnika podľa Vyhlášky MPSVaR SR č.508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov, konkrétne § 23 bez obmedzenia napätia. Výrub porastov sa vykonáva na úroveň terénu do výšky max. 10 cm (vodorovný rez). Vypílená drevná hmota sa ukladá na kraj ochranného pásma resp. na miesto určené vlastníkom, nájomcom alebo správcom (ďalej aj ako vlastník), objednávateľom alebo príslušným úradom. Výrub porastov v ochrannom pásme elektrických staníc sa bude vykonávať do vzdialenosti 5 m od vonkajšieho oplotenia. Objednávateľ sa zaväzuje riadne poskytované služby priebežne, na konci každého kvartálu prevziať a zaplatiť dohodnutú paušálnu cenu. Miestom realizácie diela všeobecne je: ochranné pásmo elektrických vedení a elektrických staníc zvn a vvn - oblasť 7: V273 p. b .č. 268 Lemešany, V408 Spišská Nová Ves Lemešany, V477 Lemešany Krosno, V478 Lemešany Krosno, ESt: Lemešany, Spišská Nová Ves. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, časť B2, vrátane Zmluvy s prílohami, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 050 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") a ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo predložením Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED") podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo zápisom v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní sa požaduje, aby mal uchádzač zapísaný predmet činnosti, ktorý ho oprávňuje realizovať daný predmet zákazky - poskytovať služby (služby v rámci lesníctva a ťažby dreva, poskytovanie služieb v lesníctve, pilčícke práce a pod.). Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. Obstarávateľ je subjekt, ktorý nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu - § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (Zákon proti byrokracii). Z uvedeného dôvodu uchádzači musia predložiť všetky doklady uvedené v bodoch 1.2.1 až 1.2.6 časti A.2 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1 Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže v súlade s § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením: 2.1.1 Účtovná jednotka, ktorá účtuje v sústave podvojného účtovníctva, predloží z účtovnej závierky: 2.1.1.1 výkaz ziskov a strát za posledné tri hospodárske roky. 2.1.2 Účtovná jednotka, ktorá účtuje v sústave jednoduchého účtovníctva, predloží z účtovnej závierky: 2.1.2.1 výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky. 2.1.3 Účtovné jednotky podľa bodov 2.1.1 a 2.1.2 musia mať tržby, resp. príjmy z predaja vlastných výrobkov a služieb vo výške minimálne 300 000,00 EUR kumulatívne za posledné tri hospodárske roky, prípadne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti len za obdobie od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. 2.1.4 V prípade, že tržby, resp. príjmy z predaja vlastných výrobkov a služieb sú uvedené v inej mene ako euro, uvedie ich hodnoty v eurách prepočítaných kurzom Európskej centrálnej banky platným v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže v Európskom vestníku. Bližšie informácie k finančnému a ekonomickému postaveniu uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1 Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v súlade s § 34 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením: 3.1.1 V súlade s § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží potvrdený zoznam poskytnutých služieb, ktorých predmetom zákazky je výrub porastov alebo ťažba dreva, poskytovanie služieb v lesníctve, pilčícke práce v ochrannom pásme nadzemných elektrických vedení zrealizovaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len "rozhodné obdobie") v celkovej minimálnej výške 300 000,00 EUR s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Všetky uvedené informácie musia byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musia byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny, s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky. V prípade, že platby za dodanie predmetu zákazky boli realizované v inej mene ako euro, uvedie ich hodnoty v eurách prepočítaných kurzom Európskej centrálnej banky platným v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže v Európskom vestníku. Vzor tabuľky - Zoznam poskytnutých služieb, zrealizovaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania podľa bodu 3.1.1 sa nachádza v editovateľnej podobe na portáli SEPS PORTÁL VO a súčasne tvorí prílohu č.2 súťažných podkladov. 3.1.3 V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží: platné osvedčenie podľa § 23 Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. bez obmedzenia napätia, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia a zákona č. 124/2006 Z. z. alebo rovnocenný doklad vydaný v štáte sídla, alebo miesta podnikania subjektu - pre 1 pracovníka. Údaje o vzdelaní a odbornej praxi odborne spôsobilej osoby podľa bodu 3.1.3 preukáže uchádzač predložením profesijného životopisu odborne spôsobilej osoby, ktorého obsah je uvedený v prílohe č. 3 súťažných podkladov. 3.1.4 V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží: platné oprávnenie vrátane platného preškolenia podľa vyhlášky MPSVaR SR č. 46/2010 Z.z. spolu s platným preukazom podľa zákona č. 124/2006 Z.z. obsluha ručnej motorovej píly alebo rovnocenný doklad vydaný v štáte sídla, alebo miesta podnikania subjektu pre minimálne 5 pracovníkov - pilčíkov. Údaje o vzdelaní a odbornej praxi odborne spôsobilej osoby podľa bodu 3.1.4 preukáže uchádzač predložením profesijného životopisu odborne spôsobilej osoby, ktorého obsah je uvedený v prílohe č. 4 súťažných podkladov. Vzory profesijných životopisov, v ktorých odborne spôsobilé osoby uvedú požadované údaje podľa bodov 3.1.3.1 a 3.1.4.1 v editovateľnej podobe sa nachádzajú na portáli SEPS PORTÁL VO a súčasne tvoria prílohy č. 3 a 4 k súťažným podkladom. 3.1.5 V súlade s § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže strojné zabezpečenie potrebné k splneniu predmetu zmluvy predložením zoznamu technického vybavenia s požadovanými technickými parametrami v rozsahu minimálne: 3.1.5.1 motorová píla - 5 ks, 3.1.5.2 mechanizmus, schopný likvidovať (sfrézovať/zoštiepkovať) porast do priemeru 20 cm vrátane - 2 ks; požadované vlastnosti preukáže doložením príslušnej technickej dokumentácie, napríklad technickým listom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pokračovanie podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosti: 3.1.6 Prílohou zoznamu technického vybavenia podľa bodu 3.1.5 musí byť doklad (výpis z inventárneho súpisu, resp. nájomná alebo leasingová zmluva) o vlastníckych právach (resp. nájom alebo leasing) k strojom potrebným pre výkon predmetu zákazky uvedeným v bodoch 3.1.5.1 až 3.1.5.2 na celé obdobie trvania Zmluvy. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky je stanovená vo výške: 40 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Financovanie bude realizované z vlastných zdrojov obstarávateľa. Fakturácia sa bude vykonávať podľa platobných podmienok, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch v časti B1 "Návrh zmluvy na dodanie predmetu zákazky".
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy podľa bodu 32.1 súťažných podkladov, určitú právnu formu napríklad podľa § 56 ods. 1 a § 293 a nasl. Obchodného zákonníka alebo § 829 a nasl. Občianskeho zákonníka.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-09-21T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-01-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.V súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk a to v súlade s § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Obstarávateľ obdobne postupuje vo vzťahu k uchádzačom na ďalších miestach v poradí (postupne u ďalšieho uchádzača v poradí), ak bude uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí vylúčený alebo bude vylúčená jeho ponuka. 2. Súťažné podklady s prílohami, ako aj Zmluva s prílohami sú dostupné v Profile obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2644 a na portáli SEPS PORTÁL VO: https://obstaravanie.sepsas.sk 3. Obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom SEPS PORTÁL VO, ktorý je dostupný na webovej adrese https://obstaravanie.sepsas.sk 4. V prípade potreby vysvetlenia podmienok, uvedených v oznámení alebo súťažných podkladoch môže ktorýkoľvek zo zaregistrovaných a prihlásených záujemcov v súlade s § 48 zákona o verejnom obstarávaní požiadať o ich vysvetlenie písomnou formou prostredníctvom SEPS PORTÁL VO v slovenskom jazyku. Vysvetlenie obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom funkcionality SEPS PORTÁL VO všetkým záujemcom, ktorí sú mu v predmetnej zákazke v SEPS PORTÁL VO známi a zverejní prostredníctvom SEPS PORTÁL VO a v profile obstarávateľa. 5. Ponuky-všetky doklady a ostatné dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní tvoriace ponuku musia byť predložené elektronicky prostredníctvom SEPS PORTÁL VO v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu IV.2.2) a to ako skeny požadovaných dokladov, vyhotovené z ich originálov alebo ich úradne osvedčených kópií. Obstarávateľ určil pre predloženie elektronickej ponuky formát kódovania a šifrovania vo formáte PDF, v strojovo čitateľnom tvare. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Prílohou súťažných podkladov je vyplnená Časť I. JED-u, t.j. strana č. 3 Prílohy 2 k Vykonávaciemu nariadeniu Komisie EÚ 2016/7 z 05.01.2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Obstarávateľ dáva do pozornosti záujemcom, že vzor formulára JED-u, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, je zverejnený na webovom sídle ÚVO: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotny-europsky dokument604.html a údaje uvedené v Časti I. JED-u obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľa, aby si do neho sami preniesli/prepísali. 7. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.3 súťažných podkladov. 8. V súlade s § 56 ods. 8 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ stanovuje, že úspešný uchádzač je povinný poskytnúť obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie Zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 45 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 7 zákona o verejnom obstarávaní, ak bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. 9. Obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy v rámci súčinnosti požadovať doklady uvedené v bode 32.9.časti A.1 súťažných podkladov. 10. Ďalšie informácie a požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. 11. Štatistická informácia pre ÚVO-vzhľadom na podmienky plnenia Zmluvy v predmetnom verejnom obstarávaní sa uplatňujú sociálne aspekty-písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-18T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 6.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25 CZK (-0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA