dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 02/PRO/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
TEPELNÉ HOSPODÁRSTVO spoločnosť s ručením obmedzeným Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31679692
Komenského 7, 04001 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: TEPELNÉ HOSPODÁRSTVO spoločnosť s ručením obmedzeným Košice
Telefón: +421 556007137 Fax: +421 55556007110
Email: sutaz@teho.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.teho.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446753
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 20/PRO/2022
Hlavný kód CPV
45212212-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je prestavba mestskej krytej plavárne (MKP) na národné olympijské centrum a príprava na plánované prepojenie objektu MKP s areálom mestského kúpaliska "Červená hviezda".
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 453 919,41
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

45112000-5

45331000-6

45261300-7

45112720-8

45432000-4

45261420-4

45110000-1

45321000-3

45443000-4

45261100-5

45262410-8

45261410-1

45421100-5

45262520-2

45442100-8

45332400-7

45313100-5

45232430-5

45312100-8

90500000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mestská krytá plaváreň, Protifašistických bojovníkov 4, 040 01 Košice, katastrálne územie Košice - Stredné mesto, p.č. 2014/1, 2014/4, 2014/13 a 2014/23.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je je prestavba mestskej krytej plavárne (MKP) na národné olympijské centrum a prípravu na plánované prepojenie objektu MKP s areálom mestského kúpaliska "Červená hviezda". Zámerom rekonštrukcie/prestavby MKP je obnovenie takého stavu, v ktorom budú vytvorené podmienky na bezpečné vykonávanie požadovaných funkcií a zvýšenie hodnoty priestoru a efektívnu a ekonomickú prevádzku. Priority obnovy: - predĺženie životnosti stavby a jej technologických zariadení - odstránenie nevyhovujúceho stavebno-technického stavu (BOZP, ochrana majetku) - dosiahnutie energetickej hospodárnosti budovy - splnenie požiadaviek FINA. Členenie stavby na stavebné objekty a prevádzkové súbory: SO 01Hlavný objekt - prestavba MKP na národné olympijské centrum SO 02Terénne a sadové úpravy PS 01Bazénová technológia PS 02OST - Odovzdávacia stanica tepla PS 03EPS - Elektrická požiarna signalizácia PS 04HSP - Hlasová signalizácia požiaru PS 05Technológia výťahov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Najnižšia cena:98:
Lehota výstavby v dňoch:2:
Odhadovaná hodnota
17 453 919,41:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
540:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Splnenie podmienok účasti preukazuje uchádzač dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO: -písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, -písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, -písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, -písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, -písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, -písm. f) doloženým čestným vyhlásením. V súvislosti s využívaním údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 ZVO, uchádzač je povinný predkladať všetky vyššie uvedené doklady, nakoľko verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Hospodársky subjekt, ktorý o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Splnenie podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia uchádzača, môže uchádzač predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html. Vzhľadom k obmedzenému počtu znakov v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, úplné znenie podmienok účasti osobného postavenia je uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač predloží: - vyhlásenie o % podiele zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, v ktorom uvedie, navrhovaného subdodávateľa; predmet subdodávky; podiel zákazky, ktorý bude realizovať navrhovaný subdodávateľ. Navrhovaný subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO a nesmie u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. - čestné vyhlásenie uchádzača, že v prípade, ak sa stane úspešným, po výzve verejného obstarávateľa, najneskôr pri poskytnutí súčinnosti, bude mať uzatvorenú poistnú zmluvu na: *stavebno-montážne poistenie (CAR/EAR) pre prípad poškodenia alebo zničenia diela poistného krytia vo výške 100 % zmluvnej ceny alebo ekvivalent v inej mene; *poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na zdraví alebo majetku pri výkone práce u verejného obstarávateľa alebo tretích osôb poistného krytia vo výške 25 % zmluvnej ceny alebo ekvivalent v inej mene. Bližšie podmienky sú uvedené v SP.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 54 ZVO. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú spresnené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-09-23T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-09-23T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli https://www.ezakazky.sk/teho/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=61185688&. Registrácia a prihlasovanie: - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v elektronickom nástroji, klikne na tlačítko registrovať nového dodávateľa, vyplní údaje a postupuje podľa pokynov uvedených pri registrácii v elektronickom nástroji. Po registrácii mu bude na ním uvedenú e-mailovú adresu doručené prístupové údaje, ktorými sa prihlási do elektronického nástroja. Ak už záujemca má v elektronickom nástroji zriadené konto, prihlási sa svojim prihlasovacím menom a heslom; v prípade, ak ho zabudol, klikne na tlačítko Zabudli ste heslo? Po kliknutí na tlačítko sa zobrazí jednoduchý formulár, kde je potrebné zadať prihlasovací e-mail a po kliknutí na tlačidlo Odoslať elektronický nástroj vygeneruje nové heslo a odošle ho na zadaný e-mail, ktorým sa záujemca prihlási do elektronického nástroja alebo prihlási sa prostredníctvom eID. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/ zakazky/8117, ktorý ho presmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického nástroja pre účely tohto zadávania zákazky. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky a verejný obstarávateľ ho bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred v elektronickom nástroji www.ezakazky.sk. Predkladanie ponuky sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky prostredníctvom vyššie uvedeného elektronického nástroja tak, že uchádzač vkladá svoju elektronickú ponuku do elektronického nástroja v komunikačných formátoch a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. Momentom doručenia pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií alebo dokumentov jednej strany komunikácie, nakoľko tieto sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére druhej strany komunikácie. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch, vzhľadom obmedzenému počtu znakov v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 500 000,00 ?, ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční v deň a v čase podľa dohovoru s kontaktnou osobou uvedenou v súťažných podkladoch, na mieste stretnutia podľa súťažných podkladov. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie je obstarávaním inovácií. Úspešný uchádzač berie na vedomie, že zákazka je/má byť spolufinancovaná z Fondu na podporu športu a spolufinancovanie podlieha schváleniu žiadosti o príspevok zo strany poskytovateľa príspevku. Vzhľadom k tomu, k uzatvoreniu ZoD sa pristúpi až po schválení žiadosti o príspevok resp. v prípade neschválenia žiadosti o príspevok až po udelení súhlasu so spolufinancovaním zriaďovateľom verejného obstarávateľa, ktorým je mesto Košice. Verejný obstarávateľ upovedomuje záujemcov, že v prípade, ak žiadosť o príspevok nebude schválená, resp. zriaďovateľ neodsúhlasí prípadné spolufinancovanie, verejný obstarávateľ k podpísaniu zmluvy nepristúpi a predmetnú zákazku v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní zruší.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Podľa § 164 a § 170 ZVO.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-08-18T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA