dnes je 1.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 03/2022/ND
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Nová Dedinka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304981
Mierová 11, 90029 Nová Dedinka

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Nová Dedinka
Telefón: +421 000000000 Fax: +421 000000000
Email: obstaravanie@obstaravanie.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.novadedinka.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445795
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 03/2022/ND
Hlavný kód CPV
71520000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je technický dozor investora na stavbe: Nadstavba Rozšírenie MŠ Nová Dedinka. Bližšie informácie ohľadom opisu sú uvedené v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky tejto výzvy a v Článku III. návrhu mandátnej zmluvy. Stavebné práce budúceho zhotoviteľa diela budú uskutočňované podľa projektovej dokumentácie vypracovanej: SD atelier s.r.o., Jedenásta 9, 831 01 Bratislava. Sprievodná správa, súhrnná technická správa, stavebné povolenia a ostatné dokumenty k realizácii stavby tvoria prílohu č. 2 - Podporná dokumentácia tejto výzvy. Rozpočet stavebných prác podľa projektovej dokumentácie - investičné náklady cca 2 200 000,00 s DPH.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 38 500,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a)Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením skenu dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko verejný obstarávateľ v prípade tejto podmienky účasti nemá prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu. Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, nemusí splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazovať; verejný obstarávateľ overí jeho zápis na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. b)Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ overí jej splnenie v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technickú spôsobilosť a odbornú spôsobilosť na účasť vo verejnom obstarávaní v súlade s § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Predmetnú podmienku je potrebné preukázať predložením dokladu o odbornej spôsobilosti vydaným podľa zák.č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, pre činnosť: stavebný dozor s odborným zameraním: Pozemné stavby podľa § 45 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov, fotokópia osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavebný dozor s odborným zameraním na pozemné stavby s originálnym odtlačkom pečiatky a originálnym podpisom majiteľa dokladu. Ak uchádzač využije na preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti finančné zdroje, resp. technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí uchádzač prijímateľovi v ponuke preukázať, že pri plnení zákazky bude skutočne používať zdroje, resp. kapacity osoby, ktorú využije na preukázanie splnenia predmetných podmienok účasti. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje uchádzač písomným čestným vyhlásením (prísľubom) takejto inej osoby, že v prípade potreby bude uchádzačovi k dispozícií na plnenie predmetu zákazky počas celého trvania zmluvného vzťahu alebo písomnou zmluvou uzavretou medzi uchádzačom a osobou, ktorej zdrojmi alebo kapacitami mieni uchádzač preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Zároveň osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní a nesmie u tejto osoby existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (konflikt záujmov nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta, kde sa uskutočnia budúce stavebné práce, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Termín obhliadky miesta si záujemca dohodne prostredníctvom systému ERANET do lehoty na predkladanie ponúk.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-09T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ odstúpi od zmluvy alebo zruší verejné obstarávanie z dôvodu neschválenia ŽoNFP, ITMS2014+: NFP302020CHB8. 2. Neobmedzený prístup k výzve a jej prílohám: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1389 3. Mandatár sa zaväzuje umožniť výkon finančnej kontroly/auditu/overovania príslušnými oprávnenými osobami uvedenými v nasledujúcom odseku a vytvoriť podmienky pre jej výkon v zmysle príslušných právnych predpisov Slovenskej republiky a právnych aktov Európskej únie a ako kontrolovaný subjekt pri výkone kontroly riadne plniť povinnosti, ktoré mu vyplývajú z uvedených predpisov, a to počas platnosti a účinnosti tejto Zmluvy, počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP a to až do 31.12.2028. Uvedená doba sa predĺži v prípade, ak nastanú skutočnosti uvedené v článku 90 Nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006 (alebo o obdobné ustanovenie v nariadení Európskeho parlamentu a Rady, ktorým sa zruší nariadenie 1083/2006 pre programové obdobie 2014 2020) alebo článku 32 Vykonávacieho Nariadenia Komisie (EÚ) č. 908/2014 o čas trvania týchto skutočností. Mandatár sa zaväzuje podrobiť sa aj výkonu kontroly poverenými zamestnancami Mandanta. Poverení zamestnanci Mandanta vykonávajúci kontrolu majú počas celého programového obdobia Integrovaný regionálny operačný program prístup ku všetkým obchodným dokumentom Mandatára súvisiacich s výdavkami a plnením povinností podľa tejto Zmluvy. 4. Spoločnosť vykonávajúca verejné obstarávanie: Názov: Smart projekty s. r. o. Sídlo: Vajnorská 1357/72, Bratislava - mestská časť Nové Mesto 831 04 IČO: 54 317 584 Kontaktná osoba: Ing. Matej Hajko email: obstaravanie@obstaravanie.com
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA