dnes je 1.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: BNG_Kaly_2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
BIONERGY, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45322317
Prešovská 48, 82609 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: BIONERGY, a. s.
Telefón: +421 915790222 Fax: +421 248777001
Email: obstaravanie@actlegal-mph.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bionergy.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446376
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: BNG_Kaly_2022
Hlavný kód CPV
90513800-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je pre čistiareň odpadových vôd (ďalej len "ČOV") Malacky, ČOV Rohožník, ČOV Myjava, ČOV Brezová pod Bradlom, ČOV Holíč, ČOV Skalica, ČOV Šaštín Stráže, ČOV Senec, ČOV Modra, ČOV Hamuliakovo naloženie existujúceho a v budúcnosti vyprodukovaného stabilizovaného kalu / katalógové č. odpadu: 19 08 05 podľa Prílohy č. 1 k Vyhláške č. 365/2015 Z. z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov - kaly z čistenia komunálnych odpadových vôd; kategória odpadu - ostatný odpad/ z mechanicko-biologického čistenia odpadových vôd, ktorý prešiel procesom anaeróbnej stabilizácie a strojného odvodnenia, z manipulačných plôch, skladovacích priestorov, od odstrediviek kalu na Prevádzke (netýka sa ČOV Hamuliakovo a ČOV Šaštín Stráže, kde je kal zhromažďovaný v kontajneroch á 7m3), preprava na miesto jeho zhodnotenia a zhodnotenie spôsobom R3 (recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá, vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) alebo R1 (využitie najmä ako palivo alebo na získavanie energie iným spôsobom) v zmysle prílohy č. 1 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 081 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 10
OPIS
Názov
ČOV Malacky
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
90513700-3

90514000-3

90513900-5

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ČOV Malacky, Veľkomoravská 2881, 901 01 Malacky
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služby naloženia predpokladaného množstva vyprodukovaného stabilizovaného kalu / katalógové č. odpadu: 19 08 05 podľa Prílohy č. 1 k Vyhláške č. 365/2015 Z. z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov - kaly z čistenia komunálnych odpadových vôd; kategória odpadu - ostatný odpad/ z mechanicko-biologického čistenia odpadových vôd, ktorý prešiel procesom anaeróbnej stabilizácie a strojného odvodnenia, z manipulačných plôch, skladovacích priestorov, od odstrediviek kalu na Prevádzke, preprava na miesto jeho zhodnotenia a zhodnotenie spôsobom R3 (recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá, vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) alebo R1 (využitie najmä ako palivo alebo na získavanie energie iným spôsobom) v zmysle prílohy č. 1 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Celkové predpokladané množstvo kalu určeného na zhodnotenie z ČOV Malacky je 12 500 ton za 60 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky k tejto časti zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
375 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
60:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona: vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ďalšie bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
ČOV Rohožník
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
90513700-3

90514000-3

90513900-5

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ČOV Rohožník, Kolónia, 906 38 Rohožník
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služby naloženia predpokladaného množstva vyprodukovaného stabilizovaného kalu / katalógové č. odpadu: 19 08 05 podľa Prílohy č. 1 k Vyhláške č. 365/2015 Z. z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov - kaly z čistenia komunálnych odpadových vôd; kategória odpadu - ostatný odpad/ z mechanicko-biologického čistenia odpadových vôd, ktorý prešiel procesom anaeróbnej stabilizácie a strojného odvodnenia, z manipulačných plôch, skladovacích priestorov, od odstrediviek kalu na Prevádzke, preprava na miesto jeho zhodnotenia a zhodnotenie spôsobom R3 (recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá, vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) alebo R1 (využitie najmä ako palivo alebo na získavanie energie iným spôsobom) v zmysle prílohy č. 1 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Celkové predpokladané množstvo kalu určeného na zhodnotenie z ČOV Rohožník je 1 000 ton za 60 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky k tejto časti zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
30 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
60:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona: vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ďalšie bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
ČOV Myjava
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
90513700-3

90514000-3

90513900-5

Miesto vykonania
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ČOV Myjava, Turá Lúka 581, 907 03 Myjava
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služby naloženia predpokladaného množstva vyprodukovaného stabilizovaného kalu / katalógové č. odpadu: 19 08 05 podľa Prílohy č. 1 k Vyhláške č. 365/2015 Z. z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov - kaly z čistenia komunálnych odpadových vôd; kategória odpadu - ostatný odpad/ z mechanicko-biologického čistenia odpadových vôd, ktorý prešiel procesom anaeróbnej stabilizácie a strojného odvodnenia, z manipulačných plôch, skladovacích priestorov, od odstrediviek kalu na Prevádzke, preprava na miesto jeho zhodnotenia a zhodnotenie spôsobom R3 (recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá, vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) alebo R1 (využitie najmä ako palivo alebo na získavanie energie iným spôsobom) v zmysle prílohy č. 1 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Celkové predpokladané množstvo kalu určeného na zhodnotenie z ČOV Myjava je 5 000 ton za 60 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky k tejto časti zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
150 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
60:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona: vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ďalšie bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
ČOV Brezová pod Bradlom
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
90513700-3

90514000-3

90513900-5

Miesto vykonania
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ČOV Brezová pod Bradlom, Dolný Štverník 633, 906 13 Brezová pod Bradlom
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služby naloženia predpokladaného množstva vyprodukovaného stabilizovaného kalu / katalógové č. odpadu: 19 08 05 podľa Prílohy č. 1 k Vyhláške č. 365/2015 Z. z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov - kaly z čistenia komunálnych odpadových vôd; kategória odpadu - ostatný odpad/ z mechanicko-biologického čistenia odpadových vôd, ktorý prešiel procesom anaeróbnej stabilizácie a strojného odvodnenia, z manipulačných plôch, skladovacích priestorov, od odstrediviek kalu na Prevádzke, preprava na miesto jeho zhodnotenia a zhodnotenie spôsobom R3 (recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá, vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) alebo R1 (využitie najmä ako palivo alebo na získavanie energie iným spôsobom) v zmysle prílohy č. 1 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Celkové predpokladané množstvo kalu určeného na zhodnotenie z ČOV Brezová pod Bradlom je 1 000 ton za 60 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky k tejto časti zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
30 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
60:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona: vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ďalšie bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
ČOV Holíč
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
90513700-3

90514000-3

90513900-5

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ČOV Holíč, Kopčanská 40, 908 51 Holíč
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služby naloženia predpokladaného množstva vyprodukovaného stabilizovaného kalu / katalógové č. odpadu: 19 08 05 podľa Prílohy č. 1 k Vyhláške č. 365/2015 Z. z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov - kaly z čistenia komunálnych odpadových vôd; kategória odpadu - ostatný odpad/ z mechanicko-biologického čistenia odpadových vôd, ktorý prešiel procesom anaeróbnej stabilizácie a strojného odvodnenia, z manipulačných plôch, skladovacích priestorov, od odstrediviek kalu na Prevádzke, preprava na miesto jeho zhodnotenia a zhodnotenie spôsobom R3 (recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá, vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) alebo R1 (využitie najmä ako palivo alebo na získavanie energie iným spôsobom) v zmysle prílohy č. 1 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Celkové predpokladané množstvo kalu určeného na zhodnotenie z ČOV Holíč je 7 500 ton za 60 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky k tejto časti zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
225 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
60:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona: vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
ČOV Skalica
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
90513700-3

90514000-3

90513900-5

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ČOV Skalica, Priemyselná č. 285, 909 01 Skalica
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služby prepravy predpokladaného množstva vyprodukovaného stabilizovaného kalu / katalógové č. odpadu: 19 08 05 podľa Prílohy č. 1 k Vyhláške č. 365/2015 Z. z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov - kaly z čistenia komunálnych odpadových vôd; kategória odpadu - ostatný odpad/ z mechanicko-biologického čistenia odpadových vôd, ktorý prešiel procesom anaeróbnej stabilizácie a strojného odvodnenia, z manipulačných plôch, skladovacích priestorov, od odstrediviek kalu na Prevádzke, na miesto jeho zhodnotenia a zhodnotenie spôsobom R3 (recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá, vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) alebo R1 (využitie najmä ako palivo alebo na získavanie energie iným spôsobom) v zmysle prílohy č. 1 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Celkové predpokladané množstvo kalu určeného na zhodnotenie z ČOV Skalica je 7 500 ton za 60 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky k tejto časti zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
225 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
60:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona: vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ďalšie bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
ČOV Šaštín Stráže
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
90513700-3

90514000-3

90513900-5

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ČOV Šaštín Stráže, Hviezdoslavova, 908 41 Šaštín - Stráže
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služby odvozu (prepravy) predpokladaného množstva vyprodukovaného stabilizovaného kalu / katalógové č. odpadu: 19 08 05 podľa Prílohy č. 1 k Vyhláške č. 365/2015 Z. z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov - kaly z čistenia komunálnych odpadových vôd; kategória odpadu - ostatný odpad/ z mechanicko-biologického čistenia odpadových vôd, ktorý prešiel procesom anaeróbnej stabilizácie a strojného odvodnenia, z manipulačných plôch, skladovacích priestorov, od odstrediviek kalu na Prevádzke, na miesto jeho zhodnotenia a zhodnotenie spôsobom R3 (recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá, vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) alebo R1 (využitie najmä ako palivo alebo na získavanie energie iným spôsobom) v zmysle prílohy č. 1 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Celkové predpokladané množstvo kalu určeného na zhodnotenie z ČOV Šaštín Stráže je 2 000 ton za 60 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky k tejto časti zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
60 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
60:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona: vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ďalšie bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
ČOV Senec
Časť č.: 8
Dodatočné kódy CPV
90513700-3

90514000-3

90513900-5

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ČOV Senec, Šamorínska 39, 903 01 Senec
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služby naloženia predpokladaného množstva vyprodukovaného stabilizovaného kalu / katalógové č. odpadu: 19 08 05 podľa Prílohy č. 1 k Vyhláške č. 365/2015 Z. z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov - kaly z čistenia komunálnych odpadových vôd; kategória odpadu - ostatný odpad/ z mechanicko-biologického čistenia odpadových vôd, ktorý prešiel procesom anaeróbnej stabilizácie a strojného odvodnenia, z manipulačných plôch, skladovacích priestorov, od odstrediviek kalu na Prevádzke, preprava na miesto jeho zhodnotenia a zhodnotenie spôsobom R3 (recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá, vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) alebo R1 (využitie najmä ako palivo alebo na získavanie energie iným spôsobom) v zmysle prílohy č. 1 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Celkové predpokladané množstvo kalu určeného na zhodnotenie z ČOV Senec je 17 500 ton za 60 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky k tejto časti zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
490 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
60:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona: vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ďalšie bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
ČOV Modra
Časť č.: 9
Dodatočné kódy CPV
90513700-3

90514000-3

90513900-5

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ČOV Modra, Dolná s. č. 146, 900 01 Modra
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služby naloženia predpokladaného množstva vyprodukovaného stabilizovaného kalu / katalógové č. odpadu: 19 08 05 podľa Prílohy č. 1 k Vyhláške č. 365/2015 Z. z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov - kaly z čistenia komunálnych odpadových vôd; kategória odpadu - ostatný odpad/ z mechanicko-biologického čistenia odpadových vôd, ktorý prešiel procesom anaeróbnej stabilizácie a strojného odvodnenia, z manipulačných plôch, skladovacích priestorov, od odstrediviek kalu na Prevádzke, preprava na miesto jeho zhodnotenia a zhodnotenie spôsobom R3 (recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá, vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) alebo R1 (využitie najmä ako palivo alebo na získavanie energie iným spôsobom) v zmysle prílohy č. 1 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Celkové predpokladané množstvo kalu určeného na zhodnotenie z ČOV Modra je 7 000 ton za 60 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky k tejto časti zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
196 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
60:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona: vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ďalšie bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
ČOV Hamuliakovo
Časť č.: 10
Dodatočné kódy CPV
90513700-3

90514000-3

90513900-5

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ČOV Hamuliakovo, Hamuliakovo 278, 900 43 Hamuliakovo
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služby odvozu (prepravy) predpokladaného množstva vyprodukovaného stabilizovaného kalu / katalógové č. odpadu: 19 08 05 podľa Prílohy č. 1 k Vyhláške č. 365/2015 Z. z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov - kaly z čistenia komunálnych odpadových vôd; kategória odpadu - ostatný odpad/ z mechanicko-biologického čistenia odpadových vôd, ktorý prešiel procesom anaeróbnej stabilizácie a strojného odvodnenia, z manipulačných plôch, skladovacích priestorov, od odstrediviek kalu na Prevádzke, na miesto jeho zhodnotenia a zhodnotenie spôsobom R3 (recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá, vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) alebo R1 (využitie najmä ako palivo alebo na získavanie energie iným spôsobom) v zmysle prílohy č. 1 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, vrátane súvisiacich služieb, t. j. nakládky v mieste plnenia a prepravy na miesto zhodnotenia. Celkové predpokladané množstvo kalu určeného na zhodnotenie z ČOV Hamuliakovo je 10 000 ton za 60 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky k tejto časti zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
300 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
60:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona: vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ďalšie bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí pre každú časť zákazky spĺňať podmienky účasti osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže pre každú časť zákazky, do ktorej sa hlási, samostatne, a to podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní (rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu). Obstarávateľ uvádza, že obstarávateľ nie je oprávnený vyžiadať si doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní z informačných systémov verejnej správy a teda uchádzač je povinný na účely preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložiť doklady podľa § 32 ods. 2, ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak nepreukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 (zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní (rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu). Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené Obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie poskytovať danú časť predmetu zákazky preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa pre žiadnu časť zákazky
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa pre žiadnu časť zákazky
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou. Výška zábezpeky je stanovená v závislosti od predpokladanej hodnoty príslušnej časti zákazky, a to: pre ČOV Malacky vo výške 18.750,- EUR, pre ČOV Rohožník vo výške 1.500,- EUR, pre ČOV Myjava vo výške 7.500,- EUR, pre ČOV Brezová pod Bradlom vo výške 1.500,- EUR, pre ČOV Holíč vo výške 11.250,- EUR, pre ČOV Skalica vo výške 11.250,- EUR, pre ČOV Šaštín Stráže vo výške 3.000,- EUR, per ČOV Senec vo výške 24.500,- EUR, pre ČOV Modra vo výške 9.800,- EUR, pre ČOV Hamuliakovo vo výške 15.000,- EUR . Podrobnosti o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Financovanie zákazky bude realizované z vlastných zdrojov.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť aj skupina dodávateľov. Obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov Obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila Obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči Obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač predloží nasledovné dokumenty: Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadu katalógové č. 190805 spôsobom R3 alebo R1 vydaný v zmysle § 97 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov s potvrdením kapacity zariadenia na spracovanie uvedeného odpadu. Potvrdenie o registrácii v zmysle § 98 ods. 4 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade sprostredkovania zhodnocovania odpadu predloží uchádzač uzatvorenú zmluvu so subdodávateľom na nakladanie s predmetným druhom odpadu a súhlas na prevádzkovanie zariadenia podľa § 97 zákona č. 79/2015 Z. z. vydaný subdodávateľovi pre predmetný odpad a tiež doklad o registrácii uchádzača v zmysle § 98 ods. 2 zákona č. 79/2015 Z. z. Zmluva so subdodávateľom musí pokryť celú lehotu trvania Rámcovej dohody. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-09-30T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-07-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: Súťažné podklady sú dostupné na profile obstarávateľa na stránke https://www.uvo.gov.sk/profily a tu: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446376 2. Uchádzač môže predložiť svoju ponuku na všetky časti predmetu zákazky, alebo môže predložiť ponuku podľa vlastného uváženia len na niektorú z častí predmetu zákazky. 3. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Rámcovej dohody uvedenú pre uchádzačov súťažných podkladov. 4. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 5. Umožňuje sa obhliadka miesta pre každú časť zákazky, bližšie informácie týkajúce sa obhliadky sú v súťažných podkladoch. 6. Ďalšie podmienky Obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-19T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA