dnes je 1.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: EE/2/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00227811
Vyšné Hágy 10, 05984 Vysoké Tatry

Slovensko
Kontaktná osoba: Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy
Telefón: +421 524414111 Fax: +421 524497715
Email: rudolf.scholtz@vhagy.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446671
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: EE/2/2022
Hlavný kód CPV
09310000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky elektrickej energie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na všetkých odberných miestach verejného obstarávateľa, v rámci pravidiel stanovených prevádzkovateľom distribučnej sústavy, v predpokladanom objeme 1610 MWh za obdobie 12 mesiacov. Obdobie 12 mesiacov začína plynúť odo dňa účinnosti zmluvy - od 1.1.2023. Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude hodnota aditívneho koeficientu Ki, čo je cena v EUR za 1 MWh.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 636 302,40
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
NÚTPCHaHCH Vyšné Hágy
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky elektrickej energie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na všetkých odberných miestach verejného obstarávateľa, v rámci pravidiel stanovených prevádzkovateľom distribučnej sústavy, v predpokladanom objeme 1610 MWh za obdobie 12 mesiacov. Obdobie 12 mesiacov začína plynúť odo dňa účinnosti zmluvy - od 1.1.2023. Súčasťou zadania predmetu zákazky je garancia dodávok v dohodnutom množstve po dobu platnosti zmluvy. Predmetom zákazky bude dodávka čistej komodity - silovej el. energie bez spotrebnej dane, bez distribučných poplatkov, distribučných a prenosových poplatkov a poplatkov za systémové služby. Distribučné a prenosové poplatky a poplatky za systémové služby budú uchádzačmi nacenené na aktuálnej úrovni a budú tvoriť druhú časť naceňovanej avšak nesúťažnej zložky ceny. Táto zložka bude tvoriť spolu s cenou komodity celkovú predpokladanú cenu pre verejného obstarávateľa. Po rozhodnutí ÚRSO bude cena za distribúciu aktualizovaná a upravená dodatkom zmluvy na aktuálnu. Garantovať kontinuitu dodávky elektrickej energie od začiatku plnenia zmluvy od 01.01.2023 od 00:00 hod do 31.12.2023 do 23:59:59 hod., t.j. po celú dobu plnenia zmlúv o združenej dodávke elektrickej energie, ako aj pri zmene dodávateľa elektrickej energie, okrem vyššej moci, plánovaných odstávok a vzniknutých porúch. Rozbor súčasného stavu odberu elektrickej energie : Zoznam odberných miest : Odberné miesto č. 1. Národný ústav tuberkulózy pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie, hlavná budova EIC kód: 24ZVS0000000235L Odberné miesto č. 2. Národný ústav tuberkulózy pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie, ČOV EIC kód: 24ZVS0000035934Q Počet fáz ističa pre odberné miesto č.2- 3 fázy Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude hodnota aditívneho koeficientu Ki, čo je cena v EUR za 1 MWh.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
636 302,40:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podmienky elektronickej aukcie a pravidlá jej uplatnenia sú uvedené v súťažných podkladoch v časti E-Kritéria hodnotenia ponúk a spôsob ich uplatnenia
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-09-21T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Splnenie podmienok účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak nastane niektorý z dôvodov vylúčenia podľa § 40 ods. 6 a 7 resp. podľa § 53 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky v súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Vzhľadom na charakter, komplexnosť a neoddeliteľnosť predmetu zákazky nie je možné predmet zákazky rozdeliť na časti. Verejný obstarávateľ neumožňuje rozdeliť predmet zákazky z dôvodov komplexného zabezpečenia dodávky elektrickej energie nevyhnutného pre chod zdravotníckeho zariadenia a zásobovania elektrickou energiou všetky odberné miesta verejného obstarávateľa. Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude hodnota aditívneho koeficientu Ki, čo je cena v EUR za 1 MWh. Podrobnosti v súťažných podkladoch Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 30 000,00 EUR, spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v bode19.2 súťažných podkladov.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-08-19T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA