dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 012408/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Centrum sociálnych služieb Ľadoveň
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00651435
J. Mazúra 34 Array, 03601 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Centrum sociálnych služieb Ľadoveň
Telefón: +421 917990119 Fax: +421 43434383791
Email: katarina.zahradnikova@zilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mazura.dsszsk.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447249
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
42416000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky Predmetom projektu je komplexná výmena 2ks výťahov v bloku B, ktoré sú označené V1 malý výťah a V2 veľký výťah. Oba výťahy ostanú v pôvodných šachtách.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 86 389,80
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení niektorých predpisov, t. j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať tovar na, ktorý predkladá ponuku a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač doklady o tom, že je oprávnený dodávať tovar, na ktorý predkladá ponuku a o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní nepredkladá Zákon o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (Zákon proti byrokracii).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nevyžaduje.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle § 34 ods. 1 písm. a) uchádzač predloží zoznam dodávok za predchádzajúcie tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom dodní podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení,doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, V zmysle § 34 ods. 1 písm. g) uchádzač predloží údaje o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy; uchádzač predloží odbornú spôsobilosť na vykonávanie pozemných stavieb, uchádzač dokladuje príslušné oprávnenie na činnosť; odborne spôsobilá osoba so zameraním na Pozemné stavby vo funkcii stavbyvedúceho, dokladovať oprávnením SKSI /Pozemné stavby/ UPOZORNENIE: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčeniepodľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok za predchádzajúci tri roky rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti s plánovanou zmluvou na dodanie predmetu obstarávania. Hodnota takýchto realizovaných dodávok za obdobie nesmie byť nižšia ako 50 000,- ? s DPH. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač pri preukazovaní každej realizovanej zmluvy a objednávky uviedol: - obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania objednávateľa, - kontaktnú osobu a číslo telefónu objednávateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť uchádzačove informácie, - predmet zmluvy, jeho stručnú špecifikáciu rozsahu, - celkovú cenu bez DPH a s DPH, - dátum uzatvorenia zmluvy, - lehoty a miesto realizácie zákazky. Zoznam zmlúv, ktorý je súčasťou dokumentácie ponuky uchádzača, bude potvrdený: - verejným obstarávateľom, ak bol odberateľom verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, - odberateľom, ak odberateľ bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, alebo ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich realizovaní. V prípade nesplnenia tejto podmienky, bude uchádzač vylúčený a ním predložená ponuka nebude vyhodnocovaná. Vyhlásenie uchádzača o realizovaní zmlúv v zozname poskytnutých dodávok bude verejný obstarávateľ akceptovať len v prípade, že uchádzač písomne preukáže, že odberateľ , pre ktorého dodávky v predchádzajúcich rokoch realizoval už neexistuje. Referencie v súlade s § 12, zákon o verejnom obstarávaní sa vyhodnocujú v zmysle zákona. Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať dodávky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Ak uchádzač predkladá referencie v inej mene ako je ?, v prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v ?, ktorú stanoví kurzom NBS ku dňu zverejnenia tohto oznámenia.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v Návrhu zmluvy o dielo. Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že počas realizácie stavebných prác bude poistený: a)pre prípad poškodenia, zničenia, straty, odcudzenia Diela alebo iných škôd na Diele (stavebno-montážne poistenie) s výškou poistného plnenia minimálne vo výške ceny za Dielo, a b)pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám prevádzkovou činnosťou/pri výkone podnikania s výškoupoistného plnenia minimálne vo výške ceny za Dielo. Náklady na poistenie sú zahrnuté v cene za vykonanie Diela. Úspešný uchádzač je povinný preukázať verejnému obstarávateľovi uzatvorenie poistnej zmluvy ku dňu prevzatia staveniska a kedykoľvek počas trvania zmluvy na požiadanie Objednávateľa preukázať jej platnosť a účinnosť. Verejný obstarávateľ požaduje aby bolo vykonané a odovzdané najneskôr do 4 mesiacov od podpisu zmluvy o dielo, ďalšie termíny sú uvedené v Návrhu zmluvy o dielo.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-19T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Uchádzač v ponuke predloží certifikáty a technické listy, dokumentáciu technológie, ktorá je predmetom zákazky. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy doručí verejnému obstarávateľovi údaje o všetkých známych subdodávateľoch, ktorí sa budú podieľať na plnení zmluvy v rozsahu: Údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa: meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na uzavretie dodatkov ktoré sú v súlade s § 18 zákona o VO v platnom znení. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o VO platnom znení. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení a súvisiacimi platnými predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o VO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie u vedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA