dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ZsNH - č. 2/2022 - vestník
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
LIKAVA - centrum sociálnych služieb
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00647781
Likavka 9 Array, 03495 Likavka

Slovensko
Kontaktná osoba: LIKAVA - centrum sociálnych služieb
Telefón: +421 444305838
Email: dominika.veselovska@vuczilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.likavka.dsszsk.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447292
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45211310-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je oprava kúpeľne s toaletou a miestnosti na uskladnenie odpadu.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 30 404,95
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Ponuku je oprávnený predložiť len uchádzač, ktorý: a.) spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky elektronicky overí u právnických osôb v obchodnom registri, u fyzických osôb v živnostenskom registri alebo v zozname hospodárskych subjektov na portáli Úradu pre verejné obstarávania. b.) spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu Verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky elektronicky overí na portáli Úradu pre verejné obstarávania.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží zoznam min. troch stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, realizovaných a uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Zoznam musí byť doplnený potvrdením (potvrdeniami) o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Zoznam stavebných prác má obsahovať: a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, b) názov a stručný opis predmetu zákazky, c) zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR, d) lehotu uskutočnenia prác, e) potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác. Uchádzač predloží údaj o počte vlastných zamestnancov. Verejný obstarávateľ požaduje minimálny počet 8 zamestnancov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-16T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ponuku doručte v lehote na predkladanie ponúk do elektronického systému www.ezakazky.sk do zákazky Stavebné úpravy oprava kúpeľne pre zariadenie LIKAVA Centrum sociálnych služieb na oddelení 2C. Dokumenty k ponuke vložte do systému v záložke Ponuka. V elektronickom systéme vyplňte Návrh na plnenie kritérií. Pre odoslanie kliknite na Odoslať ponuku. Prístup: https://www.ezakazky.sk/zilinskysamospravnykraj/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=23232997& V prípade problémov s prihlásením alebo registráciou kontaktujte podporu systému ,,E zákazky: KONTAKT: 02/ 654 11 356 0905 378 454 podpora@ebiz.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA