dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: V202203
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Horská záchranná služba
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37879693
Horný Smokovec 17052, 06201 Vysoké Tatry

Slovensko
Kontaktná osoba: Horská záchranná služba
Telefón: +421 527877736
Email: eks@hzs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: V202203
Hlavný kód CPV
35000000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky je dodávka osobných a ochranných pracovných pomôcok vrátane ich dopravy. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v predmetných súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Istiaci a záchranársky materiál
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
35110000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Horská záchranná služba, Horný Smokovec 17052, 062 01 Vysoké Tatry
Opis obstarávania:
Predmetom tejto zákazky je dodávka istiacého a záchranárského materiálu - zlaňovacia brzda, tlmič pádu v tvare písmena Y so spojkami, evakuačný záchranársky trojuholník s ramennými popruhmi, karabína s kladkou bez poistky/zámku, karabina duralová HMS, karabína duralová s poistkou proti pretočeniu, karabina oceľová tvar D, karabína oceľová oválna mailonka, kotviaca sada, pomocná slučka na zaistenie osôb, lano statické 9 - 9,5 mm - 200 m kotúč, lano statické 10,5 mm - 200 m kotúč, lano hyperstatické 5 - 6 mm - 60m, lano dynamické 9,1 - 9,2 mm - 60m, šitá popruhová slučka 60 cm, šitá popruhová slučka 80 cm, šitá popruhová slučka 120 cm, šitá popruhová slučka 150 cm, šitá popruhová slučka 180 cm, set postupového istenia - expresky, skrutka do ľadu 16 - 17 cm, skrutka do ľadu 20 - 22 cm, vrátane dopravy na miesto určenia, dodania. Podrobný opis predmetu zákazky vrátane požadovaného množstva je uvedený/é v predmetných súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Skialpinistické vybavenie
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
37411120-9

37411110-6

37400000-2

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Horská záchranná služba, Horný Smokovec 17052, 062 01 Vysoké Tatry
Opis obstarávania:
Predmetom tejto zákazky je dodávka skialpinistický set A - užšie, ľahšie; skialpinistický set B - širšie; skialpinistický set C - univerzálny; skialpinistické lyžiarky; skialpinistické viazanie; skialpinistické pásy na lyže - 100 mm; skialpinistické pásy na lyže - 120 mm; ochranná fólia na skialpinistické pásy; upínacie špičky na skialpinistické pásy; turistické paličky; vrátane dopravy na miesto určenia, dodania. Podrobný opis predmetu zákazky vrátane požadovaného množstva je uvedený/é v predmetných súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Batohy
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
18931100-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Horská záchranná služba, Horný Smokovec 17052, 062 01 Vysoké Tatry.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto zákazky je dodávka batohov /horolezecký, skialpinistický/, vak na záchranársky/istiaci materiál, vrátane dopravy na miesto určenia, dodania. Podrobný opis predmetu zákazky vrátane požadovaného množstva je uvedený/é v predmetných súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 148-422936
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY2:2:Skialpinistické vybavenie:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-25T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 148 714,62
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:4:Batohy:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-01T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 20 040,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Časť č. 1: Plnenie Rámcovej dohody č. 155/2022 zo dňa 25.11.2022, a to na základe objednávky/objednávok vo výške 122 748,06 EUR bez DPH ((4. štvrťrok 2022) Spolu čerpanie za 4. štvrťrok 2022: 122 748,06 EUR bez DPH Maximálna hodnota všetkých plnení podľa Rámcovej dohody 155/2022 zo dňa 25.11.2022 je vo výške 230 003.95 EUR bez DPH. Časť č. 2: Plnenie Rámcovej dohody č. 156/2022 zo dňa 25.11.2022, a to na základe objednávky/objednávok vo výške 148 714,62 EUR bez DPH (1. štvrťrok 2023) Spolu čerpanie za (4. štvrťrok 2022 + 1. štvrťrok 2023) : 323 200,14 EUR bez DPH Maximálna hodnota všetkých plnení podľa Rámcovej dohody 156/2022 zo dňa 25.11.2022 je vo výške 486 989.50 EUR bez DPH. Časť č. 4: Plnenie Rámcovej dohody č. 158/2022 zo dňa 01.12.2022, a to na základe objednávky/objednávok vo výške 20 040,00 EUR bez DPH (1. štvrťrok 2023) Spolu čerpanie za (4. štvrťrok 2022 + 1. štvrťrok 2023): 34 500,00 EUR bez DPH Maximálna hodnota všetkých plnení podľa Rámcovej dohody 158/2022 zo dňa 01.12.2022 je vo výške 59 550.00 EUR bez DPH. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-23T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA