dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 27/2022/LD
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Nitra
Telefón: +421 376502110 Fax: +421 376511931
Email: danis.lukas@msunitra.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.msunitra.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450456
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
50232000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb potrebných k zabezpečeniu prevádzky a údržby verejného osvetlenia a tým súvisiacich činností: A)Zabezpečenie prevádzky , údržby a opravy (riadne a mimoriadne) verejného osvetlenia, ktorá pozostáva najmä z činností uvedených v súťažných podkladoch a návrhu zmluvy Počet svetelných bodov : 9377 ks Z toho : Žiarivka : 485 ks Sodíková výbojka : 6935 ks LED : 1617 ks Reflektor: 164 ks Prechody pre chodcov : 176 ks Počet stožiarov :8677 ks Z toho Ocelové : 6395 ks Betónové : 2101 ks Drevenné : 55 ks Liatinové : 112 ks Hliníkové : 14 ks Počet rozvádzačov : 180 ks B)Menšie a neperiodické činnosti súvisiace s prevádzkovaním zariadení verejného osvetlenia, ktoré pozostávajú z činností uvedených v súťažných podkladoch a návrhu zmluvy.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 268 953,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Nitra
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb potrebných k zabezpečeniu prevádzky a údržby verejného osvetlenia a tým súvisiacich činností: A)Zabezpečenie prevádzky , údržby a opravy (riadne a mimoriadne) verejného osvetlenia, ktorá pozostáva najmä z činností uvedených v súťažných podkladoch a návrhu zmluvy Počet svetelných bodov : 9377 ks Z toho : Žiarivka : 485 ks Sodíková výbojka : 6935 ks LED : 1617 ks Reflektor: 164 ks Prechody pre chodcov : 176 ks Počet stožiarov :8677 ks Z toho Ocelové : 6395 ks Betónové : 2101 ks Drevenné : 55 ks Liatinové : 112 ks Hliníkové : 14 ks Počet rozvádzačov : 180 ks B)Menšie a neperiodické činnosti súvisiace s prevádzkovaním zariadení verejného osvetlenia, ktoré pozostávajú z činností uvedených v súťažných podkladoch a návrhu zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
268 953,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Predmet bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávania v súlade s návrhom zmluvy.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) spôsobom uvedeným v ZVO (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo zápisom v obdobnom registri iného členského štátu). V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa použije § 37 ZVO primerane. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov na dodržiavanie Metodického usmernenia č. 11-2019, ktorý vydal Úrad pre verejné obstarávanie dňa 22.11.2019, podľa ktorého sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten uchádzač/záujemca, ktorý spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) ZVO, čo uchádzač/záujemca preukazuje podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO. V prípade, ak uchádzač so sídlom v SR preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO, nie je povinný predkladať vybrané doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), e) ZVO, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť tieto údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk). K vyžiadaniu informácie podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO je uchádzač povinný v svojej ponuke predložiť potrebné údaje v súlade s § 32 ods. 3 ZOV. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade použitia jednotného európskeho dokumentu na preukázanie splnenia podmienok účasti bude súčasťou jeho ponuky vyplnený jednotný európsky dokument, z ktorého musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom ku dňu lehoty na predkladanie ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: a) podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Uchádzač túto podmienku účasti preukáž nasledovne: Zoznam služieb musí obsahovať služby, ktorých predmetom bola správa a prevádzka verejného osvetlenia min. 2 po sebe idúce roky a z toho min. 1 zákazka od jedného odberateľa v min. počte. 8600 svetelných bodov. Zároveň pri referenčných položkách musí byť uvedená kontaktná osoba a kontakt na túto osobu z dôvodu reálneho overenia uspokojivého poskytovania služieb. Odôvodnenie: Uchádzač splnením podmienky účasti preukáže, že ma postačujúce skúsenosti na riadne plnenie zmluvy. b)podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Uchádzač túto podmienku účasti preukáž nasledovne: Zoznam pracovníkov s odborným vzdelaním a praxou týkajúcou sa predmetu zákazky a to: a. min. 8 x Elektromontér §22 resp. §23 podľa vyhlášky 508/2009 ( uchádzač predloží originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti) b. z toho (bod a. alebo mimo tohto počtu) min. 2 x Elektrotechnik pre riadenie činnosti alebo prevádzky §23 vyhlášky 508/2009 Elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky s min. 5 ročnou praxou, ktorý zároveň majú osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre práce pod napätím podľa STN 50 110-1 pre práce pod napätím, nakoľko verejný obstarávateľ požaduje prevedenie prác bez vypnutia NN siete, (Uchádzač predloží originál alebo overenú kópiu osvedčenia odbornej spôsobilosti, a osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre práce pod napätím) c. - z toho (bod a. alebo mimo tohto) min 4 x pracovník na obsluhu pohyblivých pracovných plošín na podvozku s motorovým pohonom (uchádzač predloží kópie preukazov , alebo záznam zo školenia) d. - min. 2x revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa §24 vyhlášky 508/2009 Z. z. (Uchádzač predloží originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti.) Odôvodnenie: Uchádzač splnením tejto podmienky preukáže, že kapacitné disponuje potrebným personálom na riadne plnenie zmluvy. c) podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby. Uchádzač túto podmienku účasti preukáž nasledovne: predložením zoznamu a údajov o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služieb: min. 2x Mobilná montážna plošina s min. pracovnou výškou 20 metrov, 1x Mobilná plošina s min. pracovnou výškou 15 metrov. Odôvodnenie : Uchádzač splnením tejto podmienky preukáže, že kapacitné disponuje potrebným technickým vybavením na riadne plnenie zmluvy.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Uvedené v súťažných podkladoch a návrhu zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-11-21T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejné obstarávanie nie je s prihliadnutím na podmienky účasti, technické špecifikácie prípadne iné podmienky možné označiť ako zelené VO, obstarávanie inovácií a ani VO zamerané na soc. aspekt.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-10-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA