dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MK/A/2023/11467
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Košice
Telefón: +421 556419402 Fax: +421 556436288
Email: iveta.sramekova@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/458269
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MK/A/2023/11467
Hlavný kód CPV
45236250-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je revitalizácia parkov a verejných priestranstiev v jednotlivých lokalitách mesta Košice. Stavebné práce na nich tvoria tri jednotlivé samostatné časti zákazky a sú definované ich projektovými dokumentáciami, ktoré tvoria prílohy súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 801 558,33
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa stanovené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona. Na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzač predkladá požadované doklady na základe stanovených podmienok účasti podľa § 32 ods. 2,písm. e) a f) zákona. Podrobnejšie vysvetlenie stanovených podmienok účasti a dokladov je uvedené v nasledujúcich bodoch: Podmienka podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona: uchádzač musí preukázať, že je oprávnený uskutočňovať požadované stavebné práce. Doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona: doložený doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Podmienka podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona: uchádzač musí preukázať, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Doklad podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona: uchádzač musí predložiť čestné vyhlásenie podľa podmienky účasti.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje: pre časti 1, 3: - v zozname stavebných prác preukázať realizáciu min. 1 zákazky (referencia) na stavebné práce na stavbe plôch pre parky, športové ihriská, detské ihriská, výstavba chodníkov alebo komunikácií a pod., zákazka musí byť preukázaná v celkovej hodnote v min. výške: 100.000,- ? bez DPH. Pod uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru resp. poskytnutím služieb alebo sa rozumie realizácia jednej zákazky: 45233161-5 Stavebné práce na stavbe chodníkov 45233253-7 Práce vrchnej stavby chodníkov 45233340-4 Práce spodnej stavby chodníkov pre časť 2: a) v zozname stavebných prác preukázať realizáciu min.1 zákazky (1 referencia) na stavebné práce a dodávky spojených so sadovníckymi úpravami zelených plôch, parkov, záhrad a pod. alebo poskytnutie služieb spojených s orezávaním, prerezávaním, výrubom, údržbou a výsadbou stromov v celkovej hodnote v min. výške: 50 000,- ? bez DPH. b) Uchádzač preukáže, že má k dispozícií min. 1 osobu, ktorá má odbornú spôsobilosť na arboristické služby a bude tieto služby (ich výkon alebo dohľad nad ich výkonom) poskytovať pri realizácií zákazky. Pod uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru resp. poskytnutím služieb alebo sa rozumie realizácia jednej zákazky: - stavebných prác a dodávok spojených s so sadovníckymi úpravami zelených plôch, parkov, záhrad a pod., ktoré mohli byť uskutočnené ako samostatná stavba alebo v rámci realizácie hlavnej stavby (Budovy alebo Inžinierske stavby podľa vyhlášky 323/2010 z.z. Štatistického úradu SR, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb) tieto práce sa realizovali, ako samostatná ucelená časť stavby alebo stavebný objekt. - poskytnutie služieb spojených s orezávaním, prerezávaním, výrubom, údržbou a výsadbou stromov 77211400-6 Orezávanie stromov 77211500-7 Údržba stromov 77211600-8 Výsadba stromov 77300000-3 Záhradnícke služby 77310000-6 Výsadba a údržba zelených plôch 77313000-7 Údržba parkov 77315000-1 Výsadba 77340000-5 Prerezávanie stromov a orezávanie živých plotov 77341000-2 Prerezávanie stromov Do uskutočnených stavebných prác v rámci referenčného obdobia možno započítať iba práce na dokončenej zákazke, resp. na dokončenom samostatne funkčnom parciálnom celku (ucelená časť príp. ako stavebný objekt stavby). Potvrdenia majú byť iba za práce v požadovanom referenčnom období. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti prác zo zákazky, ktoré boli uskutočnené v požadovanom referenčnom období. Ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto požadovaného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác bez DPH bol uskutočnený v požadovanom období a doloží o tom doklady. .
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. b) zákona uchádzač predloží: Doklad: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, Zoznam má byť potvrdený uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. V zozname ako aj v potvrdeniach odberateľov je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu (bez DPH), alikvotnú časť ceny podľa požadovaného obdobia, lehotu dodania plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie - min. mesiac a rok), prípadne aj meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, a má byť uvedené aj zhodnotenie dodaného plnenia podľa obchodných podmienok Príloha č. 6 Zoznam stavebných prác vzor. Pre potvrdenia referencií odberateľov môže byť použitý ten istý formulár s tým, že ho potvrdí odberateľ. Podmienka (Minimálna požadovaná úroveň): Verejný obstarávateľ požaduje v zozname stavebných prác preukázať realizáciu min.: pre časti 1, 3: - 1 zákazku (referenciu) na stavebné práce na stavbe plôch pre parky, športové ihriská, detské ihriská, výstavba chodníkov alebo komunikácií a pod., zákazka musí byť preukázaná v celkovej hodnote v min. výške: 100.000,- ? bez DPH. pre časť 2 doklady: - a) zákazku (1 referenciu) na stavebné práce a dodávky spojených so sadovníckymi úpravami zelených plôch, parkov, záhrad a pod. alebo poskytnutie služieb spojených s orezávaním, prerezávaním, výrubom, údržbou a výsadbou stromov v celkovej hodnote v min. výške: 50 000,- ? bez DPH. V súlade s ustanovením § 34 ods 1 písm. g) uchádzač predloží - b) Doklad: o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude vykonávať arboristické služby, resp. vykonávať nad nimi dohľad. Odbornú spôsobilosť preukáže niektorým z nasledujúcich certifikátov: Certifikáty vydané organizáciou ISA Slovensko (ETW European Treeworker/európsky arborista, SCA Slovenský certifikovaný arborista totožný z ČCA Český certifikovaný arborista vydávaný v ČR) alebo Certifikáty vydané v krajinách združených v organizácii ISA. Uchádzač predloží potvrdenie (čestné vyhlásenie) o pracovnoprávnom vzťahu s odborne spôsobilou osobou. V prípade, že nie je v pracovnomprávnom vzťahu s uvedenou osobou, môže ísť o tzv. inú osobu podľa § 34 ods. 3 zákona a je potrebné riadiť sa tam uvedeným postupom. Vtedy uchádzať predloží písomnú zmluvu s touto osobou, z ktorej vyplýva, že bude aj reálne vykonávať tieto služby. Do uskutočnených stavebných prác v rámci referenčného obdobia možno započítať iba práce na dokončenej zákazke, resp. na dokončenom samostatne funkčnom parciálnom celku (ucelená časť príp. ako stavebný objekt stavby). Potvrdenia majú byť iba za práce v požadovanom referenčnom období. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti prác zo zákazky, ktoré boli uskutočnené v požadovanom referenčnom období. Ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto požadovaného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác bez DPH bol uskutočnený v požadovanom období a doloží o tom doklady.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-03-20T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-02-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA