dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: CKHOLIC24022023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
C.K. Holíčske centrum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42161525
Bratislavská 5, 90851 Holíč

Slovensko
Kontaktná osoba: C.K. Holíčske centrum
Telefón: +421 917476291 Fax: +421 34343210511
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.holic.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/460090
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: CKHOLIC24022023
Hlavný kód CPV
45212300-9
Druh zákazky
Stručný opis
V rámci zákazky budú realizované dve hlavné aktivity: 1. Zvýšenie kvality poskytovaných služieb v kultúrnej inštitúcii prostredníctvom zlepšenia priestorového riešenia a funkčnosti priestorov tzv. Tabačiarne prostredníctvom: predelovacej sklenenej steny, odhlučnenia hlavnej sály, zlepšenia akustických a svetelných pomerov a 2. Zlepšenie úrovne hygienických štandardov kultúrnej inštitúcie prostredníctvom zabezpečenia COVID brány, čiže kontrolného systému slúžiaceho na ochranu zdravia v boji proti COVID-19 pre návštevníkov, ako aj osôb pôsobiacich v zázemí kultúrnej inštitúcie. Podrobný opis predmetu zákazky predkladá verejný obstarávateľ v rozpočtoch a v projektovej dokumentácii (súbory Pracovne podklady zamok Holic.pdf, Audiovizualna technika specifikacia.docx, Kontrolny COVID system specifikacia.docx, Vybavenie - specifikacia.docx), ktoré sa nachádzajú v dokumentoch zákazky. V prípade, že sa v súbore VnaPP.docx, ktorý sa nachádza v dokumentoch zákazky ako Výzva na predkladanie ponúk a jej prílohách nachádza názov, druh alebo výrobca, uchádzač môže použiť ekvivalent.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 190 716,54
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti uchádzačov pre všetky časti: Osobné postavenie: 1.Uchádzač musí disponovať s oprávnením uskutočňovať stavebné práce pre časť č.1 a s oprávnením dodávať tovar pre časť č.2 a časť č.3 (napr. podľa výpisu obchodného registra, živnostenského registra a pod.). Verejný obstarávateľ si tieto skutočnosti preverí z verejne dostupných databáz. 2.Ďalej uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona. Na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona uchádzač predloží v ponuke Čestné vyhlásenie o skutočnosti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla miesta podnikania, alebo obvyklého pobytu, podľa prílohy č. 4 Výzvy na predkladanie ponúk (súbor s názvom VnaPP.docx, ktorý sa nachádza v profile v dokumentoch zákazky).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-03-09T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-02-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA