dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/ZNH/STAV
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Hrušov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00319341
Hrušov 526, 99142 Hrušov

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Hrušov
Telefón: +421 918963377
Email: bs5262@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hrusov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/460123
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 01/ZNH/STAV
Hlavný kód CPV
45211350-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom stavebnej zákazky je výstavba vodozádržných opatrení v obci Hrušov za účelom zadržania dažďovej vody retenciou v navrhovanom území a zníženia celkového množstva vody pri prívalových dažďoch na zjemnenie povodňovej vlny. Stavebná zákazka je realizovaná v troch stavebných objektoch: SO 01 Zelená strecha OcÚ - rieši retenciu dažďovej vody na objekte Obecného Úradu a Kultúrneho domu / SO 02 Zadržanie dažďovej vody zo strechy OcÚ vybudovanie retenčného jazera a retenčnej podzemnej nádrže, s bezpečnostným prepadom do existujúceho rigola / SO 03 Zadržanie dažďovej vody zo svahu amfiteátra. Podrobný popis zákazky je uvedený v Sprievodnej správe a Technickej správe súčastí stavebnej projektovej dokumentácie. Požadovaná doba realizácie zákazky je 6 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska zhotoviteľom.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 218 145,12
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce a lebo poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce a lebo poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky v súlade s prvou vetou, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f). Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d). Ustanovenie § 11 tým nie je dotknuté. Uchádzač musí byť vedený v Zozname hospodárskych subjektov vedený Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 152 zákona o verenom obstarávaní v jeho aktuálnom znení. Uchádzač musí byť vedený v Registri partnerov verejného sektora ak je to relevantné.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO preukáže vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky a to úverov-ý prísľub, ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky uchádzačovi prisľúbi, že v prípade, že sa stane úspešným uchádzačom a požiada banku alebo pobočku zahraničnej banky o poskytnutie úveru, bude mu poskytnutý v objeme vo výške 5% z PHZ na účely finančného plnenia zákazky, ktorej predmetom je realizácia zákazky Vodozádržné opatrenia v obci Hrušov, alebo iný rovnocenný dokument (ak je uplatnený ako napr. záväzný prísľub tretej osoby a pod.) musí byt' nie starší ako 14 dní ku dňu predloženia ponuky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač potvrdenie banky môže nahradiť výpisom z účtu z banky uvedenej v cenovej ponuke uchádzača nie starším ako 7 dní pred predložením cenovej ponuky. Výpis z účtu musí byť potvrdený alebo overený bankou, kde je účet uchádzača vedený.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byt' doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom : a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení s doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ sa týmto presvedčí, že uchádzač má skúsenosti s predmetom zákazky a je odborne a technicky schopný zrealizovať požadovaný predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky, pričom hodnota požadovaných referencií nepresahuje výšku PHZ. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii stavbyvedúci. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie riadenia stavebných prác odborníkom so zodpovedajúcou kvalifikáciou a skúsenosťami pri realizácií prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to predovšetkým stavbyvedúci minimálne 1 osoba, ktorá musí spĺňať nasledovné podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 35 ZVO uchádzač predloží opis technického vybavenia, použitým uchádzačom na zabezpečenie kvality. Odôvodnenie primeranosti: Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť k realizácii predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov - zoznam stavebných prác: Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky v minimálnom objeme v kumulatívnej hodnote 200.000,00 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk. Uchádzač doplní predložený zoznam s potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok a to referenciou, pokiaľ bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ v zmysle § 12 zákona ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov - stavbyvedúci: a)Preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb minimálne 3 stavieb totožných alebo blízkych s predmetom zákazky tejto verejnej súťaže. b)Doklad o odbornej spôsobilosti Osvedčenie SKSI v zmysle zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalent dokladu. c)Profesijný životopis.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-03-16T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia a výmena informácií (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO ver. 18.0 (Informačný systém Elektronického verejné obstarávanie, ďalej len IS EVO), ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. Všetko o IS EVO (najmä príručky a video návody) nájdete na adrese https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. 3.Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované a zverejnené na www.uvo.gov.sk. 4.Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-02-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA