dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NL 2/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Biomedicínske centrum SAV
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50073869
Dúbravská cesta 9, 84505 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Biomedicínske centrum SAV
Telefón: +421 259302472
Email: tatiana.elanova@savba.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445633
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NL 2/2022
Hlavný kód CPV
38500000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je v súlade s § 3 ods. 2 ZVO obstaranie prístrojov a zariadení pre dlhodobý strategický výskum prevencie, intervencie a mechanizmov obezity a jej komorbidít.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 721 500,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 10
OPIS
Názov
Zostava zariadení na analýzu proteínov
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
38430000-8

42910000-8

42912330-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude dodávaný na miesto pracoviska verejného obstarávateľa v Košiciach.
Opis obstarávania:
Zostava 4 zariadení na analýzu proteínov: 1.Elektroforetická aparatúra slúžiaca na 1D vertikálnu gélovú elektroforézu; 2.Aparatúra na semi-dry transblot vhodná pre Western blotting, Northern a Southern blot transfer a transfer DNA a RNA; 3.Aparatúra vhodná na vertikálnu elektroforézu; 4.Systém na produkciu ultračistej vody. Podrobná špecifikácia jednotlivých zariadení je uvedená v Prílohe č. 2 SP Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
10 500,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31100 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra kód projektu: 313011V344
Doplňujúce informácie:

Názov
Plethysmograf na meranie respiračných parametrov malých laboratórnych zvierat
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
38434540-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude dodávaný na miesto pracoviska verejného obstarávateľa v Košiciach.
Opis obstarávania:
Zariadenie na meranie respiračnej funkcie u potkanov. Podrobná špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 SP Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
35 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31100 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra kód projektu: 313011V344
Doplňujúce informácie:

Názov
Slide scanner
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
38520000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude dodávaný na miesto pracoviska verejného obstarávateľa v Košiciach.
Opis obstarávania:
Prístroj na skenovanie a digitalizáciu fluorescenčných preparátov, ktorý umožňuje nasnímanie kompletných štruktúr v požadovanom mikroskopickom zväčšení a umožní tak celistvú imunohistochemickú analýzu celej skúmanej štruktúry a nie len jej vybraných častí. Podrobná špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 SP Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
210 800,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31100 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra kód projektu: 313011V344
Doplňujúce informácie:

Názov
Zostava zariadení na meranie prežívania, proliferácie a regenerácie buniek
Časť č.: 4.
Dodatočné kódy CPV
38434510-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude dodávaný na miesto pracoviska verejného obstarávateľa v Košiciach.
Opis obstarávania:
Zostava zariadení: 1. Prístroj na monitorovanie prežívania a proliferácie buniek v bunkovej kultúre v reálnom čase, umožňuje sledovať životaschopnosť buniek v rôznych podmienkach, pri poškodení a následnej regenerácii; 2. AccuWound 96 kit potrebná súčasť na vytvorenie poškodenia vrstvy kultivovaných buniek. Prístroj umožňuje štandardizované uniformné poškodenie vrstvy buniek, pre štúdium ich prežívania a regenerácie. Podrobná špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 SP Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
74 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31100 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra kód projektu: 313011V344
Doplňujúce informácie:

Názov
Terčík na prípravu vzoriek na hmotnostnú spektrometriu
Časť č.: 5.
Dodatočné kódy CPV
38430000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude dodávaný na miesto pracoviska verejného obstarávateľa v Košiciach.
Opis obstarávania:
Terčík typu Anchorchip na 1536 spotov vzoriek a 176 spotov pre kalibranty, s priemerom spotu 800 m. Podrobná špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 SP Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 800,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31100 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra kód projektu: 313011V344
Doplňujúce informácie:

Názov
Komplexný integrovaný systém na izoelektrickú fokusáciu proteínov
Časť č.: 6.
Dodatočné kódy CPV
38400000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude dodávaný na miesto pracoviska verejného obstarávateľa v Košiciach.
Opis obstarávania:
Zostava obsahuje - základnú jednotku na izoelektrickú fokusáciu proteínov, Control Software a Tutorial CD. Prístroj je vhodný na využitie pre DIGE. Zariadenie zabezpečuje štandardizáciu postupu prípravy gélov, reproducibilitu separácie, konštantnú rýchlosť separácie a uľahčenie manipulácie s proteínovou vzorkou. Podrobná špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 SP Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
15 700,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31100 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra kód projektu: 313011V344
Doplňujúce informácie:

Názov
Univerzálny, plne digitálny, multiparametrový, stolový prietokový cytometer
Časť č.: 7.
Dodatočné kódy CPV
38434510-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude dodávaný na miesto pracoviska verejného obstarávateľa v Košiciach.
Opis obstarávania:
Plne digitálny, multiparametrový, stolový prietokový cytometer s využitím na sledovanie bunkového cyklu, apoptózy a viabillity buniek. Pomocou cytometra bude možné paralelne analyzovať dôležité bunkové markery v jednej vzorke čo pri obmedzených vzorkách z pacientov významne pomáha pri získavaní výsledkov. Podrobná špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 SP Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
136 500,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31100 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra kód projektu: 313011V344
Doplňujúce informácie:

Názov
Mikroskop pre svetlé pole a fluorescenciu
Časť č.: 8.
Dodatočné kódy CPV
38510000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude dodávaný na miesto pracoviska verejného obstarávateľa v Košiciach.
Opis obstarávania:
Špičkový mikroskop určený na pozorovanie buniek a tkanív vo svetlom poli a fluorescencii, vybavený kvalitnou kamerou na zaznamenanie vysoko kvalitných záznamov z pozorovaných objektov a kvalitnými objektívmi a filtrami, ktoré umožnia súčasné značenie viacerých bunkových markerov a ich detekciu v bunke. Podrobná špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 SP Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
50 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31100 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra kód projektu: 313011V344
Doplňujúce informácie:

Názov
Fluorescenčný zobrazovací systém
Časť č.: 9.
Dodatočné kódy CPV
38515200-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK03:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude dodávaný na miesto detašovaného pracoviska verejného obstarávateľa v Ružomberku.
Opis obstarávania:
Prístroj umožňujúci fluorescenčné a zobrazenie svetlého a farebného poľa, meranie intenzity fluorescencie a polarizácie, časovo rozlíšenú fluorescenciu, filtrovanú luminiscenciu, absorbciu UV-Vis. Podrobná špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 SP Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
158 200,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31100 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra kód projektu: 313011V344
Doplňujúce informácie:

Názov
Zostava zariadení na analýzu nukleových kyselín
Časť č.: 10.
Dodatočné kódy CPV
38436600-6

38433000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude dodávaný na miesto pracoviska verejného obstarávateľa v Košiciach.
Opis obstarávania:
Zostava 2 zariadení na analýzu nukleových kyselín: 1.Mikroobjemový UV-Vis spektrofotometer pre kvantitatívnu analýzu nukleových kyselín a proteínov; 2.Zariadenie na mechanickú homogenizáciu vzoriek za účelom izolácie nukleových kyselín a proteínov; Podrobná špecifikácia jednotlivých zariadení je uvedená v Prílohe č. 2 SP Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
27 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31100 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra kód projektu: 313011V344
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Bližšia špecifikácia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO je uvedená v Prílohe č.3 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-23T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html). 2. V súlade s ust. § 20 ZVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO ver. 18.0 https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZVO. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 5. Verejný obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým zaregistrovaným záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6. Verejný obstarávateľ v aktuálnom prípade aplikuje na toto verejné obstarávanie možnosť vylúčenia uchádzača/ov v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 7. Verejný obstarávateľ v zmysle § 56 ods. 15 ZVO môže v aktuálnom prípade pristúpiť k uzavretiu zmluvy s úspešným uchádzačom aj v lehote dlhšej ako 10 pracovných dní. 8. Ďalšie usmernenia a podmienky verejného obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Detailné podmienky účasti sú uvedené v Prílohe č. 3 súťažných podkladov. 10. Nepožaduje sa zábezpeka. 11. Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na 10 častí s cieľom vytvoriť priestor pre čo najširšiu hospodársku súťaž, a to aj pre malých a stredných podnikateľov (MSP). Na každú časť predmetu zákazky bude uzatvorená samostatná zmluva s jedným úspešným uchádzačom, t.j. v tomto postupe verejného obstarávania môžu byť úspešní 1 až 10 uchádzači.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA