dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 13/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Sereď
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306169
Námestie republiky 1176/10, 92601 Sereď

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Sereď
Telefón: +421 905335839
Email: branislav.koricansky@sered.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453238
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1
Hlavný kód CPV
77300000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Zabezpečenie údržby verejnej zelene v roku 2023 v meste Sereď.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 50 200,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len ako zákon pre-ukázať ich splnenie dokladmi podľa § 32 ods. 2 alebo ekvivalentnými dokladmi v skenovanej elektronickej forme: a)doklad o oprávnení uskutočňovať poskytovať službu e), Vyhlasovateľ akceptuje ako náhradu za vyššie uvedené doklady aj zápis v zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie, a to v rozsahu v akom vyššie požadované podmienky z tohto zápisu vyplývajú. b)čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (príloha č.3) f),
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nie.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 zákona o verejnom predložiť: a)zoznam poskytnutých služieb - 3 referencie podobného alebo rovnakého charak-teru ako predmet zákazky realizované v posledných 3 rokoch pred začatím obsta-rávacieho konania v celkovej hodnote minimálne 150 000 eur. Uchádzač preukáže referencie čestným vyhlásením, ktoré bude obsahovať údaje objednávateľa, názov zákazky, výšku finančného plnenia zákazky, termín, miesto realizácie a telefonický kontakt na zástupcu objednávateľa, u ktorého bude možné overiť predložené referencie, alebo v prípade referencie verejným obstarávateľom overiteľným záznamom v evidencii referencií v registri na ÚVO. b)údaje o vzdelaní a odbornej praxi - doklad o odbornej kvalifikácii v dĺžke min. 5 rokov konkrétnej osoby zodpovednej za uskutočnenie služieb, ktorá bude osobne prí-tomná pri výkone a kontrole prác v priebehu celého času plnenia zmluvy držiteľ certifikátu ETW certifikát (European tree worker) európsky arborista a ETT (European tree technician) európsky arborista technik, c)zoznam strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na po-skytnutie služby v minimálnom zložení: nákladné motorové vozidlo, motorové píly, fréza na pne, stromolezecká technika a výbava pre lezcov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-05T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
d) žiadne z uvedených
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-25T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA