dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 432/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Email: mladek.peter@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
18100000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky s názvom Pracovné a ochranné odevy je dodávka tovaru - pracovných a ochranných odevov pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 6 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie III v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pracoviská obstarávateľa - jednotlivé dotačné sklady obstarávateľa, v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru týchto súťažných podkladov.
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 6 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 6 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie III v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Kabát s vysokou viditeľnosťou antistatický so zateplením pre tankovanie pohonných látok: 30 ks 2. Odev antistatický s nehorľavou úpravou - kombinéza: 50 ks 3. Odev hutnícky: 1.045 sup 4. Odev pre pilčíkov: 1.425 sup 5. Odev pre práce s kyselinami, zásadami a nátermi: 2.025 ks 6. Odev pre práce s chemickými látkami - jednorazový: 1.000 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedená v odd. II.2.7) je tridsaťšesť (36) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, pričom účinnosť rámcovej dohody nastane v zmysle § 47a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Termíny jednotlivých dodávok budú uvedené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody, v súlade s ust. Kapitoly B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov - návrh rámcovej dohody.

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 7 - Tričká, nohavice, blúzy, plášte a zástery
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky: pracoviská obstarávateľa - jednotlivé dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 7 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 7 - Tričká, nohavice, blúzy, plášte a zástery" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Tričko biele letné, krátky rukáv: 560 ks 2. Tričko oranžové letné, krátky rukáv: 26.045 ks 3. Nohavice biele dámske: 215 ks 4. Nohavice biele pánske: 70 ks 5. Blúza biela kuchárska dámska, krátky rukáv: 5 ks 6. Blúza biela kuchárska: 30 ks 7. Plášť dámsky modrý, krátky rukáv: 25 ks 8. Plášť dámsky biely, krátky rukáv: 20 ks 9. Plášť dámsky biely: 55 ks 10. Plášť pánsky biely: 15 ks 11. Plášť dámsky modrý: 275 ks 12. Plášť pánsky modrý: 340 ks 13. Zástera dámska šatová: 50 ks 14. Zástera kuchárska: 110 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedená v odd. II.2.7) je tridsaťšesť (36) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, pričom účinnosť rámcovej dohody nastane v zmysle § 47a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Termíny jednotlivých dodávok budú uvedené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody, v súlade s ust. Kapitoly B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov - návrh rámcovej dohody.

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 9 - Ostatné textilné výrobky
Časť č.: 9
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pracoviská obstarávateľa - jednotlivé dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 9 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 9 - Ostatné textilné výrobky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Pás ľadvinový: 5.480 ks 2. Čiapka zimná ušianka: 12.000 ks 3. Čiapka zimná z fleece materiálu: 6.000 ks 4. Kukla pletená pod prilbu zimná: 5.000 ks 5. Čiapka pod prilbu: 7.000 ks 6. Čiapka so šiltom letná: 20.000 ks 7. Čiapka biela kuchárska: 50 ks 8. Čelenka kuchárska: 10 ks 9. Šatka trojuholníková biela: 50 ks 10. Klobúk rybársky: 1.560 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedená v odd. II.2.7) je tridsaťšesť (36) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, pričom účinnosť rámcovej dohody nastane v zmysle § 47a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Termíny jednotlivých dodávok budú uvedené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody, v súlade s ust. Kapitoly B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov - návrh rámcovej dohody.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 181-471876
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYPracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie III v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425:6:Pracovné a ochranné odevy:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

Tričká, nohavice, blúzy, plášte a zástery:7:Pracovné a ochranné odevy:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

statné textilné výrobky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov:9:Pracovné a ochranné odevy:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Na odôvodnenie zrušenia sa obstarávateľ odvoláva na zverejnené oznámenie o zrušení verejného obstarávania dňa 2.5.2023 na profiloch obstarávateľa.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-23T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA