dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MSUHC/7825/2023/1585/MIK
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Hlohovec
Telefón: +421 333813384
Email: martina.miklovicova@hlohovec.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463182
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MSUHC/7825/2023/1585/MIK
Hlavný kód CPV
90500000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby nakladania s komunálnymi odpadmi a drobnými stavebnými odpadmi v meste Hlohovec vrátane m. č. Šulekovo, do 31.12.2024. Pod nakladaním komunálnymi odpadmi (ďalej len KO) a drobnými stavebnými odpadmi (ďalej len DSO) v meste Hlohovec vrátane m. č. Šulekovo (ďalej len mesto) sa rozumie poskytnutie služby v nasledovnom členení: 1.pravidelný zber, prepravu a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu (ďalej len ZKO), od pôvodcov tohto odpadu na území mesta (fyzických osôb, právnických osôb a fyzických osôb oprávnených na podnikanie podnikateľov), s to: 1.1.Zber ZKO z klasických zberných nádob a kontajnerov od 01. 10. 2023, 1.2.Zber ZKO z polopodzemných kontajnerov od 01. 08. 2023, 1.3.Zber ZKO z triedeného zberu KO podľa § 59 ods. 9 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch od 01. 08. 2023, 1.4.Zber ZKO z príležitostných podujatí organizovaných mestom, od účinnosti zmluvy, 2.prevádzkovanie 2 zberných dvorov, do 45 dní odo dňa účinnosti zmluvy, 3.zbery objemných odpadov, oddelene zbieraných zložiek komunálneho odpadu z domácností s obsahom nebezpečných látok (nebezpečné odpady) a biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad (orezy), od 01. 08. 2023, 4.odstraňovanie nezákonne umiestneného KO a DSO (tzv.čierne skládky) z verejných priestranstiev na katastrálnom území mesta, na základe požiadavky mesta, od 01. 01. 2024, 5.zber biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu (ďalej BRKO) zo záhrad fyzických osôb (rodinných domov, malých bytoviek a bytových domov so záhradami v súkromnom vlastníctve fyzických osôb) od 01. 03. 2024, 6.zber kuchynského biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu (ďalej KBRO) od fyzických osôb od 31. 07. 2023 vrátane, 7.zber komunálneho odpadu z cintorínov, od 01. 08. 2023. Systém nakladania s KO a DSO je ustanovený v platnom Všeobecne záväznom nariadení mesta Hlohovec o nakladaní s KO a DSO, v znení neskorších dodatkov, ktoré sú zverenené na webovom sídle mesta. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača pri zabezpečení nakladania s KO a DSO v maximálne možnej miere dodržiavať hierarchiu odpadového hospodárstva podľa § 6 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej zákon o odpadoch). Podrobný opis zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 901 999,25
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
90510000-5

90511000-2

90511100-3

90511200-4

90512000-9

90513000-6

90513100-7

90513200-8

90524300-9

90918000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
katastrálne územie Hlohovec a katastrálne územie Šulekovo
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby nakladania s komunálnymi odpadmi a drobnými stavebnými odpadmi v meste Hlohovec vrátane m. č. Šulekovo, do 31.12.2024. Pod nakladaním komunálnymi odpadmi (ďalej len KO) a drobnými stavebnými odpadmi (ďalej len DSO) v meste Hlohovec vrátane m. č. Šulekovo (ďalej len mesto) sa rozumie poskytnutie služby v nasledovnom členení: 1.pravidelný zber, prepravu a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu (ďalej len ZKO), od pôvodcov tohto odpadu na území mesta (fyzických osôb, právnických osôb a fyzických osôb oprávnených na podnikanie podnikateľov), s to: 1.1.Zber ZKO z klasických zberných nádob a kontajnerov od 01. 10. 2023, 1.2.Zber ZKO z polopodzemných kontajnerov od 01. 08. 2023, 1.3.Zber ZKO z triedeného zberu KO podľa § 59 ods. 9 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch od 01. 08. 2023, 1.4.Zber ZKO z príležitostných podujatí organizovaných mestom, od účinnosti zmluvy, 2.prevádzkovanie 2 zberných dvorov, do 45 dní odo dňa účinnosti zmluvy, 3.zbery objemných odpadov, oddelene zbieraných zložiek komunálneho odpadu z domácností s obsahom nebezpečných látok (nebezpečné odpady) a biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad (orezy), od 01. 08. 2023, 4.odstraňovanie nezákonne umiestneného KO a DSO (tzv.čierne skládky) z verejných priestranstiev na katastrálnom území mesta, na základe požiadavky mesta, od 01. 01. 2024, 5.zber biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu (ďalej BRKO) zo záhrad fyzických osôb (rodinných domov, malých bytoviek a bytových domov so záhradami v súkromnom vlastníctve fyzických osôb) od 01. 03. 2024, 6.zber kuchynského biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu (ďalej KBRO) od fyzických osôb od 31. 07. 2023 vrátane, 7.zber komunálneho odpadu z cintorínov, od 01. 08. 2023. Systém nakladania s KO a DSO je ustanovený v platnom Všeobecne záväznom nariadení mesta Hlohovec o nakladaní s KO a DSO, v znení neskorších dodatkov, ktoré sú zverenené na webovom sídle mesta. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača pri zabezpečení nakladania s KO a DSO v maximálne možnej miere dodržiavať hierarchiu odpadového hospodárstva podľa § 6 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej zákon o odpadoch). Podrobný opis zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 901 999,25:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zmluva nadobudne účinnosť dňom 31.07.2023. V prípade zverejnenia zmluvy po uvedenom termíne nadobúda táto zmluva účinnosť dňom nasledujúcim po dni zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: 1. (§ 32 ods. 1 písm. a) ZVO) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, 2. (§ 32 ods. 1 písm. b) ZVO) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 3. (§ 32 ods. 1 písm. c) ZVO) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 4. (§ 32 ods. 1 písm. d) ZVO) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, 5. (§ 32 ods. 1 písm. e) ZVO) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, 6. (§ 32 ods. 1 písm. f) ZVO) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 1.2 Ak v § 32 ods. 3 ZVO nie je ustanovené inak, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa: 1. a) § 32 ods. 1 písm. a) ZVO doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. b) § 32 ods. 1 písm. b) ZVO doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 3. c) § 32 ods. 1 písm. c) ZVO doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 4. d) § 32 ods. 1 písm. d) ZVO doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 5. e) § 32 ods. 1 písm. e) ZVO doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, 6. f) § 32 ods. 1 písm. f) ZVO doloženým čestným vyhlásením. 1.3 Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO (uvedené v časti 1.2 body 1 - 6. V súlade s § 32 ods. 3 ZVO ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) (výpis z registra trestov), je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Týmto nie je dotknutá možnosť uchádzača preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov alebo prostredníctvom JED formulára. Všetky podmienky účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú podrobne definované v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-28T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-11-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. Ponuku možno predkladať podľa bodu IV. 2.4 tohto formulára. 2. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania elektronickej platformy - informačného systému EVO (IS EVO). 4. Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom IS EVO - link na zákazku - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463182. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 5. Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v IS EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 6. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom IS EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 7. Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Obsah ponuky uchádzača je podrobne uvedený v dobe 17 súťažných podkladov. Ostatné informácie k zákazke sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-23T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA