dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 006183/2023-ESAP-56
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00699021
Hlboká cesta 2, 83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Telefón: +421 259782897 Fax: +421 259782213
Email: eva.bohmerova@mzv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.foreign.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465296
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 006183/2023-ESAP-56
Hlavný kód CPV
72260000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie plynulej, bezpečnej a spoľahlivej prevádzky, údržby, rozvoja a rozšírenia informačného systému "Konsolidačná platforma údajov" (ďalej len "IS KPÚ"), ktorý bol vybudovaný na základe zmluvy o dielo. Ide o poskytovanie služieb podpory prevádzky, údržby a služieb rozvoja, rozšírenia a školení IS KPÚ podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 229 606,67
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72261000-2

72267000-4

72211000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hlboká cesta 2, Bratislava a/alebo prostredníctvom vzdialeného prístupu.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je: 1. zabezpečenie služieb podpory prevádzky a údržby IS KPÚ na obdobie 4 rokov a zahŕňa poskytovanie nasledovných služieb v režime "8/5" v čase od 8.00 hod. do 16.00 hod. počas pracovných dní a) Service Desk b) Technická podpora c) Servisný zásah d) Technologická podpora 2. zabezpečenie služieb rozvoja, rozšírenia a školenia IS KPÚ sa budú realizovať na základe požiadaviek verejného obstarávateľa na obdobie 4 rokov. a) službou Rozvoj a rozšírenie sa rozumejú komplexné analytické a programátorské služby vedúce k ďalšiemu rozvoju, rozširovaniu, úpravám funkcionalít, integrácii a upgrade IS KPÚ v predpokladanom rozsahu 240 človekodní za obdobie 4 rokov. b) službou Školenia sa rozumejú komplexné služby pre zabezpečenie školení užívateľov a administrátorov IS KPÚ v predpokladanom rozsahu 10 človekodní za obdobie 4 rokov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2, ods. 4 alebo ods. 5 zákona alebo podľa § 152 zákona. V súlade s § 32 ods. 3 zákona verejný obstarávateľ (ďalej len "VO") uvádza, že doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) až e) zákona záujemca nemusí predkladať, pretože VO je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov). Povinnosť predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO a potvrdenie, že hospodársky subjekt nie je v likvidácii podľa § 32 ods. 2 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní sa nevzťahuje na záujemcov so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom v Slovenskej republike (ďalej len "SR"), ktorí sú zapísaní v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (tieto osoby sú vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov). Ak záujemca požaduje, aby VO zabezpečil doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona preukazujúci splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, v ponuke uvedie údaje podľa § 10 ods. 4 písm. a) zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov za všetky fyzické osoby podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, t. j. je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov (kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokladu, ktorý je možné nájsť na nasledovnom odkaze https://www.https://www.uvo.gov.sk/zaujemca-uchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch/zoznam-hospodarskych-subjektov, v časti "Formuláre a žiadosti"/"Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov"). VO uvádza, že nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy na získanie výpisu z registra trestov, ak je záujemca právnická osoba, ktorej člen štatutárneho orgánu, člen dozorného orgánu alebo prokurista nie je občanom SR. Ak má osoba štátne občianstvo iné ako slovenské, je potrebné, aby záujemca predložil výpis z registra trestov z krajiny pôvodu, resp. z krajiny obvyklého pobytu vrátane úradného prekladu tohto výpisu z registra trestov (okrem dokladu vyhotoveného v českom jazyku) resp. postupoval podľa § 32 ods. 4 alebo 5, prípadne § 152 zákona. VO nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona týkajúceho sa samotného záujemcu (t. j. že záujemca ako právnická osoba nebol odsúdený za niektorý z trestných činov vymenovaných v § 32 ods. 1 zákona), ak má záujemca sídlo mimo územia SR. Ak má záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR, VO nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy ani na získanie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. b), písm. c) a písm. d) zákona. V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Na záujemcov so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky sa na preukazovanie osobného postavenia vzťahuje aj § 32 ods. 4 a 5 zákona resp. § 152 ods. 3 zákona. Záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: (1) Záujemca preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. V zozname záujemca uvedie min.: názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesta plnenia, druh poskytnutých služieb, ich označenie a popis, zmluvnú cenu a skutočne uhradenú cenu za služby s odôvodnením rozdielu cien, objem/rozsah poskytnutých služieb, kontakt na odberateľa potrebný pre overenie si uvedených informácií. Za predchádzajúce 3 roky sa na účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, v ktorom bolo toto oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania zverejnené v Úradnom vestníku Európskej únie. (2) Záujemca preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. (3) Záujemca preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. (4) Ak bude v predložených dokladoch na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedená cena plnenia v inej mene ako euro, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. (5) Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté. Na preukázanie splnenia podmienok účasti, záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne poskytovať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu (1) VO požaduje od záujemcu v zozname preukázať, že za predchádzajúce 3 roky poskytol služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých finančný objem v kumulatívnej (súhrnnej) hodnote bol min. vo výške 150 000 EUR bez DPH. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje poskytnutie služieb v oblasti podpory a rozvoja informačných systémov. K bodu (2) VO požaduje od záujemcu predložiť: 1.Platný certifikát vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 pre oblasť súvisiacu s predmetom zákazky záujemcom. VO uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore. 2.Platný certifikát vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém riadenia informačnej bezpečnosti v zmysle požiadaviek normy ISO 27 001 pre oblasť súvisiacu s predmetom zákazky záujemcom. VO uzná ako rovnocenný certifikát systému riadenia informačnej bezpečnosti vydaný príslušným orgánom členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore. K bodu (3) a) Záujemca preukáže údaje o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby formou predloženia životopisu každej osoby, pričom z takto predloženého životopisu musí vyplývať požadovaná prax podľa bodu b3) a b7) a či je odborník vlastnou kapacitou záujemcu (zamestnanec v pracovnoprávnom vzťahu k záujemcovi) alebo ide o kapacitu 3. osoby (zamestnanec 3. osoby, fyzická osoba podnikateľ a pod.). Životopis zároveň musí obsahovať min. meno a priezvisko príslušnej osoby, opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) a ostatné relevantné informácie. b) Záujemca musí preukázať, že disponuje nasledovnými odborníkmi a ku každej osobe, ku ktorej predloží nižšie požadované doklady uvedie, na akú pozíciu uvedenú osobu navrhuje: b1.) Projektový manažér - držiteľ platného certifikátu PRINCE2 minimálne na úrovni Foundation alebo ekvivalent. b2.) Softvérový analytik - držiteľ platného certifikátu OMG UML minimálnej úrovne Foundation alebo ekvivalent. b3.) IT programátor/vývojár - držiteľ platného certifikátu pre oblasť programovania v niektorom z programovacích jazykov (napr. Python, Java alebo v inom programovacom jazyku) alebo ekvivalent a minimálne 2 ročná prax vo vývoji aplikácií v programovacích jazykoch. b4.) IT tester - držiteľ platného certifikátu minimálnej úrovne ISTQB Core Advanced alebo ekvivalent. b5.) IT expert pre oblasť dátovej integrácie - držiteľ platbého certifikátu pre oblasť dátovej integrácie (Data Integration) alebo dátového manažmentu (Data Management) alebo ekvivalent. b6) Špecialista pre bezpečnosť IT - držiteľ platného certifikátu Certified Information Systems Auditor (CISA) alebo Certified Information Security Manager (CISM) alebo ekvivalent. b7) Školiteľ - minimálne 2 ročná prax v požadovanej oblasti (školenie práce s informačnými systémami). Za ekvivalent k požadovanému certifikátu odborníka podľa písm. b1.) až b6) bodu 3 sa považuje: - certifikát vydaný rovnakou autoritou ako požadovaný certifikát, ak preukazuje väčšie znalosti/zručnosti ako požadovaný certifikát, - certifikát vydaný inou relevantnou autoritou ako požadovaný certifikát, ak preukazuje minimálne rovnaké znalosti/zručnosti ako požadovaný certifikát, alebo - iné doklady/dokumenty preukazujúce splnenie požiadaviek stanovených na získanie certifikátu. Záujemca môže využiť jednu osobu za účelom preukázania splnenia požiadaviek na viacerých odborníkov súčasne pod podmienkou, že Špecialista pre bezpečnosť IT (b6) nebude zabezpečený prostredníctvom rovnakých osôb, ako sú odborníci v ostatných pozíciách.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-26T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
(1) Verejný obstarávateľ postupuje postupom verejnej súťaže podľa § 66 zákona. Verejný obstarávateľ v súlade s § 66 ods. 7 zákona rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. (2) Záujemca v zmysle § 39 zákona môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED), v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. (3) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t. j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania elektronického prostriedku JOSEPHINE. (4) Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a vložená do elektronického prostriedku JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. (5) Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (slovenský jazyk) alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako slovenskom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu predloženom podľa druhej vety, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. (6) Odôvodnenie nerozdelenia na časti je uvedené v súťažných podkladoch. (7) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. (8) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením žiadosti o účasť/ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA