dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ÚpIA-EL3/1-167/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Telefón: +421 960317337
Email: zaneta.trnkova@mil.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.mosr.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/466361
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/1-167/2022
Hlavný kód CPV
98310000-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom čiastkových zákaziek bude poskytnutie služby prania, chemického čistenia a žehlenia výstrojových súčiastok (bielizne a odevov) realizovaných v rámci celého územia SR pre útvary a zariadenia Ministerstva obrany SR.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 964 560,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
98315000-4

98311000-6

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Útvary a zariadenia MO SR. Miesta plnenia sú spresnené v časti II.2.14 Doplňujúce informácie tohto oznámenia.
Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ zriaďuje tento dynamický nákupný systém (ďalej len "DNS"), prostredníctvom ktorého sa budú priebežne, podľa potreby verejného obstarávateľa a jeho rozpočtových a príspevkových organizácií, zadávať jednotlivé zákazky na poskytnutie služby prania a chemického čistenia od jeho zriadenia do vyčerpania jeho predpokladanej hodnoty alebo do uplynutia štyridsiatich ôsmich (48) mesiacov podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predmetom čiastkových zákaziek bude poskytnutie služby prania, chemického čistenia a žehlenia výstrojových súčiastok (bielizne a odevov) realizovaných v rámci celého územia SR pre útvary a zariadenia Ministerstva obrany SR.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
9 964 560,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
1.VÚ 3030 ZVOLEN, Borovianska č.1, 960 01 Zvolen, 2.VÚ 3333 ZVOLEN, J. Jiskru č. 10, 960 01 Zvolen, 3.VÚ 4977 SLIAČ, Rajecká cesta 18, Sliač, 4.VÚ 4405 NITRA, Jelenecká ulica, 949 01 Nitra, 5.VÚ 1201 KUCHYŇA, 900 52 Kuchyňa, 6.VÚ 6335 PREŠOV, Vranovská č. 68, 080 01 Prešov, 7.VÚ 2019 TRENČÍN, ul. Smetanova 6, 911 01, Trenčín (fakturačná adresa: VÚ 2790 Žilina, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina), 8.VÚ 3020 ŽILINA, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina, 9.VÚ 3021 MARTIN, Československej Armády 3, 036 01 Martin, 10.VÚ 1104 TREBIŠOV , kpt. J. Nálepku 1, 075 01 Trebišov, č. útvaru kontrolovať 11.VÚ 2790 ŽILINA, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina, 12.VÚ 9149 TRENČÍN, Železničná 3, 911 01 Trenčín, 13.VÚ1056 ZEMIANSKE KOSTOĽANY, Pod horou 1, 972 43 Zemianske Kostoľany, 14.VÚ 9994 NEMŠOVÁ, Slovenskej armády 52, 914 41 Nemšová,(Skladová 3, 058 01 Poprad) 15.VÚ 9994 NEMŠOVÁ, Slovenskej armády 52, 914 41 Nemšová (Centrum zásob ZM), 16.VÚ 5728 MARTIN, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin - Podháj, 17.VÚ 8009 MARTIN, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin - Podháj, 18.VÚ 3623 TRENČÍN, Smetanova 6, 911 01 Trenčín, 19.VÚ 4444 HLOHOVEC, Dukelská 3613/7, 920 01 Hlohovec, 20.VÚ 2735 BANSKÁ BYSTRICA, Ružová 8, 975 53 Banská Bystrica, 21.VÚ 4650 TRENČÍN, Železničná 3, 311 01 Trenčín, 22.VÚ 9066 RUŽOMBEROK, Zarevúca 2, 034 01 Ružomberok, 23.VÚ 7945 ROŽŇAVA, Šafárikova 109, 048 01 Rožňava, 24.VÚ 8122 ROŽŇAVA, Šafárikova 109, 048 01 Rožňava, 25.VÚ 1090 TOPOĽČANY, Továrnická 1249, 955 01 Topoľčany, 26.VÚ 2206 TOPOĽČANY, Továrnická 1249, 955 01 Topoľčany, 27.VÚ 2370 MARTIN, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin - Podháj, 28.VÚ 1046 NITRA, Novozámocká 1, 949 01 Nitra, 29.VÚ 2207 LEVICE, Šafárikova 9, 934 01 Levice, 30.VÚ 1018 PREŠOV, Námestie legionárov 4, 080 01 Prešov, 31.VÚ 1101 TREBIŠOV, ul. kpt. Nálepku 1, 075 01 Trebišov, 32.VÚ 1102 Michalovce, Užhorodská 1, 071 01 Michalovce, 33.VÚ 1007 PREŠOV, Lesík delostrelcov 1, 080 01 Prešov, 34.VÚ 1008, Čapajevova 38, 080 01 Prešov, 35.VÚ 1019 TREBIŠOV, kpt. J. Nálepku 1, 075 01 Trebišov, 36.VÚ 1109 MICHALOVCE, Hviezdoslavova 1, 071 01 Michalovce, 37.VÚ 1037 MARTIN, Jilemnického 6, 036 01 Martin, (067 83 Kamenica nad Cirochou/ 922 54 VVP Turecký Vrch), 38.VÚ 8221 SEREĎ, Kasárenská 1005/54, 926 01 Sereď, 39.VÚ 2021 BANSKÁ BYSTRICA, ulica ČSA 7, 974 01 Banská Bystrica (SOV) 40.VÚ 1570 BRATISLAVA, Za kasárňou 3, 831 03 Bratislava, 41.VÚ 1003 BRATISLAVA, Za kasárňou 3, 831 03 Bratislava, 42.VÚ 9066 TRENČÍN, Olbrachtova 5, 911 01 Trenčín, 43.VÚ 2025 TRENČÍN, Železničná 3, 911 01 Trenčín, 44.VÚ 2025 TRENČÍN, ČSA 117, 962 32 Sliač, 45.VÚ 2014 BRATISLAVA, Za kasárňou 3, 832 47 Bratislava, 46.VÚ 1355 RUŽOMBEROK, Ulica gen. M. Vesela 21,034 01 Ružomberok

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania len " zákon o verejnom obstarávaní" alebo "ZVO"). Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní jedným z nasledujúcich spôsobov: a) podľa § 32 ods.2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, b) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, c) podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, d) iným rovnocenným dokladom. Nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov uchádzači, ktorými sú hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike vo verejnej súťaži nie sú povinní predkladať nasledovné doklady: a) Výpis z registra trestov právnických osôb a fyzických osôb na preukázanie splnenia splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. b) Potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. c) Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. d) Potvrdenie príslušného súdu, že na majetok uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácií a ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. e) Výpis z obchodného registra, výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení dodávať tovar u uchádzača, ktorý je zapísaný v Registri právnických osôb a podnikateľov podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ určí v rámci zadávania konkrétnej zákazky, či sa bude uplatňovať elektronická aukcia. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-23T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA