dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 08853/2023/OVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trnavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37836901
Starohájska 10, 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Trnavský samosprávny kraj
Telefón: +421 335559522
Email: vo@trnava-vuc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trnava-vuc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/468377
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 08853/2023/OVO
Hlavný kód CPV
71000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovanie projektových dokumentácií pre pozemné a inžinierske stavby v rozsahu uvedenom v podrobnom opise, ktorý tvorí samostatné prílohy jednotlivých častí zákazky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 482 696,44
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
PD pre SP: Zvýšenie EH budov Hotelovej akadémie Wintera v PN, vr. inžinierskej činnosti a autorského dohľadu
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
71240000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trnavský samosprávny kraj, Starohájska 10, 917 01 Trnava
Opis obstarávania:
Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach realizačného projektu s názvom: Zvýšenie energetickej hospodárnosti budov Hotelovej akadémie Ľudovíta Wintera v Piešťanoch, vrátane inžinierskej činnosti a odborného autorského dohľadu. Rozsah a obsah projektovej dokumentácie bude spracovaný podľa §9 vyhlášky MŽP č. 453/2000 Z. z. /§58 stavebného zákona/. Podrobný rozsah jednotlivých stupňov a častí projektu v zmysle odporúčaní SKSI a sadzobníka UNIKA. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
84 526,77:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
4:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP, Prioritná os: 7 REACT EÚ, Investičná priorita: 7.1 - Podpora nápravy dôsledkov krízy v kontexte pandémie COVID-19 a príprava zelenej, digitálnej a odolnej obnovy hospodárstva, Špecifický cieľ: 7.6 Predprojektová príprava, Kód v ITMS014+: NFP302070CNM1
Doplňujúce informácie:

Názov
PD pre SP: Zvýšenie EH budov SŠ, Dunajská Streda, vr. inžinierskej činnosti a autorského dohľadu
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
71240000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trnavský samosprávny kraj, Starohájska 10, 917 01 Trnava
Opis obstarávania:
Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach realizačného projektu s názvom: Zvýšenie energetickej hospodárnosti budov Spojená škola, Gyulu Szabóa 21, Dunajská Streda, vrátane inžinierskej činnosti a odborného autorského dohľadu. Rozsah a obsah projektovej dokumentácie bude spracovaný podľa §9 vyhlášky MŽP č. 453/2000 Z. z. /§58 stavebného zákona/. Podrobný rozsah jednotlivých stupňov a častí projektu v zmysle odporúčaní SKSI a sadzobníka UNIKA. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
72 359,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
4:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP, Prioritná os: 7 REACT EÚ, Investičná priorita: 7.1 - Podpora nápravy dôsledkov krízy v kontexte pandémie COVID-19 a príprava zelenej, digitálnej a odolnej obnovy hospodárstva, Špecifický cieľ: 7.6 Predprojektová príprava, Kód v ITMS014+: NFP302070CNM1
Doplňujúce informácie:

Názov
Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach realizačného projektu vrátane odborného autorského dohľadu - Rekonštrukcia cesty II/502 v úseku Smolenice - Vrbové
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
71240000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trnavský samosprávny kraj, Starohájska 10, 917 01 Trnava
Opis obstarávania:
Rekonštrukcia cesty II/502 v úseku Smolenice - Vrbové - vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach realizačného projektu vrátane odborného autorského dohľadu. Dokumentácia bude spracovaná v rozsahu dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach dokumentácie na realizáciu stavby. Pri určení základných náležitostí dokumentácie je potrebné vychádzať z technického predpisu TP 019 (TP 03/2006) Technické podmienky Dokumentácia stavieb ciest schválených MDPaT SR TP 019 (TP 03/2006) možno vyhľadať na stránke SSC www.ssc.sk . Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
101 243,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
4:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP, Prioritná os: 7 REACT EÚ, Investičná priorita: 7.1 - Podpora nápravy dôsledkov krízy v kontexte pandémie COVID-19 a príprava zelenej, digitálnej a odolnej obnovy hospodárstva, Špecifický cieľ: 7.6 Predprojektová príprava.
Doplňujúce informácie:

Názov
Vypracovanie projektovej dokumentácie - Rekonštrukcia mosta nad železničnou traťou Bratislava Štúrovo na ceste II/561 v Galante, ev. č. mosta 561-001, M5581
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
71240000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trnavský samosprávny kraj, Starohájska 10, 917 01 Trnava
Opis obstarávania:
Rekonštrukcia mosta nad železničnou traťou Bratislava Štúrovo na ceste II/561 v Galante, ev. č. mosta 561-001, M5581 - vypracovanie projektovej dokumentácie. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
224 566,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP, Prioritná os: 7 REACT EÚ, Investičná priorita: 7.1 - Podpora nápravy dôsledkov krízy v kontexte pandémie COVID-19 a príprava zelenej, digitálnej a odolnej obnovy hospodárstva, Špecifický cieľ: 7.6 Predprojektová príprava.
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač/záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s §152 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie stanovené v dokumentoch obstarávania.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-27T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zákazka bude zadaná postupom nadlimitnej zákazky - verejná súťaž podľa § 66 ods.7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronického verejného obstarávania systém EVO, pričom verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. V prípade ak sa v opise predmetu zákazky, týkajúcej sa projektovej dokumentácie alebo inej sprievodnej dokumentácie súťažných podkladov, technické požiadavky odvolávajú na konkrétne názvy výrobkov, výrobcu, výrobné postupy, obchodné označenia, patenty, typy, oblasti alebo miesta pôvodu alebo výroby, platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a uchádzač/záujemca je oprávnený v súlade s § 42 ods. 3 zákona, oceniť a dodať aj ekvivalent požadovaného výrobku, ktorý však musí spĺňať minimálne požadované technické parametre, funkciu a účel. Uchádzač je povinný vo výkaze výmer jasne vyznačiť použitie ekvivalentných materiálov či tovarov v ponuke s uvedením názvu ekvivalentného výrobku za názvom pôvodne požadovaného výrobku materiálu alebo tovaru v predloženom výkaze výmer. Zároveň uchádzač uvedie opis použitých ekvivalentov predložením dokladov potvrdzujúcich porovnateľné parametre výrobkov. Vzhľadom na obmedzený rozsah znakov vo formulári ISZÚ pre nadlimitné zákazky - Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania, ktorej odoslaním na zverejnenie vo Vestníku VVO sa verejné obstarávanie vyhlasuje, boli názvy jednotlivých častí predmetu zákazky skrátené. V návrhoch zmlúv sú uvedené kompletné názvy jednotlivých častí predmetu zákazky v zmysle projektov, na základe ktorých má byť predmet zákazky financovaný.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA