dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: EVO/01/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Gymnázium Antona Bernoláka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00160717
Mieru 307/23, 02901 Námestovo

Slovensko
Kontaktná osoba: Gymnázium Antona Bernoláka
Telefón: +421 901742848
Email: gymnosekret@vuczilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.gabnam.edu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/468563
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: EVO/01/2023
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Cieľom debarierizácie Gymnázia Antona Bernoláka, je umožniť prístup k vzdelávaniu žiakom so zdravotným znevýhodnením. Existujúca architektonická dostupnost' je nepostačujúca, resp. zastaralá nespĺňa požadované parametre a normy v zmysle platnej legislatívy a neumožňuje komplexnú dostupnost' žiakov k učebným priestorom a učebniam so špecializovaným vybavením a laboratóriám s obmedzenou mobilitou. Za týmto účelom sme pripravili projekt, ktorý odstráni bariéry pre žiakov v dostupnosti školskej infraštruktúry a umožni osobám s obmedzenou mobilitou realizovať vzdelávací proces a pobyt v škole bez obmedzení, nedostupnosti a nepriechodných bariér v interiéri školy. Projekt sa realizuje v troch častiach zákazky za účelom odstránenia nedostupnosti. Časť zákazky - A: Stavebné úpravy - stavebné práce interiéru pre vytvorenie bezbariérového vstupu do objektu školy, vstupu do školskej jedálne a vytvorenie hygienického zázemia pre žiakov a osoby s obmedzenou mobilitou. Časť zákazky - B: Osobný výťah - Demontáž existujúceho nákladného výťahu a reinštalácia osobného výťahu pre imobilných študentov. Časť zákazky - C: Šikmá schodisková plošina a stoličkový výťah pre imobilných - Inštalácia šikmej schodovej plošiny pri vstupe a inštalácia stoličkového výťahu na 3 schodiskové ramená.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 107 648,78
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o verejnom obstarávaní)"ZVO": 1./ Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o verejnom obstarávaní alebo "Uchádzač predloží doklad o oprávnení podnikať živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra), čiže doklad oprávňujúci uchádzača na realizáciu požadovaného predmetu zákazky. 2./ Podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike, alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť pravdivosť a úplnosť všetkých informácií uvádzaných uchádzačom v predloženej ponuke. Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo požadovať od úspešného uchádzača v súlade so zákonom č. 315/2016 Z. z. potvrdenie, že je tento uchádzač zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia elektronicky do systému EVO v pdf. naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje uviesť v ponuke podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom. Každý subdodávateľ, podľa § 41 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Doba realizácie zahŕňa aj čas potrebný na odovzdávacie a preberacie konanie, a s tým súvisiacu prípravu všetkých náležitostí (atesty, skúšky, revízne správy, doklady, povolenia). Z dôvodu minimalizovania obmedzení školského procesu je určená maximálna lehota na realizáciu zákazky časť A,B,C a súvisiacich prác do 31.08.2023.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-09T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Požiadavky na obsah ponuky: 1./ Návrh na plnenie kritérií - príloha č. 1 2./ Čestné vyhlásenie - príloha č. 2 3./ Návrh zmluvy o dielo - príloha č. 3 4./ Vypracovaný prehľad rozpočtových nákladov Rozpočet - príloha č. 4 5./ Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku /slovenský jazyk/. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov - nebude predložená ani jedna ponuka, - ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti, - ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám v tejto výzve - ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené - ak budú cenové ponuky v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa - ak Riadiaci orgán identifikoval pri kontrole zákazky s nízkou hodnotou nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky jednotlivých častí u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronického nástroja ihneď po vyhodnotení. Obstarávateľ po ukončení verejného obstarávania zašle dokumentáciu z verejného obstarávania na kontrolu Riadiacemu orgánu. Až po kontrole Riadiacim orgánom bude možné uzatvoriť s úspešným uchádzačom, resp. uchádzačmi Zmluvu o dielo. Predmetné verejné obstarávanie je obstarávaním inovácií.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA